STRÁŽCE ZTRACENÝCH MĚST Exillium - Shannon Messenger

 Autor: Shannon Messenger
Počet stran: 479
Rok vydání: 2013, přeloženo do češtiny 2020  
Žánr: fantasy, sci-fi
nakladatelství: Ocelot


Anotace
Sophie se postupně sžívá s elfím světem, do kterého přišla ze světa lidí. Po zdárném dokončení prvního roku studia na Foxfireské akademii a po zotavení z únosu, při kterém s Dexem téměř zemřeli, si naplno užívá prázdnin. Všechno se konečně zdá být v pořádku a Sophie dále rozvíjí své schopnosti při výcviku jediné samičky křídlorožce, Silveny.
Ovšem její únosci jsou stále na svobodě. Sophie nachází nové stopy vedoucí k záhadné skupině Černá labuť, které ji vedou k vysvětlení mnoha nezodpovězených otázek. Je Sophie vytvořená za nějakým účelem? Jak je to se smrtí Jolie, dcery Gradyho a Edaline? A kdo jsou ve skutečnosti ti zlí?
Aby našla odpověď na dlouho střežená tajemství a zachránila ty, na kterých ji nejvíce záleží, musí se znovu podrobit riziku. Proto je nutné, aby podnikla nebezpečnou cestu do nejtemnějších koutů světa, do Exillia.


Z mého pohledu
Když mi přišla nabídka druhého dílu Strážce ztracených měst (recenzi na první díl si můžete přečíst zde), věděla jsem hned, že nabídku přijmu. První díl mě naprosto chytil, i když scifi není úplně žánr, který bych vyhledávala. Vlastně tyto dvě knihy jsou moje první tohoto žánru. Druhý díl už byla poněkud obsáhlejší bichle a já při své momentální vytíženosti začala uvažovat, zda ji za měsíc vůbec stihnu přečíst. Jenomže jakmile jsem se začetla, kniha mě neskutečně chytla a knihu jsem ve finále přečetla za pár dní, což jsem opravdu nečekala. Najednou šly všechny ostatní věci stranou, dokud jsem knihu nedočetla, jak moc mě kniha chytila.
Bohužel mi druhý díl nepřijde úplně ideální pro děti, i když je kniha pro ně určena. Přece jen je tu více zápletek a "jde více do tuhého". Ale to je čistě jen můj názor. Celkově se mi líbí, jak mě kniha vtáhla do děje a horko těžko jsem se odtrhla. Příběh je tentokrát plný nástrah, napětí, dobrodružství. Kniha má klasickou zápletku a následné vyvrcholení. Sophie se dozví odpovědi na některé své otázky a nejenom na její. Kdo všechno tentokrát bude v ohrožení a podaří se konečně dopadnout únosce nebo zaútočí znovu? 


Kniha je napsaná opravdu lehce, krásně se čte, nic složitého. Ne všechny problémy se v tomto díle podaří vyřešit. Nechci předbíhat, ale myslím, že se můžeme těšit na další díl :) 

Knihu exkluzivně seženete na webu www.megaknihy.cz  s 25 % slevou za 299,- Kč a navíc s poštovným zdarma, kde mimo jiné seženete i první díl této série zde dokonce s 50 % slevou za 199,- Kč. A nejenom to! Vybrat si můžete i z dalších, které jsem tady na blogu recenzovala a recenze najdete v sekci Knihy. Určitě na web mrkněte, protože Vánoce už se blíží a věřím, že darovaná kniha pod stromečkem udělá Vašim blízkým určitě radost :)

Jaký žánr knih máte nejraději? Zaujala Vás tato scifi série?

Mějte se krásně!
Petra

5 komentářů:

  1. Tak o této knize jsem zatím neslyšela, ale vypadá velmi zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to na skvělou knížku, moc se mi líbí i její design! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děj nezní vůbec špatně. Já teď akorát moc nestíhám, tak spíš koukáme na Netflix na seriály, ale věřím, že si na knížku zase čas brzy najdu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle mě moc zaujala, i když já teď nějak na čtení nemám čas a myšlenky, ale mrzí mě to. Chci se ke čtení zase vrátit. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle by asi pro mne moc nebylo. I když kdo ví, kdysi jsem přečetla i pár knih s touto tematikou (když je četl syn, tak jsem si je od něj půjčovala :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS