AUTHENTICWOOD.CZ || Bambusový kartáček, pouzdro a stojan

 Už od začátku našeho vztahu si s přítelem na Mikuláše vždycky něco dáme. Ať už je to adventní kalendář, nějaké sladkosti nebo hmotná věc, vždycky tomu druhému chceme udělat aspoň trochu radost. Já letos přítele obdarovala sladkostmi a nápoji, které má rád. Od něj jsem dostala velmi originální dárek. I když je to taková maličkost, moc to pro mě znamená. Ať už tím, co je na věcech napsáno nebo tím, že ví že mi ekologickým produktem udělá největší radost. 

Authenticwood.cz je e-shop s jedinečnými produkty spojenými s přírodou. Nabízí velkou škálu produktů od zubních kartáčků, hodinek, krytů na telefon, brýlí, termosek a mnoho dalšího. Všechny tyto produkty jsou vyráběny s láskou a hlavně šetrně k přírodě. Produkty jsou vyráběny ze dřeva nebo bambusu. Díky koupi některých produktů (hodinky, obaly na mobil,...) e-shop odvede finance na zasazení 1 stromu celosvětové neziskové organizaci ONETREEPLANTED a Vy dostanete k objednávce s certifikátem, že díky Vaší objednávce bude zasazen další strom. To je skvělé nebo ne?

Nejprve jsem dostala do ruky bambusové pouzdro a na něm nápis Tvůj úsměv je nejkrásnější dar. Vůbec jsem nevěděla, co to je nebo co se v pouzdře nachází. Ovšem já už byla hotová jen ze samotného obalu a vyrytého nápisu. Obal v sobě ukrýval bambusový kartáček s růžovými štětinkami a nápisem Miluji Tě. Tak z tohohle jsem byla hotová znovu. Je to sice "jen" kartáček na zuby, ale je z ekologického materiálu a navíc ty nápisy! Jako bonus jsem ke kartáčku ještě dostala bambusový stojan na kartáček, kde přítel nechal vyrýt nápis "vlož do mě". Ze všech tří produktů jsem měla ohromnou radost a proto se hned rozhodla sepsat tento článek, abych Vás třeba inspirovala na dárky na Vánoce. 


Cestovní bambusové pouzdro se mi doma neskutečně hodí. Doteď jsem doma neměla žádný cestovní obal na kartáček a vždy si tak musela od někoho půjčovat. Teď už mám konečně svůj a navíc takový krásný. Je neskutečně lehoučké a vleze se úplně všude. Navíc oproti plastovým obalům je ekologické. Navíc na tohle si můžete nechat cokoliv vygravírovat. Ať už jméno, datum nebo nějaký nápis :)
Cestovní bambusové pouzdro koupíte zde za 150,- Kč


Růžový bambusový kartáček čistí zuby stejně dobře jako plastový, akorát s tím rozdílem, že při používání tohoto kartáčku šetříte životní prostředí. Já už několik takových kartáčků měla a jejich výdrž byla vážně neskutečná. Ani štětinky se tolik netřepily jako u klasických plastových kartáčků. Štětinky jsou vyrobeny z materiálu PBT, protože má nižší tvrdost a nižší absorpci vody ve srovnání s jinými typy nylonu. I na kartáček i můžete nechat cokoliv vygravírovat. Nápis, jméno, datum nebo srdce :) Navíc ho mají v několika barevných variací, takže se hodí jak pro dámy, tak pány. Navíc mají v nabídce i výhodné rodinné balení, tak mrkněte. A říkala jsem, že je neskutečně lehoučký?
Bambusový kartáček koupíte zde za 149,- Kč


Bambusový stojan je takový malý bonus. Je opět krásně lehký, ale ze všech tří věcí nejtěžší. Slouží jako stojan na zubní kartáček, který se do něj skvěle vejde a k mému překvapení má i velmi dobrou stabilitu. Je malý, takže v koupelně nebude zavazet a hlavně ho sebou můžete brát i na cesty. Opět si na něj můžete nechat něco vygravírovat. Ať už jen symbol srdce nebo nějaký nápis. Přítel nápis poměrně vystihl a mě tím neskutečně pobavil, protože to přece jen má dva významy :D
Samotný odkaz na stojan není, ale pokud byste ho ke kartáčku chtěli, tak u objednání kartáčku stačí zaškrtnout políčko "přidat bambusový stojan s vlastním textem" a vyjde na 109,- Kč 

Musím se opakovat a říct, že jsem z dárku byla fakt nadšená. Je to velmi originální a milé zároveň. Myslím si, že to není nijak drahý dárek, abyste mohli projevit city nebo někomu udělat radost. A co si budeme kartáčky na zuby používá každý. Určitě by to byl i skvělý dárek pod stromeček nebo k výročí. Určitě na web mrkněte, protože těch věcí tam mají opravdu mnoho! Já tam pokukuji po obalu na telefon a láhvi na pití, která mě fakt dostala. Navíc mi e-shop www.authenticwood.cz pro Vás přichystal  slevu 10 % na vše s kódem ppetra98 
Sleva platí pro ČR i SK zatím bez omezení. Navíc všechny objednávky do 16.12. budou doručeny do Vánoc :)

Určitě mi dejte do komentáře vědě, zda Vás e-shop a jeho produkty zaujaly a zda něco objednáte :)

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů a soutěží. Hlavně tedy teď v prosinci :)

12 komentářů:

  1. Great post dear,thanks for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo,
    já jsem taky chtěla ušetřit planetu a objednala jsem si bambusové kartáčky. Po tom, co jsem se málem udusila štětinou, jsem se zařekla, že už ho nechci ani vidět. Pak jsem dostala dva od kamarádky, byly z DMka, a štětina se mému příteli zapíchla do krku, že jsme mu jí museli vyndavat :( fakt nepříjemná situace. A přitom jsou tak krásný, kort tenhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane, to nejsou moc dobré zkušenosti. Já měla zatím jeden a byla jsem spoko. Od jaké značky jsi je měla?

      Vymazat
  3. Líbí se mi to pouzdro, to vypadá jako velmi praktická záležitost - zvlášť pro někoho, kdo kartáčky na dovolenou balí do mikroténového sáčku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to dost podobně :D TEď už naštěstí mám obal :)

      Vymazat
  4. Tak to je krásný tip na dárek :) Kdyby přítel neměl elektrický kartáček, nejspíš bych mu koupila tento, moc se mi líbí ty nápisy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný, to mě velice zaujalo! :) a od přítele je to moc krásné gesto. :-)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá úplně božsky! :) Také nad něčím takovým už pěkně dlouho přemýšlím, tudíž moc děkuji ty typ.

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, tak můžeš mrknout na web a případně využít slevu :)

      Vymazat
  7. Nápaditý kartáček, může být super i jako tip na dárek. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS