KORFF || Kolagenový nápoj a ampule

 V jednom beauty boxu jsem našla dva produkty od značky Korff. Značku znám od vidění, ale žádnou velkou zkušenost s ní nemám. V boxu jsem našla kolagenový nápoj a ampulku na pleť. Dlouho jsem se odhodlávala, než jsem tuto dvojku zkusila. Oba dva produkty zakoupíte v balení po více kusech, do boxu dali po jednom kusu, nejspíš na vyzkoušení. Jak nápoj, tak ampulku seženete v balení po 28 ks, ovšem není to vůbec levná záležitost, to Vám řeknu rovnou. Sama bych si produkty jen tak nekoupila, protože se mi nechce utratit pár tisíc za kosmetiku či nápoj, zvlášť když jsou na trhu levnější možnosti, které fungují. 


Nápoj je na můj vkus extrémně sladký a díky bohu, že ho bylo jen 25 ml, takže jsem ho do sebe kopla jako panáka. Má barvu jako káva a před použitím se musí protřepat. Nápoj obsahuje vitamíny C, E a B2, zinek, biotin a další látky, které se postarají o udržení zdravé kůže nebo o normální tvorbu kolagenu. Bohužel je jasné, že z jednoho nápoje nic nepoznám, ovšem po vyzkoušení toho jednoho mě ani neláká si kupovat plné balení. Bohužel ta chuť mě vůbec neoslovila a ta cena je příliš vysoká.

Ampulka mě bavila podstatně více, protože tyhle kúry já mám ráda. Vždy si ke mě najdou cestu, ať už darováním nebo vý
hrou v soutěži. Jedná se o ampulku proti stárnutí, která obsahuje mojí oblíbenou kyselinu hyaluronovou, hydrolyzovaný mořský kolagen, vitamín C a semena jojoby. Jedna ampulka vyjde na 1-2 použití, podle toho jak moc chcete pleti dopřát. Má velmi příjemnou vůni a tekutější konzistenci. Poměrně rychle se vsakuje, nezanechává mastný film. Pleť je po ní krásně hladká, hydratovaná a projasněná. Bohužel i tady je na mě cena příliš vysoká, za 28 ks ampulí dát 2.200,- Kč mi přijde opravdu šílené. Každopádně jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet.

Zkoušeli jste značku Korff nebo jste o ní aspoň slyšeli? 

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

8 komentářů:

  1. Tak o této značce jsem ani nikdy neslyšela, ale nevím, jestli ji uplně v životě potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím to asi stejně jako Zuzka. Hlavně asi kvůli ceně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O značce jsem neslyšela a musím říci, že kosmetiku v těchto cenových relacích taky nevyhledávám. Ale na boxech je právě fajn, že člověk vyzkouší i to, co by si sám nekoupil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, jsem ráda že jsem vyzkoušela, ale cena je vysoká.

      Vymazat
  4. Takové peníze bych za to asi nedala, ale pokud to funguje, určitě to pro někoho bude bezva produkt. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS