TYRAN - T.M. Frazier

 Autor: T.M. Frazier
Počet stran: 240
Rok vydání: 2020 
Žánr: romány
Nakladatelství: Ocelot


Anotace
King
Ještě zuřivější. Ještě vášnivější. A ještě odhodlanější.
Poté, co ho senátor zradil, se snaží za každou cenu získat Doe zpátky. Nejprve se však musí vypořádat s Elim, drogovým dealerem, který se mu mstí za vraždu Isaaca. I kdyby mu plán vyšel, bude ho Doe stále chtít? I poté, co se ji pokusil vyměnit za svou dceru a Doe objevila svou totožnost?

Doe
Byla násilně odvedena ke své rodině, ve které se ale vůbec necítí jako doma. Postupně se však rozpomíná na svoji minulost. Na svůj vztah s otcem. Na svého syna. Na Nikki. Jak je možné, že ji znala ještě dřív, než ztratila paměť? A kdo je ten tajemný Tyran, před kterým ji Nikki varovala?

Z mého pohledu
Po přečtení prvního dílu, který mě naprosto nadchl a dostal, jsem vyhlížela i tento druhý. Bohužel doba koronavirová udělala své a my si na pokračování museli počkat. Nicméně knihu už mám přečtenou a jdeme na to!

King vyměnil Doe za svoji dceru Max, ovšem senátor ho podrazil. Tím pádem King nemá ani Doe a ani Max. Doe je na Kinga naštvaná, že ji poslal do neznáma - údajně do jejího domova, na který si momentálně nevzpomíná. I přesto ho ale miluje. Nepřipadá si jako senátorova dcera a už vůbec si nepřipadá jako doma. Je velmi překvapena, když se dozví, že je matkou malého Samuela a její přítel je nějaký Tanner. Doe se snaží vzpomenout na svoji minulost a vše, co se dělo předtím než zapomněla a v některých ohledech se jí to i daří. Vzpomene si i na to, kdo je ten Tyran, před kterým ji kamarádka Nikki varovala?
King se musí vypořádat s drogovým dealerem Elim, který se mstí za vraždu Isaaca, jenž pro Eliho pracoval. King má tedy za úkol zneškodnit Eliho a získat zpět Max a Doe. Podaří se mu to? Navíc i pod povrchem toho drsného Kinga se nachází srdce, které dokáže milovat. Dokonce tak moc, že pro lidi, které miluje by i zabíjel...

Tyrana jsem přečetla za jeden jediný den, kdy jsem ráno začala a skončila večer. Příběh je neskutečně chytlavý a nutí Vás číst dál a dál. Popravdě se mi to u žádné jiné knihy ještě nestalo, vlastně u prvního dílu s názvem King. Ze začátku jsem si opět musela zvykat na hooodně sprostých slov (první díl jsem četla více než před dvěma lety), kterými je kniha bohatě vybavena, ale prostě to ke knize a příběhu patří. Příběh plný sexu, vášně, chtíče, surovosti, zuřivosti a touhy zabíjet.

Kniha se vůbec nedá dopředu předvídat a když už si myslíte, že bude dobře, přijde další zvrat a všechno je jinak. Kniha sice není pro každého, ale pokud máte něco z výše uvedeného v knihách rádi, tady nebudete litovat. K této sérii se určitě brzy vrátím, protože tohle mě fakt bavilo. 

Tyran patří k novinkám, které aktuálně letí a můžete si tak k němu přikoupit první díl King, knihy Jojo Moyes nebo Aleny Mornštajnové. Navíc na knihy King a Tyran je poštovné zdarma, tak šup šup! Nakupovat!

Znáte tento román plný sexu a krutosti? Četli jste první díl?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

10 komentářů:

  1. Kinga jsem nečetla a trochu váhám, jestli by mne oba díly zaujaly - už třeba k bohaté výbavě sprostými slovy, není to úplně můj šálek čaje, stejně jako přemíra sexu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sprostá slova taky nejsou můj šálek kávy, ale k téhle knize se hodí :)

      Vymazat
  2. Já mám ráda spíše severské detektivky. Od Kinga jsem nic nečetla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji recenze knížek, ze kterých je jasné, že se čtenář nemohl odpoutat od děje. To ty zmiňuješ a i proto mě knížka zaujala, přidám si jí na seznam. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knihu mám a jsem na ní docela zvědavá. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. První díl jsem četla a byla jsem z něj naprosto nadšená, nemůžu se dočkat, až se začtu do Tyrana :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS