HOLIME.CZ || Fén na vlasy Eta Fenité 832090000

 Co se týče péče o mé vlasy, tak tý jsem nikdy moc nedala. Odjakživa jsem svoje vlasy nenáviděla a věčně spala v drdolu nebo čepici, abych svoje nepoddajné vlasy nějakým způsobem zkrotila. Byla nešťastná, že nerostou, nemají žádný tvar a nejde s nimi nic udělat. Navíc jsem propadla žehlení, protože díky tomu vlasy byly aspoň trochu tvarované a tím se zničily ještě víc. Nicméně jednoho krásného dne jsem se hecla a začala se o vlasy starat. Pořídila si různé vlasové přípravky, přestala je česat a spát v drdolu nebo čepici. 

Po nějaké době vlasy přece jen začaly růst a dostávat nějaký tvar. Já zjistila jaká péče mi vyhovuje a najednou to je něco, na co jsem opravdu pyšná. Neustále bych si na ně sahala a mazlila se s nimi. Přestala jsem vlasy žehlit a tím tak vymazala ze svého života tepelnou úpravu. V létě mi vlasy usuší sluníčko, ale v zimě jsem chodila spát s mokrou hlavou. Zjistila jsem, že to taky není úplně správné a začala si vlasy foukat. Přece jen, když jsou vlasy mokré, tak se v nich můžou začít tvořit různé plísně a bakterie. 

Doma jeden fén je, ale když mamka musela pracovně odjet, brala si fén automaticky sebou a já zase byla bez fénu. Proto mi nabídka na spolupráci s e-shopem www.holime.cz přišla náramně vhod. Mimo širokou nabídku pomocníků na holení, jak pro pány i dámy, nabízí totiž i různé přístroje na vlasy. 

E-shop má opravdu širokou nabídku co se týče fénů. Sama jsem nevěděla jaký si vybrat. Požadavky jsem skoro žádné neměla, snad jen to, aby měl několik stupňů teplotního nastavení a studenou vlnu. To, od jaké značky bude nebo jeho vzhled jsem moc neřešila.

Po delším rozmýšlení jsem vybrala fén Eta Fenité 832090000. Vybírala jsem trochu podle vzhledu a tento mě náramně zaujal. Má tři stupně teplotního nastavení, studenou vlnu a v balení jsem našla ještě difuzér a koncentrátor. Hlavně ten difuzér mi udělal radost, protože na vysoušení vlnitých vlasů je naprosto ideální. 

Při vytažení jsem byla překvapena, že fén je poměrně těžký. Opravdu by mě nenapadlo podívat se na váhu fénu, přece jen jsem jeho vlastníkem prvně v životě :D Nicméně je tedy těžší a já se bála, aby mi při fénování neupadla ruka. Naštěstí mi ruka neupadla, protože vysoušení vlasů je docela rychlovka. Jsem majitelka delších vlasů a vysušené jsou poměrně rychle. 

Druhý mínusem je bohužel hlasitost. Díky bohu, že bydlíme v domě, protože si nedovedu představit, že někde v paneláku, kde jsou tenký zdi, používám večer tento fén. Je opravdu dost hlučný v porovnání s tím, co má mamča. Nicméně vzhledem k tomu, že vlasy vysouší rychle, tak mu to prominu :D 

Jinak co se týče samotného e-shopu, musím vyzdvihnout rychlé dodání, kdy mi zásilka přišla do 2 dnů a byla pečlivě zabalena, aby se nepoškodila. Dále mi e-shop vyhovuje z toho důvodu, že je několik kategorií na jednom místě a navíc nabízí i kosmetiku. Najdete zde produkty z péče o vlasy, pleť nebo vousy, to mi přijde moc fajn. Navíc zde najdete i holící strojky, žiletky, epilátory a mnoho dalšího.

Fénujete si vlasy? Znáte e-shop www.holime.cz?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji e-shopu Holime.cz za poskytnutí produktu k recenzi

12 komentářů:

  1. Obdivuji tě, že jsi dokázala jít spát s mokrými vlasy, mě by to hrozně vadilo. :D Fén ale vypadá krásně a je super, že vlasy vysuší tak rychle. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem splachovací a většinou večer padám na hubu, takže mi to je tak nějak jedno :D

      Vymazat
  2. Fén vypadá pěkně, i když tedy váha je fakt trochu mínus. A přiznám se, že by ale taky nenapadlo se na váhu při koupi kouknout. V kamenném obchodě to člověk vyfiltruje tak automaticky, jak si vystavené fény prohlíží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, ale tak pro příště jsem moudřejší :)

      Vymazat
  3. E-shop znám :-) Fén je moc krásný. Já jsem si taky nějaký vyhlídla a nakonec mi ho přinesl Ježíšek. Jsem spokojená. :)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ho chtěla taky na Ježíška, ale až na toho letošního. No nic, bude muset Ježíšek vymyslet jiný dárek :D

      Vymazat
  4. Já si vlasy fénuju pravidelně, mám poměrně hodně husté vlasy, a tak i když se je umyji ráno, ještě večer je mám mokré.. A jelikož bych neusla s mokrými vlasy, fénuju si vlasy po každém jejich umytí, vím, že to je pro vlasy zátěž, snažím se jim ale věnovat dostatečnou péči pomocí různých přípravků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děláš dobře, ochrana před tepelnou úpravou je důležitá :)

      Vymazat
  5. Ten nadstavec vyzerá super! Ja fén používam skutočne iba párkrát do roka 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme dost podobně, ale tak takhle mě to donutí ho používat víc :)

      Vymazat
  6. Vlasy se snažím spíše nefénovat, abych je zbytečně nevysušovala. :) O e-shopu jsem ještě neslyšela, ale fén vypadá suprově! :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je sice dobrý přístup, ale člověk by nevěřil, kolik to "mokro" způsobuje bakterií :/

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS