Šampon na vlasy || OLAPLEX, AVON, CANNABELLUM, KLORANE, DONNAHAIR

Krásné pondělí.
Dnes tu pro Vás mám šampony na vlasy. Málokterý šampon mi sedí, protože mám velmi citlivou pokožku hlavy. Bohužel v dnešním článku najdeme i také, které mi způsobily neskutečné svědění hlavy. Nicméně to, že nevyhovují mě neznamená, že nemůžou vyhovovat Vám. V článku najdete dražší značky, ale i levné, které si může dovolit každý. Tak jdeme na to!

Tuhle dvojku jsem si doma schovávala a šetřila pěkně dlouho, ale už bylo na čase produkty otevřít a spotřebovat. Normálně bych si tuhle značku asi nekoupila, ale produkty na vlasy jsem našla v beautyboxcz a tak jsem zase mohla zkusit něco nového.
Šampon je vhodný pro všechny typy vlasů. Vlasy by měl regenerovat, posilovat, hydratovat, nezatěžovat je a dodávat hebkost a lest. Má veganské složení a neobsahuje parabeny, sulfáty, lepek a barviva. Šampon mám konzitestenci, která mi připomíná lepidlo, nicméně stačí velmi malé množství, které důkladně vlasy umyje. Abyste docílily skvělého efektu, je potřeba používat jej delší dobu. Zhruba po půlce balení mi šampon začal vysušovat pokožku hlavy a hlava tak začala svědit. U šamponu, jenž se řadí do vyšší cenové katerogie, bych tohle nečekala. Takže i když mám po šamponu hebké, lesklé a hydratované vlasy, znovu si ho nepořídím kvůli vysušené pokožce.
Stylingový a regenerační krém je ale pecka. Eliminuje krepatění vlasů, urychluje fénování, hydratuje. Složení má stejné jako šampon. Má krémovou lehce našlehanou texturu a díky němu mám nádherné vlny. Tento produkt musím mít nutně znovu! Jeho cena je taky sice vyšší, ale vydrží Vám opravdu dlouho :)


Pečující a regenerační šampon s heřmánkem a aloe pro normální a poškozené vlasy jsem dostala už předloni na Vánoce od tchýně. Z Avonu jsem doposud měla jen sprchové gely nebo jiné věci, ale šampon jsem měla poprvé. A bohužel i naposled.
Co musím pochválit, tak je jemná a příjemná vůně. Druhým pozitivem je pěna. Produktu stačí malé množství a vytvoří opravdu hodně pěny. Tím ale veškerá pozitiva končí.
Když se mi podařilo dát dohromady pokožku hlavy, kterou mi zničila Schauma a jedinou záchranu jsem našla u Uriage, přišel tento šampon a pokožku hlavy mi opět zničil. Když ho nepoužíváte delší dobu v kuse, tak je to bez problémů, ale jakmile začnete pravidelně, míníte se doškrábat jak hlava svědí. Za mě teda neskutečný propadák.


Šampon od přírodní značky Cannabellum už jste na blogu mohly vidět, když jsem ho dostala k testování. Jeho vůně je velmi jemná a připomíná mi vůni bezinkové limonády. Šampon vlasy šetrně čistí, myje a hydratuje. Dále intenzivně obnovuje strukturu poškozených vlasů. Neskutečně mi tenhle šampon pomohl na zničenou pokožku hlavy. Před tímto šamponem jsem používala šampon z Avonu. Vůbec mi nesedl a napáchal dost škody. Nicméně tento šampon vše napravil! Svědění pokožky zmizelo po pár použití a teď už je moje hlava v pohodě.
Pokud máte jemné vlasy, tak Vám postačí malé množství šamponu, které hodně napění. Mám vlasy dlouhé a husté, proto jsem po měsíci testování byla v půlce balení. Nicméně pokud byste se rozhodly pro pořízení jen tohoto šamponu, tak své vlasy asi jen tak neučešete. Jelikož tento šampon neobsahuje žádné silikony, parabeny, atd. zůstanou Vaše vlasy poněkud hrubé, a tak je potřeba pořídit si k němu i jejich vlasovou masku.


Šampon s mangovým máslem od Klorane je mým druhým šamponem od této značky. Opět mám cestovní balení (100ml), které jsem našla v beautyboxu. Tento mangový je vhodný hlavně pro suché vlasy.
Má skvělou svěží vůni po mangu, stačí ho malé množství a krásně vlasy umyje, vyživuje a hydratuje. Navíc vlasy zanechává krásně hebké. Tohle všechno je díky mangovému máslu a kationtovému polysacharidu. Cestovní balení Vám vydrží opravdu dlouho a vejde se opravdu všude. Navíc pokud se značkou nemáte zkušenost, tak tohle balení Vám pomůže. Produkt díky němu vyzkoušíte a pokud Vám nebude vyhovovat, tak aspoň nebudete mít výčitky z utracených peněz za plné balení. Určitě doporučuji se po téhle značce podívat, já zatím s oběma šampony byla spokojena :) 
Znáte tuhle značku? Zkoušely jste něco od ní?


DonnaHAIR jsem také našla v jednom v beauty boxu a úplně si pamatuji, jak na tuhle značku dříve běžela v televizi reklama. 
Šampon je vhodný pro silně poškozené a namáhané vlasy, vlasy se sklonem k třepení a lámání. Já vlasy poškozené nemám, ale třepí se a lámou, takže jsem se na něj těšila. Bohužel ale nastal problém už po prvním umytí. Mám extrémně citlivou pokožku hlavy a začala mě svědit hned po prvním umytí. Rozhodla jsem se mu ale dát šanci, a tak nějakou doufala, že si na sebe zvykneme. Po pár použití už svědění nebylo tak intenzivní, ale úplně neustálo. 
Šampon obsahuje keratin, kreatin a elastin, kteří revitalizují buňky vlasového folikulu a následně pak stimulují regeneraci a aktivují zdravý růst kvalitních vlasů. Keratin a elastin pak dále rychleji regenerují a posilují povrchovou strukturu vlasů a zlepšují pevnost, pružnost a celistvost poškozeného vlasu. Kreatin a green tea omezují degenerativní vliv slunečního UV záření, barvicích, odbarvovacích a stylingových prostředků, cigaretového kouře. Chrání vlasy při fénování a proti poškození teplem.
Já jediné co jsem zaznamenala, tak že vlasy byly hebké, lesklé a snadno se rozčesávaly. Šampon nebyl špatný, ale vzhledem k mému svědění bych si ho znovu nepořídila.

Zkoušely jste některý z těchto šamponů? A jaký je Váš oblíbený?
Mějte se krásně!
Petra


Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů a soutěží. Hlavně tedy teď v prosinci :)

5 komentářů:

  1. Olaplex mě láká už hrozně dlouho, ale toho vysušování se bojím. Dělá mi to hodně šamponů a je pravda, že mi málokterý vyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě. Já mám problém s vysušováním u levnějších šamponů, a právě u tohoto jsem teda čekala, že bude vše ok :)

      Vymazat
  2. Zajímavý tematický článek. Mně nejvíc zaujal mangový šampon - protože mango miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Olaplex je bomba. Měla jsme 3, 4 a 5 a hodně mi to zlepšilo stav a vzhled vlasů :-) škoda, že je to tak drahý, ale asi si budu pořád zase nové kousky k narozeninám, na Vánoce už jsme si totiž přála něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS