Spotřebováno: Duben 2024

Krásný den. Teď už snad konečně najdu čas a chuť opět k psaní a publikování článků. Jsem dost ve skluzu, proto jsem konečně dopsala dubnové spotřebováno. Jedná se, po hodně dlouhé době, o velmi malou spotřebu, kdy jsem nesplnila svůj limit deseti produktů. Navíc je tu dost jednorázových produktů, které počet aspoň trochu navýšily. Nicméně jsem spotřebovala konečně opět i starší kousky, které jsou teď prioritou ve spotřebování. 


Tentokrát tu mám celkem 9 produktů, z toho ani jeden kousek dekorativky. Hlavním cílem jsou teď jednorázové produkty do koupele a pleťové masky, kterých je v zásobě stále dost. 
 


1. Pleťová maska Pupa polštářky pod oči - polštářky byly fajn. Vyživily, hydratovaly a zanechaly oční okolí hladké. (recenze)

2. Sérum na rty Saloos kokos - skvělé olejové sérum, které vám vydrží velmi dlouho. Božskou kokosovou vůni si doslova zamilujete a stejně tak efekt tohoto produktu. (recenze)

3. Řasenka Maybelline Sky high voděodolná - za mě skvělá voděodolná řasenka, která jde dobře odlíčit. Řasy neslepuje a celkově se mi líbí její přirozený efekt. (recenze)

4. Pleťový krém Astrid vitamín C noční - velmi lehoučký krém, který se rychle vsakoval, nezanechával mastný film, hydratoval. (recenze)


5. Tělový krém Indulona Atopiredu - pokud vás trápí velmi, ale fakt velmi suchá pokožka, tohle je přesně pro vás. Velmi hutný krém, ocenila bych spíše v kelímku, aby člověk nemusel rostříhat obal a dostat z něj vše. Je mastnější, takže je potřeba počítat s mastnou pokožkou, bez parfemace, ale se skvělou hydratací a výživou. (recenze)

6. Maska na nohy MasqueBar - moje první maska na nohy a nebyla vůbec špatná. Skvěle voněla, nohy po ní byly krásně hladké a hydratované. (recenze)

7. Parfém Noemi Caramell - tohle byl jeden z nepovedených pokusů mé tchýně. Jednalo se o tak strašnou vůni, že si nezaslouží ani vlastní článek. 

8. Bomby do koupele Balea Happy Winter - zimní limitka, který velmi pěkně voněla. Postupně šuměla a díky obsaženým olejům i pěkně hydratovala. (recenze)

9. Bomba do koupele Balea lesní plody - totožné vlastnosti jako zimní limitka, lišila se akorát vůní. (recenze)

Zkoušeli jste některý z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Ani jeden :). Schválně mrkni ke mně, jestli znáš něco z mé spotřeby (článek vyšel včera)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, ani jeden z produktů jsem nezkoušela. Co se týče vůní taky trochu bojuju s tím, že málokdo se mi trefí do vkusu, teď zrovna mám doma dvě voňavky a ani jedna mi úplně nevoní, když si chci vybrat dle svého vkusu tak postupně dodělávám tělové spreje :D Alespoň si na příští léto budu moct pořídit nějaký nový.

    OdpovědětVymazat
  3. To je na Tebe opravdu slabota 😁 Ale ze starších kousků mám vždy velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Masku na nohy jsem měla tu růžovou a také nebyla špatná :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS