Pleťové masky || Balea, TianDe, Nivea, Nobilis Tilia

Po delší době tu mám opět nějaké jednorázové pleťové masky. Už jste je mohli vidět ve Spotřebovánu, kde jsem v jejich recenzích byla velmi stručná. Dnes si tedy můžete počíst víc a třeba Vás nějaká maska zaujme natolik, že zvážíte její pořízení. Ke mně se všechny masky dostaly náhodou, sama jsem si masky nekoupila už ani nepamatuji. Dávám přednost na vícero použití, ale ty jednorázové jednou za čas taky nejsou špatné. Navíc jich mám doma teď až až, takže se brzy můžete těšit na další recenze.


Plátýnková maska Balea It´s waffle time je vhodná pro všechny typy pleti. Obsahuje výtažky z ovocných plodů a hylauron, díky kterým by měla pleť být intenzivně hydratovaná. Plátýnko je akorát tak velké, dobře drží, sérum nikde neteče, příjemná parfemace. Po aplikaci jsem zbytek séra vklepala do pleti, kdy chvíli lepila. Hydratace taková průměrná, nic extra to nebylo, ale vyloženě propadák také ne. 



Intenzivní hydratační maska s kyselinou hyaluronovou je opravdu velká hydratační bomba. Efekt se dostaví takřka hned po použití masky. Hydratovaná, omlazená, zpevněná pleť, po které touží každá žena. Plátýnko bylo poměrně dost velké, dobře drželo na pleti, sérum nikde neteklo. Zbytek séra se umývá vodou, takže se nemusíte bá lepivého efektu. 



Plátýnkové masky Nivea Rose Touch a Hydra skin effect jsou obě hydratační a vhodné pro všechny typy pleti. Rose touch má příjemnou parfemaci po růžích, zanechává pleť svěží a plnou energie a rozjasňuje. Obsahuje růžovou vodu a kyselinu hyaluronovou. Hydra skin effect také obsahuje kyselinu hyaluronovou a navíc aloe vera. Díky těmto složkám je pleť kromě hydratace také perfektně vyživená a osvěžená. 



Vypínací alginátová maska od Nobilis Tilia obsahuje mořské řasy, která naši pokožku nasytí aktivními látkami. Obsahuje také kakao, po kterém i voní, které chrání před oxidačním stresem a omezuje tvorbu vrásek. Masku je potřeba smíchat s vodou, promíchat a ihned nanést na pleť. Po zaschnutí Vám vznikne taková želatinová maska, kterou po uplynutí doby sloupnete. Pleť je po použití pevnější, vypnutější, hydratovaná a pružná. Byla jsem z ni velmi mile překvapena! 

Zkoušeli jste některou z masek?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Ahoj Péto, tak přesně poslední maska s mořskými řasami je to, co bych ráda vyzkoušela. Zrovna dneska jsem o mořských řasách, jako antioxidantu přemýšlela, v souvislosti s Japonskem...♥. Super tip. Prima jarní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Tiande jsem kdysi měla masku a tak šílenou alergickou reakci na ní, že značku už nechci vidět:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, zkoušela jsem akorát ty Nivea a nebyly vůbec špatné :) Baleu jsem zahlédla, ale zbytek je pro mě úplná novinka.

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, zajímavá přehlídka, já neznám ani jednu z prezentovaných masek.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS