FIZZI || Šumivé bomby do koupele


Říkám to všude a stále, co se týče produktů do koupele, naprosto je miluju. Vanu si dávám minimálně dvakrát týdně a naprosto si užívám, když si do ní mohu přidat nějaký olej, sůl, pěnu nebo šumivou bombu. Když jsem k narozeninám od Domči ze Slovenska dostala 6 ks šumivých bomb od firmy Fizzi, byla jsem štěstím bez sebe. Jejich bomby jsou na instagramu dost vychvalované, tak jsem se těšila, že konečně něco vyzkouším i já. Ovšem celé tohle zkoušení bylo pro mě docela zklamáním. Proč? To se dozvíte v celém článku. 


                                                 
 Melounová bomba byla jedna z těch dvou větších bomb. Pokud jsem chtěla cítit meloun, musela jsem na vůni opravdu zaměřit, protože jinak je vůně velmi jemná. Bomba krásně šumila a obarvila vodu do růžova. Obsahuje mýdlové hoblinky, které by měly vytvořit pěnu. Tu ale u mě bohužel nevytvořily.
Dále obsahuje bambucké a kokosové máslo, ale když to srovnám například se soli do koupele, tak jsem pokožku těla nijak hydratovanou neměla. Po rozpuštění mi ale vůbec nepřišlo, že by nějak voněla. Takže za mě docela zklamání. 


 

Jako další tu mám bombu s názvem Ketko, nebo alespoň doufám, že je to takový název. Vůbec jsem nevěděla co si pod vůní mám představit a už vůbec jsem na google nic takového nenašla. Co se týče vůně, tak opravdu nevím k čemu ji přirovnat, možná lehce šly cítit citrusy, ale opět nic intenzivního. Bomba obarvila vodu do brčálově zelena a tady už jsem cítila bambucké a kokosové máslo, protože mi pokožka těla přišla trochu mastná. Po rozpuštění šla voda trochu cítit po citrusech, ale opravdu nic intenzivního a člověk se na vůni musel soustředit. Takže ani tato mě úplně nenadchla.



Třetí bomba s názvem Pena nemá klasický tvar bomby, ale takové misky nebo jak to popsat. Co se týče vůně, tak jsem netušila jakou vůni očekávat, ale podle názvu jsem očekávala, že vytvoří pěnu. Ve finále vůně byla taková nijaká (opět), šumivá. Vodu zabarvila do zelena a vytvořila lehkou pěnu, ale opravdu jen malinkou. Ne takovou tu klasickou, kterou máte po pěně do koupele. Dá se říct, že skoro vůbec nešuměla, jen se jako by rozpouštěla. Nicméně tady u té bylo hodně poznat obsažené bambucké a kokosové máslo. Ve vaně to bylo jako na klouzačce :D ale pokožka byla skvěle promazaná a vyživená. 

 

Bomba zázvor a ořech měla totožný tvar jako předchozí bomba. Vonět měla po zázvoru a ořechu (neobvyklá kombinace), ale přišlo mi, že nevoněla vůbec. Jako by z ní vůně vyprchala nebo co. Nešumí nijak moc, jen se jakoby rozpouští a vytváří pěnu jako bomba Pena. Vodu zabarvila do oranžova a to už pak voda voněla jako prací prášek. I tady bylo poznat obsažené bambucké a kokosové máslo, protože ve vaně jsem zase klouzala :D Bohužel ale, zatím mě žádná bomba úplně nezaujala.


Modrá bomba levandule a majorán byla asi první bomba, ze které jsem konečně něco cítila. Ovšem, že to by to bylo něco, z čeho bych si sedla na zadek, to rozhodně ne. Bomba pěkně šuměla, rozpouštěla a obarvila vodu do světle modra. Tady u té jsem pocítila velký obsah bambuckého a kokosového másla, protože pokožka byla pěkně promaštěná a hydratovaná. Během rozpouštění, jsem z bomby cítila levanduli, ale po úplném rozpuštění už jsem zase nic necítila.

 

Na oranžovou bombu s vůní mandarinky a citronové trávy jsem se hodně těšila. Obě dvě vůně mám v kosmetice ráda, tak jsem se těšila až si v téhle společnosti vychutnám koupel. Těšila jsem se marně, protože stejně jako u ostatních, ani tady se žádná vůně nekonala. Bomba samotná docela dost šuměla a rychle se rozpustila. To ale bylo asi tak všechno. Tady jsem ani necítila obsah bambuckého a kokosového másla, takže bylo po koupeli potřeba se namazat. Bohužel i tahle nebyla nic moc.


Pro mě, jakožto milovníka všech produktů do koupele, tohle bylo obrovské zklamání. Zvlášť když bomby jsou na instagramu tak strašně moc vychvalované. Vůbec nechápu co se stalo, dala jsem si pozor, aby bomby neprošly expirací. Snad někdo jiný bude mít lepší zkušenost. Znáte tyto bomby?

Mějte se krásně!
Petra


16 komentářů:

  1. Tyto bomby neznám, upřímně asi ani nejsem moc velkou fanynkou bomb do koupele, vždy mi je líto za ně dát tolik peněz :D Měla jsem ale jednou jednu z Lushe a ta byla skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ale všechny jsou drahé. Bohužel Lush je drahý hodně, ale od něj jsem ještě nic nezkoušela :)

      Vymazat
  2. Já jsem opačný případ - do vany se skoro nenakládám, takže tyhle produkty vůbec nevyužiju

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc tyhle bomby nemám v lásce, já spíše raději pěnu do koupele, udělá bohatou pěnu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěny jsou skvělé, zrovna používám jednu od Kneipp!

      Vymazat
  4. Škoda, že nemám vanu, hned bych si je pořídila! Teď jsem koukala, že v Albi mají naprosto skvělý bomby do koupele! :-D Já jsem koupila něco takového mým malým neteřím. Dokonce je uvnitř čeká i překvápko, tak jsem zvědavá, jak se jim to bude líbit. :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro děti jsou bomby super, milují je :) Já bych to bez vany nedala, i v domečku budeme mít dvě koupelny - v jedné vanu a v druhé sprcháč :D

      Vymazat
  5. To vypada dobře! chtela bych videt nazivo jak fungují:))

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No naživo je to docela slabota, skoro nic nedělají.

      Vymazat
  6. Bomby do koupele mám také moc ráda a je to i super tip na vánoční dárek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to mě vůbec nenapadlo. Asi proto, že u nás doma je miluji a používám jen já :D

      Vymazat
  7. Ja veľmi vaňu nemusím, ale keď sa do nej hodí nejaká dobrá bomba do kúpeľa, hneď je to lepšie :D Tieto som ešte neskúšala, ale vyzerajú byť fajn :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím mít vanu minimálně dvakrát týdně :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS