KAVÁRNA V KODANI - Julie Caplinová

 Autor: Julie Caplinová
Počet stran: 348
Rok vydání: 2018  
Žánr: romány
Nakladatelství: Cosmopolis



Anotace
Úspěšná manažerka Kate má přesně takový život, jaký si vysnila. Pracuje pro jednu z nejlepších PR agentur v rušném Londýně, je úspěšná, okouzlující a její přítel je tak... skvělý. Dokud ji tento skvělý přítel neukradne nápady, díky nimž je povýšen místo ní. Kate by ráda všem dokázala, že není tak mladá a nezkušená, jak si všichni myslí. Získat jako nového klienta velkého prodejce dánských bytových doplňků a nábytku je její šance. Protože práce je pro ni vším.
Proto musí absolvovat cestu do Kodaně. Co se zprvu zdá jako otravný PR výlet pro hrstku ještě otravnějších novinářů, jehož jediným účelem je získání zakázky pro Kate, se nakonec změní v cestu, která všem účastníkům změní životy. Během poznávání krás Kodaně a dánského přístupu k životu poznávají novináři i Kate sami sebe. A nakonec se ukáže, že všichni získali mnohem víc než jen námět na články nebo pracovní příležitost.


Z mého pohledu
Knihu jsem si vybrala díky upoutávce na tuto autorku na webu megaknihy.cz. Hned jsem se podívala na její knihy a rozhodla se je postupně všechny přečíst. Pěkně od nejstarší po ty nejnovější. Strašně jsem se na knihu těšila, protože mě hned na první pohled zaujala samotná obálka. Kniha se jevila jako typická podzimní oddechovka a přesně to také je. Jedná se o román, kdy hlavní roli hraje velmi sympatická Kate, která řeší problémy v práci, v lásce a následně i v Kodani, kdy dostane na starost šest novinářů. Výlet se ze začátku jeví jako úplné fiasko, nakonec to ale přece jen dopadne dobře. Kate se tam seznámí s úžasnou Evou, která Kate v hodně věcech pomůže a je jí po celou dobu výletu velkou oporou. Kate Vás provede Dánskem a představí pohodový životní styl hygge. Díky ní budete chtít hned jet do Dánska, dát si v kavárně horkou čokoládu a ochutnat jejich vyhlášené pečivo...

Kniha je jako stvořena na tyto podzimní večery, kdy se stačí zachumlat do deky a uvařit si k tomu horkou čokoládu/čaj. Je to nenáročné čtení hlavně pro ženy, i když se dá děj lehce předvídat. Nicméně já jsem ráda, že jsem si po dlouhé době přečetla pohodový román, který zakoupíte zde za 283,- Kč. Rozhodně si chci přečíst i další knihy od této spisovatelky, které naleznete na e-shopu www.megaknihy.cz v sekci romantické. Ve stejné sekci pak najdete i knihy od Jojo Moyes a doporučit mohu také Dopisy, které nikdo nečetl od Iony Grey.

Vím, že kniha lákala hodně mých sledovatelů, tak kdo už si ji pořídil?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Já si chci knihy této autorky taky přečíst - mají docela dobré recenze (včetně té tvojí). Ale čekám na otevření knihoven. Tenhle typ knížek manžel číst nebude, takže je nechci pořizovat - už takhle nemáme knížky kam dávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, u nás čtu knihy jen já a taky jich mám doma dost :)

      Vymazat
  2. Tuhle knížku teď vídám naprosto všude a začínám mít takové tušení, že jí také neodolám! :D Pohodového čtení není nikdy dost a zaujala mě i podle popisu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak super! Určitě se budu těšit na tvůj názor :)

      Vymazat
  3. tuto knížku si už delší dobu přeji a pořád jsem se k tomu nedokopala ji koupit! každopádně se na ní moc těším, tak možná na ježíška:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka je oprvdu pěkná a nutí si tu čokoládu přitom vypít. Možná si o ní řeknu k Ježíšku, i když mám už zákaz knížek, nemám je kam dát.
    Dopisy, které nikdo nečetl jsem nečetla, ale zaslechla jsem velmi dobré recenze.
    https://iambarbaras.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě dvě zmiňované knihy mohu jedině doporučit :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS