TRENÝRKÁRNA.CZ || E-shop nejen se značkovým spodním prádlem

Věřím tomu, že e-shop www.trenyrkarna.cz Vám nemusím skoro vůbec představovat, protože jeho propagaci jste už mohli vidět na sociálních sítích. Ovšem pokud by se přece jen našel někdo, kdo tento e-shop nezná, tak Vám ho blíže představím.
Trenýrkárna.cz jak už podle názvu nabízí hlavně trenky - spodní prádlo. Já si ho pamatuji ještě když nabízel jenom dámské a pánské spodní prádlo, ale teď svůj sortiment rozšířil. Najdete zde značky jako Calvin Klein, Champion, Diesel, Guess, Levis, Puma a mnoho dalších. Jak už jsem jednou zmiňovala nabízí tedy jak dámské, tak pánské spodní prádlo. Dále pak také pyžama, sexy prádlo, ponožky, plavky, trička, punčocháče a mnoho dalšího. No určitě mrkněte a věřím, že Vás něco zaujme. Dokonce si troufám tvrdit, že patří k nejlevnějším e-shopům se značkovým oblečením.


My s přítelem zde nakupujeme už nějaký ten rok. Mají tam výhodné balení za fajn ceny a kvalita je taky dobrá. Když jsem byla oslovena, zda bych si nechtěla vybrat nějaké věci, skákala jsem dva metry vysoko :D Přece jen je skvělé, když Vás osloví e-shop, u kterého rádi nakupujete. Vybrala jsem si dámskou podprsenku a tři páry bambusových ponožek.

Hned na začátku jsem věděla, že bych chtěla nějakou sportovní podprsenku. Byl to pro mě trochu risk, protože já mám se sportovními podprsenkami problém. Jednak mi u některých značek nesedí velikosti a ne každá se mi líbí a splňuje to, co potřebuji. Naštěstí na webu jsou skvěle zpracované tabulky velikostí, takže co se týče problému skrz velikost, ten byl vyřešen takřka hned. Problém nastal ve výběru. V nabídce je takové množství značek a střihů, že jsem se horkotěžko rozhodovala. 
Nakonec jsem zvolila růžovou Tommy Hilfiger, jenž je vyrobena ze 100 % organické bavlny. Podprsenka je velmi příjemná a dokonale sedí. Mám nejmenší velikost - XS a opravdu nikde neodstává nebo neškrtí. Hned jsem ji otestovala na cvičení a je to pecka. Prsa nikde nelezou, neskáčou, prostě splňuje to, co potřebuji. Co mě trochu mrzí je, že poměrně dost zmenšuje prsa, ale to je takový detail :D 
Sportovní podprsenku Tommy Hilfiger koupíte za 499,- Kč.

Druhým produktem, který jsem si vybrala jsou tři páry bezešvých bambusových ponožek. Ponožek není nikdy dost a co teprve těch bambusových. Já už několik bambusových ponožek doma měla, ale to už je několik let zpátky, a tak jsem se rozhodla se k nim zase vrátit. Vybrala jsem si v tělové barvě od značky Gina ve velikosti S (35-38). Až doma po vybalení jsem si všimla, že jsem si vzala o velikost menší. Naštěstí jsou ponožky pěkně elastické a natáhnou se, takže velikost sedí naprosto akorát. Ponožky v létě chladí, v zimě hřejí, odolávají vzniku pachů, jsou antibakteriální a hypoalergenní. Navíc jsou extrémně příjemné na nohách a heboučké :)
Bezešvé bambusové ponožky Gina koupíte za 68,- Kč za pár. 

Já doufám, že se Vám článek líbil a navnadila jsem Vás aspoň na návštěvu e-shopu. Určitě se zde dají vybrat i nějaké vánoční dárky. Přece jen trenky a ponožky jsou u nás v Česku takový klasika pod stromečkem :D A nebo můžete udělat radost příteli pořízením nějakého sexy prádla. Určitě si zde každý najde to svoje.

Znáte tento e-shop? Dáváte na Vánoce pod stromeček ponožky a trenky?
Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů a soutěží. Hlavně tedy teď v prosinci :)

8 komentářů:

  1. Ta podprsenka vypadá pěkně, ale asi bych také bojovala trochu s velikostí, i u braletek nevím, jelikož prsa mám, ale zas mám menší obvod a písmenkové číslování není ideální :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě s nimi bojuji dlouho. Zatím mi seděly jen od Adidas, tak jsem měla strach :D

      Vymazat
  2. My jsme si s přítelem z tohoto e-shopu objednali vzájemně párově trenky, už se těším, až si je rozbalíme pod stromečkem :) Dívala jsem se tam i po sportovních podprsenkách, tak třeba příště si ji přidám do košíku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ta růžová podprsenka vypadá vážně moc hezky! S e-shopem mám také skvělou zkušenost a doporučuji! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsme na cvičení dost lenošná, takže bych podprdu nevyužila. Už dlouho ale uvažuji si nějakou podobnou bez kostic pořídit doma, je to přece pohodlnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, dost jsem si je oblíbila a jsou hodně pohodlné :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS