NAKLADATELSVÍ ANAG || Duhová džusová očista a Kompletní příručka esenciálních olejů

Když mě oslovila paní Radka, která zastupuje nakladatelství Anag, zda bych si nechtěla vybrat dvě knihy k recenzi, neváhala jsem ani minutu. Knihy jsou moje vášeň už od náctiletých let a když mám čas, tak si vždy nějakou ráda přečtu. Tentokrát jsem ale nesahala po četbě jako takové, ale po publikaci pro zdraví. 

Nakladatelství Anag nabízí knihy, časopisy, semináře a webináře. Upřímně mě moc nelákala nabídka psychothrillerů, které mezi můj oblíbený žánr zrovna nepatří a hlavně jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Zvolila jsem tedy knihu o esenciálních olejech a duhovou džusovou očistu.


Duhová džusová očista si mě získala díky obalu, ale i obsahu. Přece jen od doby, co mám doma smoothie mixér, si doma vytvářím různé smoothie a fakt mě to baví i chutná. Tohle byla jasná volba, protože je to dost podobné. Kniha je vhodná pro shození přebytečných kil, dobijení energie a posilnění zdraví Vašeho těla. 

Kniha je rozdělena do 3 částí a obsahuje 14 kapitol. Není to jenom kniha s recepty na různé šťávičky nebo džusíky. Najdete tam několik receptů na polévky, dezerty, předkrmy a přílohy nebo na saláty či zálivky. Všechno to jsou jednoduché recepty na jednu stránku, které zvládne úplně každý a příprava zabere pár minut.


Kromě receptů zde najdete také správné metody odšťavnování, odhalení mylné představy o detoxikaci a kniha naučí své čtenáře počítat barvy nikoli kalorie. Já si knihu nevybrala kvůli tomu, že bych potřebovala hubnout, to vůbec ne. Ale hodně mě zaujala právě díky šťávám a smoothie, které mám moc ráda a chtěla jsem vyzkoušet i něco nového. Zatím dost omezeně, ale až budu mít vlastní ovoce a zeleninu ze zahrádky, tak určitě vyzkouším receptů víc.


Za touhle knihou stojí americká doktorka Ginger Southall, která nabízí zcela nový pohled na ovocné šťávy, které jsou čím dál více populárnější u milovníků zdravého životního stylu.

Kniha má 192 stran, stojí 69,- Kč a koupíte ji zde


Kompletní příručku esenciálních olejů jsem si vybrala jako druhou možnost. Od té doby, co jsem začala zajímat o bylinky a jejich využití, mně tohle téma hodně zajímá. Sama doma mám několik esenciálních olejů, které kapu do aromalampy nebo do koupele. Vytvoří to potom úžasnou atmosféru a domov (nebo vanu) nádherně provoní. Navíc se mi líbí, že je tolik značek a různých vůní, že je takřka nemožné vybrat si jen jednu.

V knize najdete základní informace o aromaterapii, její historie a základní pojmy, dále pak jak používat esenciální oleje, které je oleje jsou vhodné na pleť, které na tělo a mnoho dalšího. Jsou tu i návody na přípravy různých olejů ať už na uvolnění bolesti zad a svalů nebo proti zácpě a další. Je tu opravdu mnoho návodů a užitečných rad na celé tělo a všemožných problémů. 

Vůbec by mě nenapadlo, že se s esenciálními oleji dá i vařit. V příručce najdete i několik receptů ať už na nápoje, dezerty, či obědy. Prostě využití úplně ve všem.


Zatím tedy stále zjišťuji, na co všechno jsou esenciální oleje dobré. Bohužel na raůzné problémy jich musíte smíchat několik, takže to aby člověk měl doma snad všechny. Každopádně pokud se někdo zajímá o aromaterapii nebo bylinky, tak je takhle kniha skvělá na rozšíření obzorů :)

Kniha má 464 stran, stojí 349,- Kč a koupíte ji zde

Znáte nakladatelství Anag? A co výše uvedené knihy, zaujaly Vás?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji nakladatelství Anag k poskytnutí knih k recenzi

11 komentářů:

  1. Knihy jsou zajímavé a poučné :) Nejsem si tedy jistá, jestli by byly i pro mě, ale je fajn, že se tobě líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Esenciální oleje používám hlavně do vany. Různé vonné esence používám i do dortů a nenapadlo by mě, že by se daly použít i tyto oleje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, do dortů mě nikdy nenapadlo něco použít :D

      Vymazat
  3. Zajímavé to je, ale nic pro mě :-D Jako takhle... esenciální oleje mám strašně ráda a klidně dám na nějaké doporučení, ale detailně se o to nezajímám :-) Ačkoliv je pravda, že jeden čas mě to zajímalo, a taky jsem si koupila knížku, ale bohužel... ani jednou jsem z ní nic nepoužila. Byl to ukvapený nákup :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Knížka o džusech vypadá, že má krásné fotky. Na počítání barev bych tedy jako na hubnoucí metodu zrovna nevěřila, ale recepty na smoothie a různé kombinace šťáv můžou být fajn. Ikdyž já ovoce raděj celé (po šťáv mám pocit, že jsem nic nejedla a tendenci se něčím "dorazit").
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá kniha o džusech, takové ovocné drinky bych si nechala líbit klidně každý den, ale odšťavňování už mě zase tolik nebaví. :D Rozhodně je to ale skvělý způsob, jak do sebe dostat spoustu vitaminů. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neodšťavňuji, ale rovnou mixuji to ovoce celé :)

      Vymazat
  6. Kniha o esenciálních olejích bude určitě zajímavá :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS