PAŠTIKA BOŽENKA || Domácí paštika bez éček

 Když mi přišla nabídka na spolupráci s domácí paštikou, neváhala jsem ani minutu. My domácí paštiku děláme každoročně už několik desítek let. Od domy, co jsem ji jako děcko jedla, si ji pamatuji. A to vím, že ji dělali babičky a dědečkové ještě přede mnou. I my každý rok, na zabíjačce, děláme domácí paštiku. Vždycky se na ni ohromně těším a potom si ji mažu na chleba i přes rok. Pěkně čerstvý chlebík, máznutý paštikou a sklenici mlíka. Nepotřebujete ale nutně doma zabíjet celé prase, abyste si paštiku mohli udělat. Stačí si nakoupit suroviny a udělat si ji pěkně doma. Ale tomu se dnes věnovat nebudu.

Dnes se mrkneme na domácí paštiku Boženka, která se vyrábí u nás v Česku výhradně z lokálních surovin. Paštika je vyráběná z více než 80 % masa, je bez chemie, lepku a éček. V nabídce mají různé variace ať už s trhaným masem, medvědím česnekem nebo klasiku. Navíc zde najdete i škvarkovou pomazánku nebo škvarky v sádle. Nabídka zatím není nijak bohatá, ale to se časem určitě navýší. Přece jen je to firma, která je na trhu nováčkem. 

Já si vybrala paštiku originál, s medvědím česnekem a škvarkovou pomazánku. Doma jsem produkty netestovala jen já, ale i přítel a mamka. A jelikož doma paštiky děláme každý rok, tak určité zkušenosti máme, dostaly paštiky pořádně zabrat. A jak dopadly? To si přečtete níže.

Škvarková pomazánka není vlastně hotová pomazánka, nebo jak pro koho. Čekala jsem už hotovou pomazánku, kterou jen namažu na chleba. Bohužel pro mě, se ve skleničce nacházeli jen mleté škvarky. I tak jsem ji namazala na chleba a ochutnala. Na rovinu musím říct, že jsem člověk co moc nesolí a tady té soli bylo na mě až příliš. Společně s chlebem to šlo, ale samotná byla moc slaná.


Paštika Originál si nás doma získala úplně všechny. Nádherně voněla a ta chuť, tak ta byla naprosto dokonalá. Jedná se o vepřovo-játrovou paštiku, která je lahodná díky metodě noční úpravy masa, která se dělá při nízké teplotě nejméně 12 hodin! Snadno se roztírá a je akorát dochucená. S čerstvým chlebem, pažitkou či zeleninou naprosto dokonalá svačina.


Na paštiku s medvědím česnekem jsem se těšila nejvíc. Česnek jako takový moc nemusím, ale ten medvědí miluju. Při samotném ochutnání paštiky, byla chuť také mírně slanější, ale s chlebem už byla úplně akorát. Škoda jen, že ten medvědí česnek není v paštice tolik cítit, vůbec bych se nebála dát ho tam víc. Nicméně opět naprosto skvělá chuť.


Výše zmíněné produkty koupíte zde

Jejich cena není úplně nízká, ale jedná se o kvalitní domácí paštiky. Já si paštiky dovedu představit v nějakém dárkovém koši pro taťku, dědu nebo strýce. Máte rádi domácí paštiku?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji Paštika Boženka za zaslání produktů k recenzi

8 komentářů:

  1. Tak tuhle spolupráci ti fakt závidím :)(v dobrém, samozřejmě) - já novinky z oblasti jídla testuji moc ráda.
    Jinak mi cena přijde přiměřená tomu, že jde o řemeslné paštiky. Kupovala jsem nějaké od firmy Melememaso a cena byla podobná, u některých možná i trochu vyšší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě těstování hodně bavilo a klidně bych se dalšímu nebránila :)

      Vymazat
  2. Já miluju paštiky a tyto musí chutnat fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paštika mi chutná !!! Ale často si říkám, co všechno možné je v nich asi namleto.. :O :D To mě odrazuje.. Ale když je paštika kvalitní, tak mňaaaam. :D O Božence jsem ale ještě neslyšela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, normálně si ji nekupuji, ale tady ta je opravdu poctivá.

      Vymazat
  4. Paštiky mám moc ráda, zvláště pokud jsou kvalitní! :) Tyhle vypadají báječně. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS