PLÁŽ V CHORVATSKU - Julie Caplinová

 Autor: Julie Caplinová
Počet stran: 360
Rok vydání: 2020
Žánr: román
Nakladatelství: Cosmopolis


Anotace
Odplujte do krásného Chorvatska za letním sluncem, třpytivě tyrkysovým mořem a romantickým příběhem, který nedokážete odložit, dokud ho nedočtete!

Maddie je milá a rozumná třicetiletá žena, ale i svou bohémskou stránku: vystudovala dějiny umění a chtěla by se prosadit jako výtvarnice. Zatím neměla štěstí, je bez peněz, a tak přijme nabídku letní brigády: bude pracovat jako hosteska na luxusní jachtě v Chorvatsku, na které se plaví parta přátel z módní branže.
Práci ji dohodila kamarádka Nina, jejíž batr Nick je jedním z hostů na lodi. Pochází z úplně obyčejné farmářské rodiny, ale teď chodí s modelkou Tarou, se kterou se seznámil, když na jeho farmě probíhalo focení módy.
Maddie se snaží obstát v roli hostesky a vyhovět zhýčkaným hostům, jenž arogantní Tara jí to moc neulehčuje. Mezi Nickem a Tarou to začíná pomalu skřípat, přece jen pocházejí každý z jiného světa. O Maddie se zajímá hezký a bohatý Simon, který oceňuje její výtvarný talent a plné křivky - myslí to ale upřímně? Zároveň si Maddie uvědomuje, že se jí čím dál tím víc líbí Nick...


Z mého pohledu
Stejně jako u dvou předešlých knih Julie Caplin (Pekárna v Brooklynu a Kavarána v Kodani) jsem se na příběh strašně těšila. Autorka si mě získala hned první přečtenou knihou a její příběhy jsem si naprosto zamilovala. Pláž v Chorvatsku byla pro mě (zatím) nejlepší knihou, jakou jsem od Caplin četla. Poutavý letní příběh, který mě chytla hned od začátku a byla jsem nesvá kdykoliv jsem měla knihu odložit. Opět oddechový příběh plný lásky a zklamání a i s nějakými zvraty. Příběh se velmi snadno čte a provede Vás po plážích Chorvatska. Autorka Vás provede městečky a ochody, kam Maddie chodila nakupovat. Troufám si tvrdit, že u příběhu se zasmějete, ale zároveň Vás některé postavy mohou iritovat. Třeba nafoukanou Taru nebo namyšleného Simona bych hned s chutí hodila přes palubu :D Až po přečtení jsem zjistila, že příběh navazuje na knihu Cukrárna v Paříži, ale předpokládám že když knihu dočtu dodatečně, na příběh z Chorvatska to nebude mít žádný velký vliv, snad jen že se tu objevili postavy, které můžete znát právě z francouzského příběhu. Za mě velmi povedená kniha, ke které se v budoucnu s radostí vrátím :) 

Četli jste nějakou knihu od Julie Caplin? 

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. Tuto knihu jsem nečetla, ale četla jsem Kavárna v Kodani a Chata ve Švýcarsku a mám v plánu si přečíst všechny knihy od ní :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je v březnu dokoupila, akorát na jednu jsem zapomněla :D

      Vymazat
  2. To bude ideální čtení na léto, musím si ji také pořídit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě léto chybí, tak jsem si ji přečetla už teď v zimě :)

      Vymazat
  3. Já jsem od Caplinové četla zatím jen Hotýlek na Islandu, ale hodlám si přečíst i další - je to takové milé lehké čtení, myslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, milé a oddechové. Já kromě jedné knihy už mám všechny :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS