YVES ROCHER || Kolekce Flowers in the city

Loňská kolekce Yves Rocher Flowers in the city už bohužel k dostání není a mě teď akorát mrzí, že jsem ji nezačala používat dřív, abych si mohla pořídit i parfém. Naprosto ideální kolekce na jaro/léto, která díky své osvěžující vůni cedrového dřeva, růže, měsíčku a bergamotu je ideální volbou v parných dnech. Mě se do rukou dostal sprchový gel a parfémovaný sprej na vlasy a tělo. Oba dva kousky jsem si naprosto zamilovala a fakt hodně mě mrzí, že kolekce není ve stálé nabídce. 

Sprchové gely od francouzské značky Yves Rocher jsou naprosto parádní a já je používám strašně ráda. Velmi originální vůně, barevné obaly a stačí ho malé množství, aby vytvořil bohatou pěnu. Flowers in the city pokožku těla dokonale provoní a zanechává ji provoněnou ještě další hodiny. Mimo to, že ji taky umyje, tak ji také hydratuje a pečuje o ni. 


Parfémovaný sprej na tělo a vlasy jsem úplně všema deseti nepřivítala, protože tento typ kosmetických produktů úplně nevyhledávám a přijdou mi takovou zbytečností. Ovšem tady jsem se opravdu zamilovala do vůně a sprej využívala hlavně na vlasy. Řeknu vám, to bylo něco. Vždy jsem nastříkala do vlasů a poté tu vůni cítila celý den, prostě boží. 

Yves Rocher používám strašně ráda a ještě jsem snad nenašla nic, co by mi nevyhovovalo. Mám doma ještě několik dalších produktů a za poslední dobu považuji za objev roku jejich tuhé šampony. Škoda, že u nás zrušili kamennou prodejnu, protože bych určitě pořídila více produktů. Každopádně si brousím zuby na jejich parfémy, to jsem měla zatím jen jeden. 
 

Jakou kolekci od Yves Rocher jste zkoušeli naposled Vy?

Mějte se krásně!
Petra

5 komentářů:

  1. Já jsem měla od YR ráda toaletku se zeleným čajem, ale bohužel ji přestali dělat. Teď jsem si ve slevě pořídila toaletku Natuelle a parfémovou vodu Evidence.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď používám pleťovku Hydra Vegetal. Tuhle řadu jsem nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já naposledy zkoušela jejich vlasovku na barvené vlasy, ale teď mi dorazil kupon na narozeniny možná si i něco pořídím.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna pár dní zpátky jsem po produktech od YR koukala, ale zatím jsem je do košíku nehodila. Snad až přijde další výplata..:D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si v YR naposledy koupila můj oblíbený kávový sprcháč a pak tu jejich ovesnou novinku, voní jako mléko s medem a to já můžu :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS