BOMBY DO KOUPELE || CBDfx, Primark, Soaphoria, Natava

 Pro ty, co milují hlavně sprchu, tento článek úplně nebude. Dnes jsem si pro Vás připravila článek plný recenzí na bomby do koupele, které se mi doma nahromadily. Vzhledem k tomu, že jsem se rozhodla spotřebovat hlavně jednorázové produkty, na řadu přišly jako první bomby, kterých doma taky pár bylo. Chystám článek i o solích, kterých mám doma taky požehnaně, nicméně o těch někdy příště. Většina z nich byla docela propadák, ale jsem ráda že jsem si rozšířila obzory ohledně značek.


Koupelová bomba s vůní eukalyptu od značky CBDfx je skvělá na uvolnění svalů i mysli. Mimo přírodní složky obsahuje také avokádový olej, díky kterému není pokožka po koupeli vysušená. Mimo to, se můžete těšit také na zlaté třpytky, které zpestří koupel. Bohužel se řadí do vyšší cenové kategorie, takže jedna koupel Vás vyjde pěkně draho, nicméně jednou za čas proč ne. Nebo jej můžete darovat jako dárek, což je naprosto ideální :) 



Primar navštívím tak jednou ročně a to ještě před Vánocemi, kdy si tam jdu koupit hlavně balící papír. Jako dárek jsem dostala tuhle šumivou bombu s vůní vodního melounu. Vůně je opravdu opravdu jemná, člověk musí nos přitisknout až na šumivku, aby něco cítil. Ve vaně není cítit vůbec, zabraví pouze vodu do růžova. Za mě zklamání. 


Tenhe vánoční stromeček byl taky dárek a je také z Primarku. Bohužel stejné zklamání jako předchozí šumivka. Vůně opravdu minimálně, ve vaně nulová. Žádná pěna, žádný olej, nic. Nicméně aspoň pokožku těla nevysušila. Nicméně kromě barvy by ji člověk ve vaně nezaregistroval.



V minulosti už jsem šumivky od Soaphoria měla a dokonce na ně vyšel článek. Bomby byly fajn, vyhovalaly mi, proto si myslím že tentokrát se mi do rukou dostal vadný kus. Šumivka se ne a ne celá rozpustit, ve vaně zůstaly kousky, které se táhly po těle i vaně. Vůbec to nešlo umít, vůně taky úplně šílená. 



Velkým překvapením pro mě byly dvě bomby od značky Natava, které koupíte v drogerii DM. Do rukou se mi dostaly vůně Citronová tráva a Růže stolistá. Obě dvě bomby voní opravdu intenzivně, obsahují kousky květů, které ve vaně udělají pěkný bordel :D Nicméně jsou nadupané oleji, díky kterým se člověk po koupeli nemusí mazat. Za mě velmi milé zpříjemnění koupele. 

Zkoušeli jste některou?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Ahoj, tak poslední kousek od Natavy mě velmi zaujal, citronová tráva mě láká. Super článek. ☺ Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. I když máme doma vanu, tak jsem tým "sprcha" a bomby jsem za svůj život měla snad jen dvě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z Primarku jsem měla jednu bombu a přesně, úplně o ničem. Naopak Soaphoria super, tohle asi vážně vadný kousek 🙈

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přiznávám, že s žádnou nemám zkušenosti. V minulosti jsem zkoušela Lush, Schminku a Bomb Cosmetics :) skrze tento typ produktů.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS