Sprchové gely || PALMOLIVE, ZIAJA, DOUGLAS, MANUFAKTURA, ISANA

Krásný den.
Dnes si opět představíme několik sprchových gelů, které jsem za poslední dobu spotřebovala. V článku najdete značky, jejichž sprchové gely jsem zkoušela poprvé, ale i takové, které už jsem doma měla. Předem mohu říct, že všechny sprcháče svůj hlavní úkol - umýt - splnily skvěle, ale doplním je o pár svých postřehů. Dost řečí, jdeme na to!

Palmolive není zrovna značka, která by se u nás doma nějak extra objevovala. Spíš jen tehdy, když ji od někoho dostaneme. Jedná  se o vůni lesního ovoce a sprcháč je docela hutný. Důvod, proč Palmolive nepoužívám je ten, že má na můj vkus až moc silnou parfemaci. Tento není výjimkou, ta sladká vůně ovoce je na můj až moc silná, ale někomu se to může líbit. Moje sestra například tuhle vůni naprosto miluje. 
Pokožku nijak nedráždí, nevysušuje, ale po koupeli s ním je potřeba se namazat. Jinak je to takový klasický sprcháč, který na můj vkus neurazí ani nenadchne.


Sprchové gely Ziaja mám velmi ráda. Stojí pár korun, jsou ve velkém (500 ml) balení a vydrží opravdu dlouho. Dnes se podíváme na tyto dva z řad Cupuacu a Kozí mléko. 
Cupuacu bylo pro mě trochu zklamání. Těšila jsem se, že to bude něco podobného jako jejich tělový peeling, ale přijde mi, že jeho vůně je jiná. Kdyby balení bylo klasických 250 ml, tak v pohodě, ale po nějaké době už mi ta vůně začala lézt krkem :D Ovšem svůj účel splňuje a navíc pokožku dobře vyživuje a hydratuje.
Kozí mléko je asi moje nejoblíbenější řada od Ziaji. Už jsem měla hodně produktů z této řady a stále se nemůžu nabažit té vůně. Sprchový gel má hebkou krémovou konzistenci, která pokožku provoní a zanechá sametově hebkou. Stačí ho velmi malé množství a vytvoří bohatou pěnu. Navíc jeho vůně neomrzí :) 
Z Douglasu jsem ještě nikdy nic neměla, protože jsem tam nikdy nebyla. U nás nikde poblíž není a ani mě nikdy nelákalo tam zajít, protože vše co potřebuji seženu i jinde. Nicméně v jednom balíčku od Nikol jsem našla i cestovní balení tohohle sprchového gelu. 
Sprchový gel Breath of Amazonia Acai Berry & Maracuja voní opravdu zajímavě a nádherně. Má ovocně dřevitou vůni řady Amazonia a spíš mi připomíná pánskou voňavku. Nicméně k pokožce je velmi šetrný, nevysušuje ji, zanechává ji hebkou a dlouhodobě provoněnou. Tohle 75 ml balení je vhodné na cesty, protože je tak akorát malé a vejde se všude. 

Moje první zkušenost se sprchovým gelem od Manufaktury byla díky Domči. Ta mi v jednom balíčku poslala tento sprchový gel. Celkově jsem od Manufaktury toho moc neměla, ale to hodlám napravit, protože je to opravdu krásná značka s přírodními produkty. 
Sprchový a koupelový gel obsahuje lípu, mandlový olej a panthenol. Díky těmto složkám vytváří bohatou pěnu a zanechává pokožku provoněnou, hydratovanou a neskutečně hebkou. Ta vůně Vás naprosto omámí a je to jeden z nejlepších sprchových gelů jaké jsem kdy měla. Určitě plánuji tuhle značku vyzkoušet více, protože si to zaslouží :)

Sprchový gel od Isany byl moje první zkušenost s touto značkou. Jedná se o sprchový gel obsahující kokosovou vodu. Já mám obecně vůni kokosu v kosmetice velmi ráda, proto jsem se na tento sprcháč těšila. Bohužel po otevření jsem byla zklamaná vůní. Voněl jako alkoholický nápoj malibu, které teda úplně nemusím a celkově mi ta vůně moc nesedla. Jinak sprcháč neurazí ani nenadchne, svůj úkol splnil, ale znovu už bych ho mít nemusela :)

Zkoušeli jste nějaký z výše uvedených sprchových gelů?
Mějte se krásně!
Petra



12 komentářů:

  1. Palmolive má tyto husté sprcháče vychytané, super je kávový a čokoládový :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z těch tvých kousků neměla ani jeden. Od Palmolive jsem měla jinou vůni (tuším něco s levandulí) a souhlasím s tebou, že ta parfemace je dost výrazná. Od Manufaktury jsem měla specháč Meruňka a ten byl skvělý - nádherně voněl.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta meruňková řada je celkově dost chválená :)

      Vymazat
  3. Měli jsme snad každý z této řady od Palmolive, ale většinu z nich nemusím. Vadí mi právě to, jak jsou hutné a třeba konkrétně z této vůně a z jahody se mi vyloženě zvedá žaludek :D Jinak mám ale sprcháče od Palmolive moc ráda :) Na Ziaju nedám dopustit a s kozím mlékem to mám stejně, miluju tu vůni :) Značku Isana nekupuji, spíš sahám po značce DM Balea. Vůně by mě zklamala taky :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Palmolive taky moc nemusím, měla Jsem přesně tuhle vůní a ještě tuším čokoládovou, ale ta byla fakt katastrofa, co se týče vůně i konzistence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já celkově moc čokoládové vůně v kosmetice nemám ráda :)

      Vymazat
  5. Já teďka zkouším najít šampon, který mým vlasům bude vyhovovat...zatím se mi to nedaří, asi dám konečně na nějaký ten dražší šampon. :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám vyzkoušené pouze ty dva od Ziaji a za mě je asi taky lepší ten s kozím mlékem, ale i ten cupuacu je za mě úžasnej. Já tedy nemám vyzkošený peeling, ale mám ho doma, tak možná potom budu mluvit taky jinak:D.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten peeling je fantastický, musíš ho vyzkoušet co nejdřív :)

      Vymazat
  7. Sprcháče Body Butter od Palmolive mám moc ráda, tenhle jsem teda neměla, ale třeba čokoládový, mňam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  8. Sprchové gely od Palmolive moc v oblibě nemám, zkoušela jsem přímo tento na tvé fotce a měla jsem bohužel pocit, že zanechává lepkavý film. Ziaja je naopak skvělá! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS