Spotřebováno: Prosinec 2023

 Poslední spotřeba roku 2023 na sebe nechala docela čekat. Poslední odbou se do těchto článků docela nutím a ani nevím proč. Samotnou mě u jiných blogerek baví, ale mně se nějak nechtějí psát. Vzhledem k tomu, že už máme únor, tak jsem se konečně dokopala napsat prosincovou spotřebu. Na konci roku jsem nějak extra čistku v kosmetice nedělala. Snažím se, abych vždy produkty spotřebovala před koncí expirace a nějak extra neoblíbený produkty nemám. Vyřadila jsem akorát dva laky na nehty, jejichž barvy mě jednoduše už nebavily. 

Celkově tu tedy mám 13 produktů a jeden doplněk stravy. Z dekorativky tu není ani jeden kousek, což není žádným překvapením, ale tentokrát tu má zastoupení hlavně péče o tělo. V konečném součtu se mi za rok 2023 podařilo spotřebovat okolo 150 ks kosmetiky. Oproti roku 2022 je tam sice zlepšení, avšak v celkovém počtu kosmetiky mám na konci roku víc kosmetiky než na začátku. Nezbývá mi nic jiného, že v letošním roce zabrat o to víc. Pověnovat bych se chtěla hlavně jednorázovým produktům.


1. Sůl do koupele Beauty Garden - tohle nedělalo vůbec nic. Žádná vůně, na jedno použití, ve vaně ji člověk vůbec nezaznamenal. (recenze)

2. Pěna do koupele Soaphoria Unicorn - tohle byla příjemně voňavá záležitost. Prášek vytvořil bohatou pěnu, avšak nějak extra dlouhou výdrž neměla. Nicméně po koupeli byla pokožka těla i pěkně promazaná. (recenze)

3. Pleťová maska Pupa s růžovým jílem - čistící jílová maska, která příjemně voněla, zbavila pleť nečistot a mazu, nevysušovala. (recenze)

4. Lak na nehty Douglas vínový - tohle nebyl můj šálek kávy, sama bych si ho nekoupila, ale byl to dárek. Barva na mě až moc tmavá a na nehtech ani jako vínová nevypadal. (recenze)

5. Lak na nehty Essence modré třpytky - třpytivé laky nejsou vůbec můj vkus, nevyhledávám je, nerada je používám. Tento ani nešel odlakovat a strašně rychle vyschnul. 

6. Pleťový elixír Studio La Natura - příjemná záležitost, cenově je někde jinde. Nebylo to nic, co bych potřebovala nutně znovu, ale pleť vyživil a hydratoval. (recenze)

7. Doplněk stravy Australian Bodycare Hair loss - tohle doporučuji užívat společně s vlasovou péči ze stejné řady. Tolik baby vlásků kolik mi narostlo. (recenze)


8. Tělový a vlasový sprej Yves Rocher Flowers in the city - tuhle limitku jsem si zamilovala a jsem moc ráda, že se mi podařilo ulovit i parfém. Sprej jsem si oblíbila hlavně do vlasů, božsky voněl. (recenze)

9. Krém na ruce Manufaktura trnka - příjemná marcipánová vůně, průměrná výživa a hydratace. Pokud nepotřebujete nic extra, tento vám skvěle postačí. (recenze)

10. Vlasová maska Balea mandle a vanilka - tohle už jsem v minulosti měla a paráda. Za málo peněz hodně muziky, navíc začaly dělat větší balení. Rozhodně doporučuji! 

11. Sprchový gel Bohemia gifts růže - příjemná vůně, průměrný sprcháč. Neurazí, nenadchne. (recenze)

12. Sprchový gel Sanctuary spa Signature - božská vůně, vysoká pěnivost, zamilujete si jej. (recenze)

13. Tělový peeling Sanctuary spa Signature - přivítala bych, kdyby byl hrubší, ale i tak zbavil tělo odumřelé kůže a nečistot. (recenze)

14. Tělové máslo Sanctuary spa Signature - z této trojky jsem si máslo oblíbila nejvíce. Mám v plánu si jej koupit i ve velkém balení, protože to bylo něco úžasného, hlavně kvůli té dlouhotrvající vůni. (recenze)

A jaká byla Vaše spotřebova za rok 2023?

Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Petro, já si taky většinou s kosmetickými články dávám na čas. Prosincovou spotřebu jsem stihla těsně před koncem ledna.
    Jinak 14 kousků je takový fajn počet. Já tedy mívám obvykle míň - tak kolem desítky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, já se přiznám, že jsem to v žádném ročním součtu nepočítala, na to jsem zase trochu líná já :D Spotřebováno se většinou snažím začít psát dřív než na sklonku měsíce a pak si tam dohodím, to co mi dojde za posledních pár dní, jinak bych to nikdy nevydávala, tak včas jako dosud. To samé praktikuju i u shrnutí měsíce nebo nákupů.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS