New In: Říjen 2020

 V říjnu jsem si sama moc věcí nekoupila, jen nějaké novinky od Catrice, pak přišlo několik PR balíčků, ale sama jsem moc neutrácela. No vlastně jo utrácela, koupila jsem si něco co nestojí opravdu málo a v téhle době je to absolutní nutnost, pokud zrovna nebydlíte ve velkoměstě a nevyužíváte hlavně MHD. Každopádně co se týče oblečení a bot, to jsem si nekoupila nic.

Jako první tu mám PR balíček od britské značky laků na nehty Londontown, kterou seženete na e-shopu sensualite.cz . Já už s nimi jednorázovou spolupráci měla někdy loni tuším (článek najdete zde), ale teď jsme se domluvili na dlouhodobější spolupráci. Měla jsem za úkol vybrat si jednu barvu z jejich podzimních novinek. Vybrala jsem tedy odstín Pecan Pie a musím říct, že jsem udělala dobře. Barva je to nádherná, na podzim ideální. Navíc mi k němu poslali Base coat a Top Coat. Určitě se můžete těšit na recenzi!

Dále tu mám dárky od tchýně v podobě růžového laku na nehty od Avonu a tělového mléka od Ombia. Ani jeden produkt nejsou úplně mým šálkem kávy, ale spotřebuji je. Jsem už trochu rozmlsaná :D

Druhým PR balíčkem jsou nové doplňky stravy od Renovality. Ženský prvek už jsem doma měla a mám ho už spotřebovaný, tak jsem ráda, že přišel do zásoby další (recenze zde). Další dva jsou Acerola Maximal, což je přírodní vitamín C, takže na tuhle nelehkou dobu naprosto ideální. A ještě tu mám Lutein Maximal a ten je skvělý pro náš zrak. Všechno už poctivě testuji, takže se opět můžete těšit na recenzi. 

Na e-shopu kupkosmetiku.cz jsem neodolala novinkám od Catrice a pořídila si tam nude rtěnku v odstínu 010 Full Satin Nude, cena 100,- Kč a rozjasňovač v odstínu 020 Supreme Rose Beam, cena 100,- Kč.


Z kupkosmetiku.cz jsem si vzala ještě intimní gel od Sebamed. Patří mezi mé nejoblíbenější i když není zrovna levný, cena 179,- Kč. Jelikož ale trpím na různé záněty, tak si dopřávám a nepoužívám jen tak něco. Tohle už je moje druhé balení a nemohu si ho společně s Gynellou vynachválit :) 

V Pepco měli také tyto malé organizéry na kosmetiku. Hned jsem tam tedy nahnala přítele, aby mi dva koupil. Jeden stál 60,- Kč. Jeden jsem využila na rtěnky a druhý na další líčení v podobě rozjasňovačů, pudrů...atp. 

Opět jsem nakupovala nějaké maličkosti u Zuzky na e-shopu na-paloucku.cz a jednou z nich která byla pro mě je svíčka od značky Svíčkuj. Jedná se o svíčky, které jsem právě objevila na tomto e-shopu a musím říct, že jsem jim propadla. Vyrábí je dvě šikovné holčiny a jsou naprosto skvělé. Moje je toto první, ale rodině už jsem jich nakoupila dost. Koupila jsem Rýmovník s tea tree, protože si myslím že na zimu a nachlazení bude ideální, protože krásně protáhne nos. Cena 249,- Kč/120 ml.


Dalším PR balíčkem je kniha v rámci dlouhodobé spolupráce s megaknihy.cz, kdy si každý rok kromě jiných nabídek mohu vybrat jednu knihu podle sebe k přečtení a následné recenzi. Na tuto autorku jsem viděla upoutávku právě na výše zmíněném webu a rozhodla jsem se všechny její knihy postupně přečíst. Knihu už mám přečtenou a máte se na co těšit! Jedná se totiž o klasickou romantickou oddechovku vhodnou právě na podzimní večery :)


No a jako poslední tu mám ten extrémní výdaj, o kterém jsem psala na začátku. Jedná se o auto Dacia Duster. Od listopadu totiž měním svoje působiště a náplň práce a z místa bydliště budu do práce dojíždět 25 km. Do teď jsem pracovala v místě bydliště a tak jsem potřebovala jen kolo, ale vzhledem k situaci jsem musela koupit auto. Duster jsem chtěla už dlouho a už několik let jsem po něm pokukovala a nakonec ho i koupila. Cenu Vám tady asi ani psát nebudu, aby to nevypadalo, že se nějakým způsobem chlubím, ale sami si asi můžete najít na internetu, kde se ceny vozů Dacie pohybují. Z auta mám obrovskou radost, jen teď mě čekají ještě zařídit věci jako zimní gumy, nějaké to vybavení a tak :) 

Musím uznat, že tento měsíc byl poněkud plný nových věcí :D Ještěže teď je zase všechno zavřené a já nemám potřebu nakupovat, i když tudle sem v House viděla úžasný kabáty, který bych si ráda minimálně vyzkoušela :D No nic, určitě mi dejte vědět co nového jste si pořídily Vy :)

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Kavárnu v Kodani teď čte snad každý, asi také propadnu. :D A moc se mi líbí i ten odstíny rtěnky. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já ji u nikoho ještě neviděla :D Ale je fakt skvělá, takže si ji přečti :)

      Vymazat
  2. Já bych do toho organizéru na kosmetiku neměla co dát :D - mám dvě rtěnky, jednu řasenku a dvě tužky (oči, rty) ...
    Ať ti autičko dobře jezdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty se máš! To já toho mám moc :D Děkuji :)

      Vymazat
  3. Ten rozjasňovač vypadá vážně super, Catrice mám ráda :). A gratuluji k hezkému autíčku! Dacia Duster se mi taky moc líbí :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  4. Hned, co jsem ty laky u tebe viděla, tak jsem se po nich šla kouknout :-D A to auto? Nádhera! Ať se ti hezky jezdí! A snad se ti bude dařit na novém pracovišti :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce mě zaujalo intimní mýdlo od SEBAMED :) nyní jsem si od této značky pořídila krém a jsou moc, moc spokojená, ráda bych vyzkoušela i další značky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký máš? Já mám aktivní ochranný krém z té nové řady PRO! a je skvělý :)

      Vymazat
  6. krásné nové produkty, organizér z pepco se mi líbí moc, a ta cena je naprosto parádní! :) knihu Kavárna v Kodani plánuji už dlouho ke čtení, líbí se mi celá tato knižní série od autorky.

    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ji pořiď, byla totiž moc skvělá. Já má právě taky v plánu přečíst všechny její knihy :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS