Spotřebováno: Červen 2021

 Při psaní tohoto článku jsem se úplně zhrozila, když jsem zjistila, že už je konec června. Myslela jsem, že budu psát květnovou spotřebu, ale už červnovou! Je až šílené, jak ten čas neskutečně letí. Už začaly prázdniny, dovolené a věřím, že i následující dva měsíce utečou opravdu rychle.

Tentokrát je spotřeba opravdu malá. Vůbec se mi nedařilo spotřebovat víc jak deset produktů a to jsem si myslela, že půjdu ve šlépějích minulých měsíců. Bohužel to jednou přijít muselo a přišlo to právě v červnu. 


Mám tu devět plnohodnotných produktů a jeden vzoreček. Celkem tedy 10 produktů. Splnila jsem svůj měsíční limit 10 kousků, ale je to opravdu slabé. Největší zastoupení má opět Renovality a jsou tu i tři jednorázové soli do koupele. Nicméně v červenci spotřebuji produktů o dost víc, protože se u několika blížím na dně, takže už teď se těším.


1. Sůl do koupele Ezo šalvěj&meduňka - fialová sůl voněla naprosto dokonale, po bylinkách. Měla intenzivní vůni a to jak v obalu, tak ve vodě. Provoněla koupelnu, nevysušovala, ale ani nehydratovala. Z balíčku byla rozhodně nejlepší. (recenze)

2. Sůl do koupele Ezo granátové jablko&fík - modrá sůl voněla taky krásně, bohužel pouze v obalu. Po nasypání do vody se vůně rozplynula a kdyby nebyla barevná voda, ani bych nepoznala, že něco ve vodě mám. (recenze

3. Sůl do koupele Ezo eukalyptus&citronová tráva - zelenou sůl jsem použila právě, kdy jsem měla rýmu. Vůně byla intenzivní a cítila jsem ji i přes ucpaný nos. Bohužel také jen v obalu. Po nasypání do vody nebyla vůbec cítit. (recenze)

4. Dvoufázový odličovač Alverde - za mě nejhorší odličovač jaký jsem kdy měla. Obsahuje alkohol, štípe v očích a není schopen odlíčit ani drogerkovou řasenku. Katastrofa, doporučuji se obloukem vyhnout. (recenze)

5. Korektor Benefit odst. No.2 - korektor se řadí do vyšší cenové kategorie, jako vše od Benefitu. Ze začátku mě ta cena děsila, ale když jsem zjistila že korektor dokonale kryje a ještě Vám vydrží klidně i půl roku, byla jsem nadšena. Odstín je vhodný spíše na opálenou pleť, ale byla jsem s ním spoko i v zimě. Mám v plánu pořídit si i další balení.

6. Arganový tělový balzám Verbena (vzoreček) - naprosto dokonale vonící balzám. Tu vůni jsem si zamilovala a díky tomu uvažuji i o plnohodnotném balení. Skvělý na suchá místa a dobře vyživuje.


7. Pleťový olej s retinolem Renovality - tento kousek jsem si velmi oblíbila. Byla to moje úplně první zkušenost s retinolem. Ze začátku se s ním musí opatrně, ale pak je úspěch zaručen. Reguluje mastnotu, jizvičky po akné, bojuje proti vráskám a pigmentaci. Doma už mám další balení. (recenze)

8. Doplněk stravy Renovality Ženská pohoda - moje druhé balení. Zjistila jsem, že bez tohoto doplňku se pořádně nevyspím, takže mám doma zásoby. Po tomto spím celou noc a je to fakt boží. (recenze)

9. Tělové sérum Bergamot Renovality - můj oblíbenec z granátové řady, hlavně díky bylinkové vůni. Vůně Vás osvěží a zároveň uklidní a navodí pocit pohody. Vyživuje hydratuje a pokožka je po něm pěkně hladká. (recenze)

10. Tělové sérum Klementinka Renovality - citrusová vůně, která byla cítit jen při mazání. Po namazání už bohužel ne. Hydratace byla tak akorát, ale pro sušenky by mohla být málo. (recenze)

Tentokrát to bylo krátké spotřebováno, tak snad si příští měsíc zpravíme chuť :D 

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)


16 komentářů:

  1. Já když mám deset kousků, tak měsíc, pokud jde o spotřebu, považuji za velmi úspěšný :D (a to si do těch 10 obvykle vypomůžu vzorečky a dávám do spotřeby i mýdla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V mým velkým množství kosmetiky je to spíše nutnost 10 kousků měsíčně :D

      Vymazat
  2. Taky mi přijde, že ten čas neskutečně moc rychle letí, nevím, kam se poděl celý červen :D Přijde mi, že jsi toho spotřebovala dost, já si u sebe vybavím asi jen šampon a balzám na vlasy ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak záleží taky kolik máš kosmetiky a kolik toho používáš :)

      Vymazat
  3. Z těchto produktů jsem ještě žádný nezkoušela. :)) Já vůbec nemám představu, co za ten měsíc spotřebuji. Moc toho ale asi nebude. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si to právě dávám bokem do tašky, abych měla přehled :D

      Vymazat
  4. Ahoj, nejvíce mě zajímala tvá zkušenost s Alverde odličovačem, protože jsem žádnou chválu na něj neslyšela, ba naopak. Moc prima článek plný doporučení. Krásný sváteční den přeji. Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z tohoto nic nepoužívám. Ale jsi dobrá, vůbec nechápu, jak to stihneš spotřebovat :O Ale je fakt, že po Renovality jsem už pokukovala :-)

    https://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Máš slušnou spotřebu, ale když produkty stojí za to, dá se to chápat a je to hned pryč! :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ezo má skvělé soli do koupeli, už jsme jich měla několik. A pak třeba Kneipp nebo Tetesept :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp i Tetesept jsou lásky, jejich produkty miluju!

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS