OBJETÍ MRAVENEČNÍKA - Martin Vitický

 Autor: Martin Vitický
Počet stran: 424
Rok vydání: 2021
Žánr: román
Nakladatelství: Anag

Anotace
Mladá diplomatka Ellen Vargasová přjíždí do Rio de Janeira, kde má působit čtyři roky na britském velvyslanectví. Z letiště spěchá přímo za svým otcem, známým brazilským geologem, od něhož obdržela po příletu znepokojivou zprávu. Její obavy se potvrdí, když dorazí do otcova bytu a zjistí, že byů unesen. 
PROČ BY ALE NĚKDO UNÁŠEL PRO VĚTŠINU LIDÍ NEZAJÍMAVÉHO VĚDCE?
A PROČ JI OTEC ŽÁDAL, ABY NEKONTAKTOVALA POLICII?
Jediným vodítkem, které Ellen má, je velmi podivný záznam v otcově diáři:
   dnes přijede Ellen
   říct ji o VV
   objetí mravenečníka!
Nemá tušení, co to znamená, ale musí ho najít stůj co stůj. Brzy však odhalí, že nepřítel je mnohem mocnější a v nebezpečí není jen její otec. Čas dochází úplně všem.


Z mého pohledu
Na knihu jsem měla spadeno už dlouho, jen jsem si musela počkat až vyjde. Hned na úvod musím pochválit obálku knihy, která zaujme hned na první pohled, originální. Ze začátku jsem se do knihy nemohla přečíst, protože jsem si myslela, že se celý příběh bude točit kolem Vargase a jeho únosu. Nicméně potom se příběh docela zamotal a zkomplikoval a já se najednou nemohla odtrhnout. Strašně jsem si přála vědět jak příběh dopadne a zda se Vargas najde živý. Na druhou stranu jsem nečekala, že v knize bude tolik vražd, z toho jsem byla docela v šoku. Nicméně vůbec bych nepoznala, že knihu napsal český autor, tohle mě velmi překvapilo. Pěkně napsaný, čtivý, chytlavý. 


Kniha byla moc fajn a rozhodně ji můžu doporučit. Pokud Vám tedy zrovna nevadí pár vražd. Pochválit také musím za výběr prostředí příběhu. Zrovna s velvyslanectvím jsem se ještě v žádné knize nesetkala. 

Knihu nyní seženete s 30 % slevou na e-shopu nakladatelství Anag, po slevě Vás tedy vyjde na 265,- Kč a to se vyplatí :D Navíc zde najdete také kuchařky, naučnou literaturu a další.. 

*děkuji nakladatelství Anag za knihu poskytnutnou k recenzi


10 komentářů:

  1. Já čtu hlavně detektivky a thrillery, takže nějaká vražda mne nerozhodí. Po knížce se podívám, možná by se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, to zní docela zajímavě. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to není můj šálek kávy. Já teď čtu Cilčinu cestu :-)

    https://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Na romány sice moc nejsem, ale knížka mě celkem zaujala podle popisu - tak třeba někdy. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vraždy naopak v knížkách vítám. Ráda čtu severské detektovky, kde je jich plno a užívám si to, jen nějak nemám čas na to čtení, jak bych chtěla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já po detektivkách šáhnu opravdu jen výjimečně.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS