New In: Březen 2021

 Březen se nesl ve znamení PR balíčků, kterých bylo opravdu požehnaně. Vlastně jsem si sama koupila jen jednu věc, ale za to docela drahou. Vlastně dvě věci, ale o té druhé se zmíním někdy v samostatném článku a do té doby jich bude třeba víc. Kdo mě sleduje na instagramu, tak už viděl co PR balíčky obsahovaly, protože jejich obsah vždycky na instagramu zveřejňuji ve stories.


Tento rok slaví značka Miss Sporty 25. narozeniny a mně při té příležitosti přišel kousek dortu s dekorativní kosmetikou. S touhle značkou jsem začínala svoji kosmetickou "kariéru" a používám ji stále. Musím říct, že balíček byl opravdu rozkošný a produktu v nich bylo opravdu hodně.


Renovality má další novinky a tentokrát rovnou čtyři. Vlašský, Bezový, Třešňový a Rakytníkový olej. Vůbec nedokážu říct, kdy na ně přijde řada, protože poslední dobou je těch novinek tolik, že vůbec nestíhám testovat. Teprve teď dojíždím první krystalickou řadu, která vyšla ke konci loňského roku. A co víc, Renovality slibuje, že tento rok bude pro nás blogerky opravdu náročný, co se testování týče :D No chystají toho opravdu hodně.

Byla jsem oslovena e-shopem Bonami, zda bych si nechtěla vybrat nějaké věci. Bonami naprosto miluju a čerpám tam inspiraci hlavně co se bydlení týče. Několik věcí už doma mám z minulých nákupů. Vybrala jsem si černou kožešiny, která je tak akorát a ještě hledám její využití. Zatím ji nejvíce využívá náš pes :D Ale mylím, že bude vypadat skvěle třeba pod nějakým květináčem. Jako druhý produkt jsem si vybrala skleněnou konvici o objemu 1,5 l. Konvice je naprosto úžasná a já se do ní hned zamilovala. Má v sobě i skleněný louhovač, do kterého nasypete bylinky a takhle krásně to pak vypadá.

Poslední balíček je od značky KetoFit, od které jsem si vybrala tři produkty. Proteinovou krupičnou kaši, proteinové tyčinky a mango džem. Nebojte se, žádnou dietu nedržím, ani se nechystám, ale ráda vyzkouším něco nového a zdravějšího. Kaši už jsem chutnala a musím tedy říct, že mi teda vůbec nechutná, tak snad tyčinky a džem na tom budou o dost lépe.

No a jako poslední tu mám notebook, který jsem si sama koupila. Dostala jsem na Vánoce peníze právě na notebook, ale v tu dobu nebyl takový výběr, takže jsem potkala až do teď. Opět jsem zvolila značku Asus. Je to taková ta střední velikost, která mi velmi vyhovuje a má růžovou barvu. Zatím jsem s ním velmi spokojena a mám ho z czc.cz. Uvidíme jak dlouho mi vydrží :) 

Musím uznat, že tento měsíc byl opravdu bohatý, hlavně tedy na kosmetiku. Ze všech produktů mám náramnou radost a pro Vás to znamená jediné, můžete se těšit na hromadu recenzí! A některé vyjdou už opravdu brzy :) 

Co jste si za uplynulý měsíc pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

14 komentářů:

  1. Balíček Miss Sporty je moc pěkný a ať notebook dobře slouží :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Super novinky! vše bych užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, tak se můžeš inspirovat a něco pořídit :)

      Vymazat
  3. Ten kousek dortu měl fakt bohatou náplň :). Na Bonami jsem nakupovala před Vánoci, měla jsem i článek na blogu. Ketodieta mne taky neláká, ale v Brandnooz boxu jsem měla líškooříškový krém a ten byl fakt dobrý.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím zkoušela kaši a ta je teda šílená a tyčinky jsou na mě moc sladké.

      Vymazat
  4. Ta Konvička je krásná 😍💓 a Renovality úplně zbožňuju.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, produktů za březen jsi stihla pořídit opravdu hodně. Láká mě vyzkoušet ta řada od Renovality a s produkty z Ketofit jsem byla moc spokojená, džemy ti určitě budou chutnat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ano, březen byl opravdu bohatý na balíčky :)

      Vymazat
  6. Ty jo takových produktu to je super. A jinak notebook vypadá parádně určitě je to velká radost. Taky se odhodlávám nějaký už koupit hrozně se mi seká a je to vše na dlouho. :D :) Moc hezký článek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radost z notebooku mám velkou, konečně zase šlape rychle a nečekám na nic půl dne :D

      Vymazat
  7. Jeee, to je super, tolik produktů! Miluju kosmetiku. Mimochodem, ta žlutá řasenka je skvělá. Kupuji ji pravidelně už několik let. :D
    Notebook má krásnou barvu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla růžovou dříve, ale tuhle žlutou už testuji a je vážně skvělá! :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS