Spotřebováno: Březen 2024

Krásný pondělní den. S křížkem po funuse přicházím s březnovým spotřebováno. Ve škole už mám po zkouškovým, tak se konečně můžu věnovat článkovým restům. Březnová spotřeba byla bohatá hlavně na tělovou péči, která tu má největší zastoupení. Jsem fakt ráda, protože se mi konečně podařilo spotřebovat i staré kousky. 


Mám tu i několik jednorázových produktů, které se taky snažím postupně redukovat. Nicméně tu mám celkem 15 produktů, z toho jeden kousek dekorativky. 



1. Sprchový gel Beauty garden - z celého dárkového balení mi sprcháč voněl nejvíce. Nicméně i tak to nebylo nic, co bych musela mít znovu. Neurazí, nenadchne. (recenze)

2. Sprchová pěna Rituals Ayurveda - sprchové pěny jsou jedny z nejoblíbenějších kousků od Rituals. Tuhle už mám po několikáté a ta vůně je božská. (recenze)

3. Krém na ruce Acentra Hello winter - nevýrazná vůně, o které bych úplně neřekla, že by byla vánoční/zimní. Průměrná hydratace, žádný mastný film. Na běžné přemáznutí během dne dobrý. (recenze)

4. Vlašský olej Renovality - skvělý na konečky vlasů, aby nebyly suché. Dobrá hydratace i výživa místo tělového mléka. Multifunkční využití. (recenze)

5. Tělový peeling Beauty garden - narozdíl o sprcháče tady byla vůně strašná. Taková umělá, chemická. Zrníčka nešly ani cítit a celkově jsem nepoznala na těle žádný efekt. (recenze)

6. Balzám na rty Blistex hydratační SPF 15 - jeden z nejlepších balzámků, ke kterému se vracím opakovaně. Boží vůně, neskutečná hydratace. Je potřeba počítat s tím, že je více mastný. (recenze)


7. Čistící růžová pěna Saloos - už druhé balení a to hovoří o kvalitě tohoto produktu. Skvělá vůně, pleť vyčistí, nevysuší, nedráždí. Doporučuju. (recenze)

8. Řasenka Max Factor 2000 calorie - dělá naprosto božské řasy, ALE opadává, nevydrží, rozmazává se. (recenze)

9. Noční krém Astrid vitamín C - stejně jako denní krém, tak i ten noční měl lehčí texturu. Hodnotila bych ho spíš jako průměr, kdy jsem nepoznala žádný extra rozdíl. (recenze)

10. Pleťová maska Pupa čistící černá - na mě extrémně velké plátýnko, které na obličeji ani moc nedrželo. Nic co bych musela mít nutně znovu. (recenze)

11. Pleťová maska Pupa hydratační - neurazní, nenadchne. Průměrná hydratace, plátýnko akorát tak velké, dobře drželo. (recenze)


12. Koupelový pudr Balea Váš čas - tohle už jsem jednou měla a naprostá pecka. Skvělá vůně, člověk se po koupeli nemusí mazat, boží. (recenze)

13. Bomba do koupele Primark vodní meloun - průměrná bomba, která neměla nijak extra výraznou vůni. Nebyla špatná, ale nutně bych ji znovu nepotřebovala. (recenze)

14. Bomba do koupele Primark vánoční stromeček - moc vánoční vůně to nebyla, ale i tak ji hodnotím jako průměrnou. Jako dárek fajn, ale nic z čeho bych si sedla na zadek. (recenze)

15. Bomba do koupele Natava - tohle je moc milé překvapení, které bych si klidně pořídila znovu. Vůně po citronové trávě, obsahuje sušené lístky bylin, člověk se po koupeli nemusí mazat. (recenze)

Zkoušeli jste některý z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Petro, ani jeden :). Dokonce neznám ani některé značky (třeba Natavu)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, zkoušela jsem akorát koupelový pudr jinak zhola nic. Je vidět, že dárkové sady dostáváš docela dost, přijde mi, že tu často máš roztomilé produkty z nich :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ze starších spotřebovaných kousků mám vždy obrovskou radost :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS