Spotřebováno: Září 2021

Po radování se u minulého článku, nastává opět ledová sprcha. A je to díky suveréně (zatím) nejmenší spotřebě za tento rok. Vůbec nechápu co se poslední dobou děje, proč se nedaří, když kosmetiku používám stále. Věřím ale tomu, že v zimě to bude opět veselejší, protože začnu spotřebovávat produkty do koupele, kterých mám opravdu požehnaně. Přece jen teď si tolik vanu nedávám, tak mi trvá než něco spotřebuji.


Mám tu tedy jen šest plnohodnotných produktů. Žádné vzorečky ani jednorázové produkty tu nejsou. Každopádně pomalu, ale jistě se mi zásoby tenší, hlavně tedy ty pleťové, ze kterých mám fakt radost. Už teď vidím, jak moc jsem se zásobami a co teprve na konci roku!


1. Pleťový peeling Astrid s vitamínem C - peeling byl středně hrubý, snesla bych i hrubší. Krásně svěže voněl po pomerančích, dobře pokožku vyčištil a zbavil šupinek. Zároveň pleť ani nedráždil a nevysušoval. Za mě moc fajn produkt za pár korun.

2. Růžové pleťové tonikum Avon - z tohohle jsem byla velmi mile překvapena. K Avonu jsem lehce skeptická a máloco mi sedí. Tonikum jemně vonělo po růžích, dobře pleť vyčistilo a pleť po něm nepnula. (recenze)

3. Čistící pleťová pěna Anela - jedná se o cestovní balení (30ml), ale i tak vydrželo poměrně dlouho. Na prvotní čistění pleti nedoporučuji, ale na dočištění byla super. Bohhužel ale štípala v očích. (recenze)


 4. Maska na vlasy Soaphoria - maska voněla po bylinkách a měla dost tekutou konzistenci. Vzhledem k velikosti poměrně dlouho vydržela, ale vlasy po ní byly hrubší a hůř rozčesatelné, takže za mě bohužel ne.

5. Sůl do koupele Manufaktura jablko&mandle - tahle sůl byla naprostá pecka. Boží vůně, nevysušovala, ba naopak díky olejům byla pokožka lehce hydratovaná. Rozhodně doporučuji. (recenze)

6. Toaletní voda Guess Seductive - tuhle vůni bych mohla mít stále dokola. Květinově-ovocná vůně, která dlouho vydrží a je tak strašně příjemná! Troufám si říct, že je pro starší i mladší :) (recenze)

Tak dneska to bylo velmi krátký a i článek se mi dobře psal :D Takže aspoň nějaká pozitiva ta malá spotřeba přinesla. 

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

12 komentářů:

  1. Moje obvyklá spotřeba bývá tak 6 až 8 kousků, víc toho obvykle je jen tehdy, pokud zlikviduji nějaké vzorečky nebo sáhnu po "jednoporcových" pleťových maskách. Takže ta tvoje spotřeba mi nijak malá nepřijde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že díky jednorázovým produktům počty naskakují, ale přece každý kousek se počítá :D

      Vymazat
  2. Podle mě to není malá spotřeba, já mám toho možná aj míň :) a teda neznám ani jeden produkt, jen tu voňavku od Guess jsem čuchala a voněla moc hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem právě zvyklá kolem 13 produktů za měsíc

      Vymazat
  3. Ahoj Péto, tak ten peeling od AStridu mne zaujal. prima tip, díky moc za něj. ♥ Krásný den přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám nic z tvých spotřebovaných.. :) já mám pocit, že poslední dobou nemůžu nic dopotřebovat.. A pak je měsíc, kdy mi najednou dochází úplně všechno.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou souhlasím, poslední měsíce mám ale slabší.

      Vymazat
  5. Žádný z produktů jsem nikdy nezkoušela, ale beru je jako super tipy! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS