Přírodní kosmetika RYOR || Tělové bylinné máslo, balzám na rty s rýžovým olejem a japonskou třešní

Krásný den.
Kosmetickou značku Ryor znám už delší dobu, ale konečně jsem ji vyzkoušela teprve nedávno. A to hlavně díky Nikol, se kterou si posíláme balíčky. Nikol vyslyšela moje prosby a poslala mi dva produkty od této značky. Dostala jsem tělové bylinné máslo a balzám na rty s rýžovým olejem a japonskou třešní. Oba dva produkty jsem pečlivě ozkoušela a nyní se s Vámi můžu poděli o svoje dojmy a recenze.



(200 ml, 148,- Kč, www.ryor.cz)
Jako první si představíme tělové bylinné máslo. Už po prvním otevření mě zaujala jeho skvělá bylinná vůně. Já osobně bylinky miluju i jejich vůni, takže z tohohle másla jsem měla ohromnou radost. Jeho textura je velmi, ale velmi hutná, ale to mi u krémů a tělových mlék naprosto vyhovuje. Je až neskutečná jak skvěle dokáže pokožku těla zhydratovat, zvláčnit a vyživit. Pokožka je sice po aplikaci mastnější, ale nikoli lepivá. Kůži máte vyživenou i další den, takže to není jen chvilkový efekt.
Z tohohle másla jsem načisto odvařená a rozhodně si pořídím další, protože to byl jeden z mála produktů, na kterém jsem nenašla jedinou chybičku :)

(4,5 g, 95,- Kč, www.ryor.cz)
Jak už asi víte, tak nemám zrovna v lásce parfémované balzámy na rty. Nicméně ten od Ryoru pouze voní po třešních, ale nechutná tak, chuť má neutrální, což je fajn.
Balzám obsahuje vyváženou kombinaci rýžového a ricinového oleje s bambuckým a kakaovým máslem. Snadno se roztírá a na rtech by měl dlouho vydržet. Výsledkem by měly být zvláčněné, hydratované a regenerované rty. 
Jelikož už mi na rtech prošlo opravdu hodně balzámů, tak tento mě na zadek rozhodně neposadil. Na rtech ho cítím opravdu jen chvíli a následně mám rty opět vysušené. Takže ho musím používat takřka pořád, což je pro mě docela nekomfortní. Moc jsem se na něj těšila, ale bohužel byl pro mě zklamáním.

Tohle jsou zatím dvě věci, které jsem od Ryor zkoušela. Ještě mám doma tělové máslo ze šeříkové řady, které božsky voní, ale ještě jsem ho nezkoušela. Zkoušeli jste něco od Ryor?
Mějte se krásně!
Petra

11 komentářů:

  1. Ten balzám na rty musí být boží, už i ten samotný obal se mi moc líbí! :) Teď na podzim není balzámů nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ryor má dost dobrou pověst. Já od něj myslím kdysi dávno něco měla (krém nebo odličovací mléko), ale v poslední době jsem nevyzkoušela nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám tuto značku prozkoumat víc, protože si myslím, že si to zaslouží a dost mě láká :)

      Vymazat
  3. To máslo je úplně boží a co teprve v šeříkové vůni :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šeříkové mám doma taky a strašně se na ně těším!

      Vymazat
  4. Nedávno mi tyčinku na rty někdo chválil, to máslo bych uvítala šeříkové♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tu na něj objeví recenze, mám ho totiž doma. Ale jedná se o limitku, takže pokud o ní uvažuješ, určitě bych nezahálela :)

      Vymazat
  5. Másla od Ryoru jsou hodně povedená, hlavně to šeříkové. Je to ale limitka, tak nevím, zda se ještě prodává :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem pro mamku na Vánoce objednala šeříkový krém na tělo a na ruce ❤. Ještě, že jsem si přečetla tvůj článek, mam to na prodejně už od 7. a úplně mi to vypadlo :D.

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS