AROME || Zářijové testování Essence a Nivea

 Na další testování od Arome jsem se hodně těšila. Přece jen vysněná spolupráce, nové produkty. Bohužel po otevření balíčku jsem byla lehce zklamaná. Balíček obsahoval dva odstíny tónovacího pleťového krému od Nivei a noční pleťovou masku od Essence. Z masky jsem měla radost, ovšem z produktů Nivei nikoliv. Bohužel to není nic, co bych používala nebo toužila vyzkoušet. Make-upům, BB krémům a dalším podobným produktům se vyhýbám jak jen to jde, protože si chci zachovat svůj přirozený vzhled. Ano, kdybych měla akné nebo jiné problémy, které bych potřebovala zamaskovat, asi bych mluvila jinak. Ovšem těch pár pupínků, které mám při "našich" dnech, přežiju jen s korektorem. 


Dostala jsem dva odstíny a to 01 a 02. Odstíny se dají namíchat, pokud by Vám jednotlivý odstín neseděl. Já se rozhodla otevřít světlejší odstín. Přece jen jsem nechtěla načínat hned oba, kdyby mi náhodou produkt nesedl, abych případně druhý mohla někomu věnovat. Co si budem, světlejší odstín je fakt pro bledule. Konzistenčně mi vyhovoval, avšak při nanášení nastal problém. Nanášela jsem ho prsty a za boha ho nemohla rozetřít. Na obličeji mi dělal hrozné mapy, po zaschnutí už s ním nešlo udělat vůbec nic, zalézal do vrásek, no jedním slovem katastrofa. Jakou dobu jsem netušila co s ním, než že jsem ho odlíčila a rozhodla se, že další dny to zkusím znovu. 


Další dny byly stejná katastrofa jako ten první, takže jsem se rozhodla snahu s ním vzdát. Co víc, když jsem ho nanesla na hyaluronové sérum, které používám už nějaký ten rok, tak krém začal žmolkovatět a byla to ještě větší katastrofa. Úplně nevím kde se stala chyba, protože jiné #aromegirls si ho chválí. Možná s ním jen neumím zacházet. Každopádně to není nic, co bych nutně potřebovala.


Na pleťovou noční masku od Essence s vůní levandule jsem se těšila více. Přece jen, i když se Essence řadí do nižší cenové kategorie, je schopna nabídnout i kvalitní produkty. Maska má fialovou gelovou texturu. Vůně levandule je příjemně intezivní, takže Vás před spaním hodí do klidu a příjemně se Vám usíná. Zasychá zhruba do 10 minut, takže nemusíte mít strach, že byste celou masku otřeli do polštáře. Co se týče hydratace, kterou maska slibuje, nic extra to bohužel není. Nic, co by nevyřešil olej nebo hydratační krém...
Navíc po každém použití se mi ráno v okolí rtů objevila suchá zarudlá kůže, která obsahovala miniaturní podlité pupínky - podobné atopickému ekzému. Poté bylo místo svědící a při doteku pálilo. Když jsem masku třeba týden nepoužila, nic podobného jsem na pleti neměla. Asi mi ve složení nesedla nějaká látka, která mi na pleti udělala pěknou neplechu.

Tohle testování bylo poněkud slabší, avšak i tak jsem ráda, že jsem aspoň vyzkoušela něco jiného. Každopádně už teď se těším na říjnové testování :)

Zkoušeli jste nějaký produkt?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji webu Arome za zaslání produktů k recenzi

12 komentářů:

  1. To závidím, vystačit si jen s korektorem. :D Já jednou mamce koupila BB cream od Nivea a taky žádný zázrak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově ta dekorativka od Nivei mi přijde slabší.

      Vymazat
  2. Nivea by se měla držet klasiky a dekorativku by měla přenechat jiným značkám :) ta maska je škoda, že ti nesedla, chtěla jsem ji vyzkoušet, ale ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Pečující je od Nivei skvělá, ale dekorativka teda nee.

      Vymazat
  3. Ta maska vypadá zajímavě, škoda té reakce. Tónovací krémy taky v podstatě nepoužívám, takže ani tyhle od Nivey by mne nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up vypadá dobře, já mám svého favorita od Dermacol a nedám na něj dopustit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dermacol jsou teď povedené make-upy co takhle čtu na internetu :)

      Vymazat
  5. Mě make-up docela vyhovoval, ale asi se opravdu musí používat samotný :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS