DIARY || Větrné podzimní dny

 Krásný nedělní večer! Nemohu uvěřit, že už je zase konec měsíce a zítra už je dokonce 1. listopadu! Je fakt šílený, jak ten čas letí. Přijde mi, že jak se blíží konec roku, tak utíká ještě rychleji než předtím. Poslední dobou instagram i blog pěkně šidím, ale potřebovala jsem dodělat nějaké resty na zahradě a doma, než se změnil čas. Zlikvidovala jsem pórek, který ještě stále byl na zahradě a taky přítelovo teta mi dovezla práci v podobě natě z petržele. Takže pórek bylo potřeba nakrájet do mrazáku a z natě otrhat lístky. Takže zábava na večery k televizi byla jasná. Navíc se nám konečně rozjela stavba, takže jsme řešili ještě nějaké věci ohledně domečku, no je toho opravdu hodně teď. Navíc tento týden jsou dušičky, takže jsem dělala sedm věnců na hrob, to mi taky dva večery zabralo. Také je potřeba dělat ty stálé práce okolo baráku jako navozit dřevo, postarat se o zvířata, potom domácí práce a to ještě člověk chodí normálně do práce. Každopádně se těším, že jak teď bude bývat brzo tma, tak část večera zasvětím blogu a instagramu. 

V pátek jsme byli na dnu otevřených dveří jednoho zemědělského družstva, kde jsem si dala dobré víno a skvělou rybu. Navíc jsem se pomazlila s kravičkama, které mají i vlastní drbátko přímo v kravíně. No je o ně dobře postaráno :D Večer jsme pak jeli ještě do Brna do Ikeii, kde jsme si nakoupili nějaké věci do domečku. Už mi chybí objednat jen hrnce a kuchyň mám kompletně vybavenou. Tedy krom věcí, které jsou dražší nebo elektrické a běžela by jim tak zbytečně záruka.

Článků chystám spousty, jen ten čas mi chybí. Bohužel i když mám celý volný den, že nejdu do práce, tak prostě nemůžu a ani nechci sedět jen u noťasu a psát články. Každopádně v blízké době se můžete těšit na update naší stavby a taky na články, které zde vycházejí pravidelně každý měsíc.

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Já od doby, co nakupuji na Scuk.cz, tak také objíždéme farmáře a kravíny :-) naposledy jsme byli v Doubravském dvoře, kde mají ty nejlepší čokoládové jogurty a sýry :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím časem to já moc dobře znám. Člověk má den volno a je rád, že udělá vše potřebné doma. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic si z toho nedělej, já taky furt nestíhám :). A tedy 7 věnců - to jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže mě to štve, pak články vychází se strašným zpožděním :/

      Vymazat
  4. Na další články se moc těším! Jinak určitě si nedělej hlavu z toho, že něco nestíháš, to je u mě klasika. :D Hlavně teď jak se měnil čas mi přijde, že večer je hrozně brzy a pak už si řeknu, že nemá cenu se do ničeho pouštět. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ale zase díky té dřívější tmě mám čas na blog a čtení.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS