KNEIPP || Tělové mléko a sůl do koupele z řady Goodbye STRESS

 
V narozeninovém balíčku od Domči ze Slovenska jsem našla i zančku Kneipp, která je jedna z mých nejoblíbenějších. A Domča to moc dobře ví, proto mi poslala tělové mléko a sůl do koupele z řady Goodbye Stress. 
Kneipp je německá přírodní kosmetika, která má tradici delší než 125 let. Byla založena roku 1891, kdy byl položen základní kámen. Zakladatel této značky byl Sebastian Kneipp, který pečlivě vybíral správné bylinky na výrobu produktů této značky. Kneipp měl nauku pěti pilířů - vodu, rostliny, pohyb, stravu a vnitřní rovnováhu. Kosmetika Kneipp je bez parafínů, silikonů nebo minerálních (ropných) olejů, bez konzervantů, dermatologicky schválená a veganská.

Už na první přičichnutí mě omámila nádherná uklidňující vůně máty a rozmarýnu. Konečně něco, díky čemu zapomenete na všechen stres z celého dne. Vůně máty a rozmarýnu si dokonale podmaní Vaši mysl a Vy už budete jen relaxovat a užívat si skvělou vůni. 

Jako první Vám představím tělové mléko. Stačí ho malé množství, protože díky jeho hutnější texturře, se krásně roztírá a zanechává pokožku dokonale hydratovanou a provoněnou. Vůně trvá opravdu dlouho, dokonce do druhého dne. Mně při každodenním používání vydrželo asi dva měsíce. Tělové mléko obsahuje mandlový a kokosový olej, bambucké máslo, panthenol a vitamín E. Navíc jeho obal je ze 100 % recyklovatelného plastu.


Sůl do koupele má totožnou vůni jako tělové mléko. Aby taky ne, když obsahují to stejné :D Přísady do koupele této značky mám asi nejraději. Ať už to jsou soli, oleje nebo tablety, všechno je naprosto perfektní. Jediné mínus této soli je, že je pouze v jednorázovém balení. Doufám, že ji časem udělají i ve velkém balení, protože tohle Vám po těžkém dni neskutečně pomůže. Naložit se do vany, relaxovat a vychutnávat si jedinečnou uklidňující vůni. Sůl zabarví vodu do modra, bohužel nevytváří pěnu, ovšem vůně je dlouhotrvající. 



Řada Goodbye Stress má v nabídce i krém na ruce, olej do koupele a sadu sprchového gelu s tělovým mlékem. Rozhodně mám v plánu vyzkoušet i zbytek produktů, protože mě tahle řada naprosto uchvátila. Produkty koupíte zde. Určitě mrkněte na jejich webové stránky mrkněte, protože tam mají hromadu jiných kolekcí a co mohu doporučit, jsou i jejich balzámy na rty, které jsou fakt TOP!

Zkoušeli jste něco od Kneipp?
Mějte se krásně!
Petra


8 komentářů:

  1. Řada Goodbye Stress zní hodně dobře, přesně to bych teď potřebovala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som od tejto značky ešte nič neskúšala, ale niečo proti stresové by sa mi teraz veľmi zišlo :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Recenze zní zajímavě. Já byh užila to tělové mléko, sůl do koupele asi moc ne - v 99 % se jen sprchuji. Do vany se nakládám jen v případě, že nám pocit, že na mne něco leze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já vanu miluji, sprchovat se chodím jen v práci :)

      Vymazat
  4. Já mám od Kneipp nejraději jejich koupelové barevné oleje, hlavně eukalyptový :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS