Můj rok 2022

 Máme tu už druhý měsíc roku 2023, a tak je konečně potřeba se ohlédnout za rokem 2022. Sama mám tyto články strašně ráda a sama jsem se na jeho psaní těšila. Je to takové příjemné ohlédnutí a zároveň vzpomínání. Rok 2022 byl pro mě velmi zlomový, hlavně co se týče osobního života. Po pracovní stránce se toho u mě moc nezměnilo, vlastně takřka nic. Můžete se tedy těšit na článek hlavně z osobní stránky. 


Hned v únoru jsme jeli s manželem na hory (v té době s přítelem). Jeli jsme do Rokytnice nad Rokytnou, kde jsme strávili týden. Ten týden byl ohromný, protože už hned první večer mě manžel požádal o ruku. Bylo to moc krásné a hned nám to změnilo celý pobyt. Po horách jsme se hned pustili do příprav, protože jsme se rozhodli svatbu uspořádat ještě tentýž rok. Takže jsme hned událost oznámili rodině a přátelům, svědkům. Potom jsme měli náhlou nemoc v rodině a řešili, zda svatba vůbec bude. Nakonec vše dobře dopadlo a my mohli pokračovat v plánování.


Po celou dobu jsme také dokončovali náš domeček. Tak nějak jsme doufali, že bychom se po prázdninách mohli nastěhovat, avšak nebylo nám úplně přáno. Nicméně makalo se pořád a musím říct, že i když dům stavěla firma, úplně jednoduché období to nebylo. 


V květnu jsem si splnila sen a konečně vysotupala na Sněžku. Manžel mi tento výlet sliboval opravdu dlouho a konečně loni se to povedlo. Bylo to drsný a výhled byl nulový, ale vůbec toho nelituji. Bylo to naprosto dokonalý, i ubytování bylo skvělý. 




V druhé polovině se toho dělo opravdu hodně, hlavně tedy dokončování domečku. Tam jsme finišovali ve všech ohledech, i když jsme stále nebyli přestěhovaní. Chtěli jsme to stihnout do svatby, ovšem nastalo nějaké zdržení, tak nebylo možné to do té doby stihnout. Nicméně zabralo se hodně, udělala se fasáda, komplet vnitřky a poté už jsme jen čekali na vybavení.



8.10.2022 jsme si řekli "Ano" na naší velkolepé svatbě. Byla to opravdu velká svatba, na které jsme měli něco málo přes sto lidí. Přijeli nám tam zahoukat hasiči i policie, což bylo velké krásné překvapení. Dále pro nás byl nachystaný dokonalý program a celkově jsem si svatbu moc užila. Chystám o ni podrobnější článek :) 



18.10.2022 se narodilo naše malé chlupaté štěstí. Měla se narodit později a odběr měl být únor/březen letošního roku. No, fena začala hárat o dva měsíce dřív, tak jsme se naší lásky dočkali dříve. Jedná se o fenku německého ovčáka a jmenuje se Brownie. Věnovala jsem ji i samostatný článek, tak si můžete počíst. Vzhledem k tomu, že chovatelskou stanici, ze které Brownie pochází, má moje kolegyně z práce, jezdila jsem k ní skoro každý týden. 



Druhý týden v prosinci jsme si naši malou Brownie odvezli domů. Ještě předtím ale jsme se stihli přestěhovat, avšak nemám k tomu žádnou fotku. Byla to taková malá roztomilá kulička, která má aktuálně už 15 kg. Vánoce jsme prožili jak s manželovou, tak mojí rodinou a byly to naprosto skvělé Vánoce!

Celkově byl rok 2022 skvělý a já se těším, co mi ten letošní opět přinese. Hlavně to zdraví!

A jaký byl Váš rok 2022?

Mějte se krásně!
Petra


18 komentářů:

  1. Petro, to byl opravdu zlomový rok - zasnoubení, svatba, nové bydlení, pořízení psa... Tak ať je tenhle stejně skvělý. Mně čeká svatba letos - nikoliv tedy moje, ale synova (a asi bude podobně velká, jako ta vaše, což mne poněkud děsí, protože nejsem typ na velké akce ;-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně doufám, že tento rok bude trochu klidnější, přece jen to bylo dost hektivný.
      Se svatbou držím palce, ať se vydaří!

      Vymazat
  2. Měla jsi opravdu hodně zlomový rok, skoro by člověk řekl, že se tohle všechno za jeden rok ani stihnout nedá :) Moc se těším na článek o svatbě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky jsem si to při psaní říkala, zda je vůbec možné všechno stihnout. A ano, je :D

      Vymazat
  3. Opravdu zlomový rok, ale krásný - moc ti to přeju. 🙂 Věřím, že stejně hezký bude i ten letošní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Já doufám, že bude krásný, ale klidnější.

      Vymazat
  4. Měla jsi krásně nabitý rok samými příjemnými událostmi :) na článek o svatbě se moc těším! Já v minulém roce hodně cestovala po Česku, navštívila jsem i Holandsko, udělala jsem si trenérskou licenci a poprvé jsem učila :). Přeji ti krásný rok 23!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holandsko je krásné, taky už jsem tam v minulosti byla. Nicméně pár let už to bude :)

      Vymazat
  5. Nádherný rok plný významných okamžiků :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pane jo, krása, střídá nádheru a to doslova. ☺♥ At to jen tak dál pokračuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Věřím že ti to malé zlatíčko bude dělat jen radost. Fotky na IG jsou opravdu krásné ❤️

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké shrnutí, myslím, že jsi v životě v minulém roce udělala neskutečný skok! :) Přeji mnoho úspěchů a jen to nejlepší ať se ti stále takto krásně daří!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný rok. A štěndo je nádhernéé :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS