MORAVITÉ || Pleťový pěstící olej Vanilkový rituál

 Moravité je česká značka přírodní kosmetiky a designových výrobků. Nikdy předtím, než jsem jeden kousek dostala, jsem o značce ani jejích produktech nikdy neslyšela. Nicméně díky Zuzce a jejímu e-shopu Na paloučku, jsem měla možnost vyzkoušet pleťový olej, a tak jsem se o značce dozvěděla. Na vyzkoušení jsem dostala pěstící olej Vanilkový rituál 10 ml. 

Složení oleje je velmi promyšlené. Jednotlivé přírodní složky se vzájemně doplňují a tvoří harmonický celek, jehož účinky podtrhuje pravá vanilka. Obsahuje směs cenných olejů bohatých na antioxidanty, vitamíny, minerály a aktivní biologické účinné látky v jejich přirozené podobě. 

Je možné jej použít na pleť, oční okolí, jako odličovací či tělový olej nebo do vlasů či vousů. Vzhledem k jeho malého množství, mi bylo líto jej používat kamkoliv kromě pleti. Udělala jsem si tedy takový svůj malý večerní rituál, kdy jsem olej aplikovala večer na odlíčenou a čistou pleť. Dávala jsem jen čtyři kapky na celý obličej a bohatě to stačilo. Dříve jsem jej používala i ráno, ale to mi úplně nevyhovovalo. 

Olej chrání pleť před vnějšími vlivy, vyživuje, zvláčňuje, regeneruje a omezuje tvorbu vrásek. Velmi mi sedl a užívala jsem si jeho specifickou vůni. Z čeho jsem byla mile překvapena byla výdrž, kdy tohle malé balení mi při každodenním použití vydrželo zhruba dva měsíce. Aplikaci Vám usnadní kapátko, kterým si nanesete přesně takové množství, jaké potřebujete. A nezapomínejte, že olej by se měl aplikovat na navlhčenou pokožku!


V nabídce pak najdete také esenciální oleje, tuhá mýdla, soli do koupele, dárkové sady a další..

Vanilkový rituál 10 ml koupíte zde za 230,- Kč

Používáte na pleť oleje?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Já oleje na pleť ještě nikdy nezkoušela. Mám je olej na vlasy, který občas dávám na konečky.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky o této značce slyším poprvé :) Já jsem jednou olej na pleť měla, ale úplně mě to nenadchlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně dříve taky vadily, ale postupně jsem si k nim našla cestu :)

      Vymazat
  3. Měla jsem kdysi nějaký olejíček a nebyl dobrý, přišlo mi že nic nedělá. Raději mám krémy od Yves Rocher :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vanilku naprosto zbožňuji a oleje na pleť mám jinak moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS