New In: Září 2021

New In za měsíc září je tentokrát tkaový průměr. Mám tu tři PR balíčky a dvoje nákupy. Ošvšem moje nákupy nebyly nic moc nelvného, takže to ve finále stačí. Tentokrát je to takový mix všeho, takže od každého něco, ale co si budeme, opět převládá kosmetika. 

Renovality vyšli na trh s horkou novinkou, kterou asi nikdo nečekal. Každopádně novinka je to opravdu skvělá a já jsem za spolupráci neskutečně vděčná. Jedná se o ručně vyráběné sójové svíčky, které můžete zakoupit ve čtyřech vůní. Jedná se ale o limitovanou kolekci, takže od každé vůně je pouze 1000 ks a i když byl prodej spuštěn teprve nedávno, jsou už skoro všechny pryč, takže pokud nad nějakou uvažujete, musíte mrknout a koupit opravdu rychle. Mými favority jsou Dýňové Latté a Horké jablko. Jedna svíčka vyjde na 229,- Kč a vydrží hořet minimálně 30 hodin.


Druhý PR balíčkem je víno dd Bodláků. Vybrala jsem si tři flašky - polosladké Pálava, Grepino a potom polosuché Hibernal. Poslední zmíněné mě docela zklamalo, protože na webu mají psané, že se jedná o polosladké, ale na flašce je uvedeno, že se jedná o polosuché. Takové chyby by se stávat neměli, protože potom Vám přijde jiné zboží, než které jste chtěli. Nicméně na recenzi se můžete těšit během října.


Poslední PR balíček tu mám od holek z Arome. Tentokrát mi poslaly na testování noční pleťovou masku od Essence a tónovací pleťový krém od Nivei. Maska vypadá docela slibně, ale s krémem jsme si nesedli vůbec. Já make-upy, BB krémy a podobné vůbec nepoužívám. Nicméně tohle jsem vyzkoušela a bohužel..


Ještě jeden balíček od Renovality tu mám, nicméně teď se jedná o můj nákup. Renovality mělo v září akci -21 % a já tak doplnila zásoby. Vzala jsem doplněk stravy Ženská pohoda, hyaluronové sérum, pleťový olej s retinolem a sérum 3 roční doby, které se používá právě na podzim, v zimě a na jaře. 


No a jako poslední tu mám nejdražší položku z celého článku. Dlouho jsem sháněla nějakou kvalitní bundu na túry, která by nepropršela a neprofoukla, ale zase aby to nebyl jen kus hadru. Cena pro mě zase tolik důležitá nebyla. Původně jsem byla rozhodnuta pro jinou značku, ale nakonec jsem zvolila RevolutionRace a bunda mě vyšla cca 3500,- Kč. Ta cena je šílená, to vím, ale ta bunda je opravdu kvalitní. Absolvovala se mnou túry v Českém Švýcarsku a bože! Miluju ji, tohle byl prostě kup roku. Hlavně je tak strašně krásná a pohodlná.

 Co jste si za uplynulý měsíc pořídily Vy?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

15 komentářů:

  1. Ahoj Péto, svíčky mne oslovily, ale asi je pořizovat nebudu, mám nyní jiné, velké výdaje, které mají svou prioritu. Bunda je super, hlavně jestli jsi ty s ní spokojená a cena funkčního zboží není nijak závratná, řekla by i běžná. ☺♥ Krásný víkend.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní ale naprosto parádně a jedná se pouze o limitku. Pokud je oblečení kvalitní, ráda si za něj připlatím :)

      Vymazat
  2. Kromě té dýňové by mi asi voněly všechny svíčky. 😍 A docela ti závidím, že nemusíš používat make-up a tak.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto sviečky od Renovality sa na mňa vaľia z každej strany a najviac ma láka vôňa so zázvorom. Tú by som vážne chcela vyskúšať.
    Ja so si tento mesiac dopriala hlavne veľa dobrého jedla, kávy a takýchto drobností. Okrem toho som sa bola pozrieť v novo otvorenom nákupnom dome v Bratislave a hneď som si musela v Stradivariuse zobrať šaty.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  4. O těch svíčkách jsem už u někoho četla a moc mě zaujaly :) Renovality produkty jsem nikdy nezkoušela a bundu jsi pořídila super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, svíčky vypadají krásně. A nákup bundy na výlety ti chválím - myslím, že to je věc, na které se nevyplatí až tak šetřit. Však to není ivestice na chvíli.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Tak z těch svíček bych byla také nadšená! Hned bych zvolila dýňové latté a horké jablko, na podzim jako dělané! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS