Soli do koupele TREACLEMOON || Fizzy prosecco party, The secret mountain, Lazy chai tea

Kdo mě sleduje na instagramu tak ví, že co se týče produktů do koupele, miluji vše. Ať už to jsou pěny, soli, oleje nebo nějaké šumivé tablety, vše se u mě spotřebuje. Ráda zkouším nové věci, ale občas se vracím i produktům, které mi neskutečně vyhovovaly. Stejně tak je to i u solí značky Treaclemoon, kterou seženete v drogeriích DM, Rossmann nebo na e-shopu www.kupkosmetiku.cz. 

Obecně mám značku Treaclemoon ráda a už jsem od ní měla opravdu hodně věcí. Všechny byly fajn, ale soli jsou naprostá topka. Dnes Vám představím jejich tři koupelové soli, které jsou ve stálé nabídce. Mrzí mě, že je nedělají ve velkém balení, ale pouze v těchto pytlíčcích. 
 
Fizzy prosecco party je naprosto dokonalá svou vůní díky kombinaci bílých hroznů a broskví. Není to vůně, ze které by bolela hlava, je to velmi příjemná letní vůně. A to v téhle zimě chcete :D
Sůl vytvoří docela slušnou pěnu a vodu obarví do světle růžova. Ani po koupeli se pěna neztrácí, což velmi oceňuji. Navíc obsahuje jojobový a bodlákový olej a olej z broskvových jader, tudíž pokožku krásně promastí a vy už tak nemáte potřebu se mazat :)


The secret mountain je dokonalá vůně Zimolezu, která Vás vystřelí na obláček a Vy z něj nebudete chtít dolů. Okouzlí Vaše mysli a Vy už nebudete vnímat nic jiného, než tu omamnou vůni. 
I tato sůl vytvoří bohatou pěnu a vodu zbarví do fialova. Také obsahuje bodlákový a jojobový olej, díky nimž je pokožka krásně promaštěná a provoněná. Díky vůni je pro mě asi nejlepší z těchto solí :) 

Lazy chai tea je příjemná vůně Chai, třešně a mimosy (koktejl v Americe). Ze všech tří mi asi voní nejméně, ale i tak je to super vůně. Zase na druhou stranu ze všech tří vytvoří nejvíce pěny a obarví vodu do oranžova. Stejně jako předešlé dvě, obsahuje jojobový a bodlákový olej, kteří se postarají o hydrataci pokožky těla.

Soli jsou vhodné i pro ty, kdo pečují o životní prostředí protože:
- jsou veganské
- neobsahují parafíny, silikony ani minerální oleje

Zkoušely jste nějakou z těchto solí? Mě na nich baví nejvíc to, že vodu krásně zbarví a vytvoří i pěnu. Tudíž zabijete dvě mouchy jednou ranou :) 

Mějte se krásně!
Petra


16 komentářů:

  1. Tyto jednorázové soli jsou super, člověk toho aspoň vyzkouší víc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sůl jsem od značky měla jen jednu, ale určitě chci zkusit další, to prosecco vypadá dobře :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus. Mě mrzí, že není k sehnání ta co jsi měla ty :/

      Vymazat
  3. Tak tu sůl Prosecco party bych brala hned, ale všechny jsou určitě skvělé! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně si mi tímto článkem připomněla, že už jsem dlouho neměla žádnou koupel, měla bych to napravit :) Prosecco musí být skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup, teď jsou na to ideální příležitosti

      Vymazat
  5. Já si soli do koupele vůbec nekupuji - v 99 % případů se srpchuji, takže bych je nevyužila a válely by se mi doma hrozně dlouho. Ale vypadají zajímavě. zaujala mne hlavně vůně prosecca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to já bych nedala. Já musím mít minimálně dvakrát týdně vanu :)

      Vymazat
  6. O soliach tejto značky som ešte nepočula, ale veľmi sa mi zapáčila tá fialová :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, co bych dala za to mít vanu a dát si relax! :-D Snad jednou! :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS