NENECHÁM TĚ ODEJÍT - Chevy Stevens

Autor: Chevy Stevens
Počet stran: 397
Rok vydání: 2017, přeloženo do češtiny 2019
Žánr: psychologický román
Nakladatelství: Ocelot


Anotace
Motýlí efekt. Myšlenka, že i něco tak malého jako třepetání motýlích křídel může na druhém konci světa vyvolat tajfun. Lindsey se snaží vést poklidný život a zapomenout na minulost poté, co se ji její manžel Andrew pokusil zabít a byl poslán do vězení. Po jeho propuštění se však Lindsey začínají dít strašidelné věci. Vloupání do domu. Otrávení psa. Napadení přítele. Navíc se Lindsey rozhodne svěřit svému současnému přítelovi s drobnou lstí, kterou ped lety Andrewovi provedla. A právě tato událost, mávnutí motýlího křídla, spustí kolotoč nečekaných událostí.

Z mého pohledu
Když jsem dostala nabídku knihu přečíst a zrecenzovat ji, neváhala jsem ani minutu. Jedná se totiž o psychologický román a takový žánr já ještě nečetla, tudíž mě příběh hodně zajímal, hlavně jak to dopadne s Lindsey.


Ze začátku mi dlouho trvalo, než jsem se ke knize dostala, avšak při přečtení prvních stránek, jsem se od knihy nemohla odtrhnout. V knize se prolínají roky z minulosti a současnosti a je v nich popisován hrůzný život Lindsey s Andrewem. Některé "kapitoly" jsou popsány z pohledu jejich dcery Sophie.
Na začátku jsem byla přesvědčená, že vím, kdo ty hrůzné věci Lindsey dělá i po Andrewově propuštění z vězení, ale hodně jsem se mýlila. Zhruba uprostřed knihy jsem měla další typ na dalšího člověka, ale taky vedle. Nakonec jsem knihu dočetla s pusou dokořán a nevěřila.
Kniha plná strachu, nečekaných událostí, hledání nového bydlení..


Knihu jednoznačně doporučuji. Je v ní popisováno domácí násilí, které si myslím, je v téhle době čím dál častější téma. Konečně se taky o tom začíná mluvit. Nechápu, jak lidé tohle můžou dělat, psychicky člověka deptat nebo mu fyzicky ubližovat. Já doufám, že takových případů je opravdu málo.

Knihu si můžete (musíte! :D) zakoupit na megaknihy.cz . K této knize navíc máte poštovné zdarma, takže ji koupíte jen za její cenu a to je 399,-. Sice to není nejlevnější kniha, ale rozhodně stojí za přečtení. Já jsem strašně nadšená, že jsem dostala tu šanci knihu zrecenzovat.

Slyšeli jste o této knižní novince?


5 komentářů:

  1. Recenze zní zajímavě - kouknu po knížce v knihovně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to znie zaujímavo. Ale ja také knihy nemusím. Som citlivka takže ma rozplače aj reklama :D a už sa vidím že keby som čítala o násili tak by som asi musela mať kolo seba balík vreckoviek :) Ale je super že to už niekto rozobral a zahrnul aj do kníh.


    AKO NAKOMBINOVAŤ ŠATY 5X INAK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, ne každý má rád všechno. Já zatím jsem se neodhodlala přečíst žádnou detektivku :)

      Vymazat
  3. O této knize jsem nikdy neslyšela, ale vypadá to jako super počtení. Je fajn, že se píše o domácím násilí. Nemělo by se to obcházet. Je to něco hrozného.
    Krásné, jak aranžuješ růže při focení knížek :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS