PLEŤOVÉ MASKY BALEA || Magical Team, Gute Nacht, Sweet melon, Kaktus, Vitamin C

Další článek ze série pleťových masek, tentokrát Vám představím opět pět masek od značky Balea, kterou zakoupíte v drogeriích DM. Všechny masky se ke mně dostaly náhodou, zaslaly mi je holky Domča a Nikol, se kterými si posílám nebo posílala balíčky. Jsou tam i nějaké limitky, které už nejspíš neseženete, protože už je mám doma nějaký ten pátek. Jsou tam jak plátýnkové, tak krémové masky. Věřím, že si tam najde každý to svoje a můžu říct, že některé masky byly opravdu fajn.



Plátýnková pleťová maska od Balea z limitované řady Magical Team mi v obchodě nějak unikla. Naštěstí mám moji milou Domču, která mi tuhle limitku poslala. Maska je vhodná pro všechny typy pleti a měla by hydratovat a zanechat pleť zářivou a svěží.
Plátýnko bylo akorát tak nacucané a skvěle drželo na pleti. Parfemace byla velmi příjemná a jemná, nic z čeho by bolela hlava. Nechala jsem ji působit asi 15 minut, kdy plátýnko na čele bylo skoro suché, ale jinde bylo stále mokré. Po sundání jsem zbytek séra vmasírovala do pleti. Pleť nelepila a byla perfektně hydratovaná a svěží. Za mě je to jedna z mála masek od Balea, která mi za poslední dobu sedla :)

Krémová maska Gute Nacht je vhodná pro všechny typy pleti. Má hutnější konzistenci a velmi příjemnou a jemnou parfemaci. Maska by se měla používat na noc a zaručit dlouhotrvající hydrataci, redukovat hluboké vrásky. Dále by pleť měla být hebká a uvolněná.
Masku jsem si nanesla na vyčištěnou pleť a nechala působit 15 minut. Po 15 minutách se maska na některých částech obličeje vsákla. V návodu je zbytek masky vmasírovat do pleti. Tohle byl pro mě nadlidský výkon a po 10 minutách jsem to vzdala. Produkt se ne a ne vsáknout, ba naopak se pořád patlal po pleti a vůbec jsem nevěděla co s tím. Nakonec jsem zbytek masky stáhla houbičkou, protože si nedovedu představit, že bych šla s tímto na obličeji spát.
I když se maska všechna nevsákla do pleti, tak i tak pleť byla krásně heboučká a hydratovaná. Pro sušenky by to určitě bylo málo, ale pro moji smíšenou pleť ta hydratace byla v pohodě. Redukování vrásek jsem bohužel nezaznamenala.

Melounová limitka od Balea je vhodná pro všechny typy pleti a dostala jsem ji od Nikol. Už dříve jsem v nějakém článku zmiňovala, že Balea masky už si moc nekupuji, protože nefungují. Sice to nejsou vyhozené peníze, protože nejsou vůbec drahé, ale znáte to. Nechcete něco co nefunguje.
Maska má kupodivu příjemnou parfemaci. Tady jsem čekala něco umělého, ale pěkně jde cítit meloun. Její textura je taková na půl gelová a na půl krémová, no prostě nic co by se dobře roztíralo a moc drželo na pleti. Maska by měla hydratovat a zanechávat pokožku jemnou a hebkou díky výtažku z melounu a liči. 
Masku se nechává působit 10-15 minut a zbytek masky by se měl lehce stáhnout vlhčeným ubrouskem nebo vmasírovat do pleti. Vmasírovat opět nešla, různě se patlala a že by se vsakovala to určitě ne. Tak jsem ji stáhla ubrouskem. No ve finále jsem ji stejně musela jít umýt, protože po ní pleť pnula a zbytky séra se na pleti drolily, takže jsem na pleti nacházela po zbytek dne. 
Výsledkem nebyla bohužel ani nijak extra hydratovaná pleť a jemná a hebká taky moc nebyla oproti jiným maskám. Je to škoda, protože většinou limitky od Balea jsou fajn, ale tady ta mi bohužel nesedla.


Kaktusovou masku od Balea už jsem měla, ale jednalo se tu, která se skládala ze dvou částí a konzistenci měla gelovo-krémovou. 
Tady ta byla plátýnková a poslala mi ji Domča ze Slovenska. Limitka je vhodná pro všechny typy pleti a měla by pleti dodat dlouhotrvající intenzivní hydrataci. Obsahuje výtažek z kaktusu a moji oblíbenou kyselinu hyaluronovou.
Plátýnko bylo akorát tak nacucané, sérum z něj nekapalo. Ze začátku jsem si myslela, že na můj obličej bude hodně velké, ale nakonec mi sedlo dokonale. Krásně přilnulo k pleti a celých 20 minut krásně drželo. Po sundání jsem zbytek séra vmasírovala do pleti, kdy vsáknutí byla otázka pár minutek. Pleť byla poměrně dobře hydratovaná a nelepila :)



Dvoukrokovou masku s vitamínem C jsem taky dostala od Domči a moc jsem se na ni těšila. Už hodněkrát jsem ji viděla na instagramu, ale tak nějak jsem si na ni chtěla udělat názor sama. 
Maska se skládá ze dvou částí - séra a samotné masky. Sérum je ve vrchní části balení a nanáší se před maskou. Séra bylo až až na jedno použití, takže poměrně dlouho trvalo než se do pleti vsáklo, navíc je takové lepivé.
Plátýnko je pevnější oproti jiným a dobře sedělo na pleti. Nikde neklouzalo, neštípalo, bylo moc fajn. V balení pak po plátýnku zůstalo ještě dost séra, které se dá použít na krk a dekolt. Maska by měla pleť hydratovat a dodat jí lesk. 
Masku jsem nechala působit 20 minut. Po uplynutí doby bylo plátýnko stále vlhké a zbytek séra jsem vmasírovala do pleti. Bohužel i maska zanechala na pleti lepkavý pocit. Pleť pro mě byla hydratovaná akorát, ale myslím, že pro sušenky by to bylo málo. Maska neurazí ani nenadchne, nutně bych ji znovu nepotřebovala :)

Jako klasicky mě zajímá, zda jste nějakou masku zkoušely nebo se chystáte vyzkoušet? Teď to byl na delší dobu poslední článek o maskách, protože teď doma musím spotřebovat zásoby masek v tubě :D
Nebojte se nic, mám pro Vás další články, na které se můžete těšit klasicky v úterý a pátek :)

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Ja mám masky od Balei veľmi rada, vždy mám doma minimálne tri do zásoby :D Z týchto som skúšala tú melónovú a kaktusovú, veľmi sa mi zapáčila tá s vitamínom C, tú určite musím vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už teď žádnou v zásobě nemám, všechny už jsem spotřebovala :)

      Vymazat
  2. Já měla od Baley podobnou masku jako je ta melounová (moje byla jahodová) a měla jsem s ní podobnou zkušenost - nešla setřít a pleť po ní pnula a pálila. Plátýnkovou jsem měla nějakou regenereční a ta byla docela fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý jejich masky jsou fajn, některé nestojí za nic.

      Vymazat
  3. Pleťové masky od Balei mám moc ráda! Za těch pár korun jsou opravdu super a na tu melounovou se chystám hned při mé další návštěvě DM. :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám masky od Baley moc ráda, při příští návštěvě DM se budu muset na ně podívat a doplnit zásoby :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Nezkoušela jsme ani jednu z těchto masek. Mám ale moc ráda hydrogelovky nebo plátýnka od Garnieru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Garnier jsem neměla ještě žádnou masku, ale jsou hodně chválený :)

      Vymazat
  6. Jee, ty vypadají tak krásně! Já masky miluji a stejně tak i Baleu, ale bohužel ji v UK nemáme, každopádně, pokud se na Vánoce dostanu domů, určitě se po nějakých podívám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale zase máte na výběr úplně jiné značky! To trochu závidím :D

      Vymazat
  7. Super díky za recenze a chtěla bych se zeptat jak píšeš o tom dekoltu a krku, hledám nějaký krém který by byl vhodný po takovém zákroku, hledám taky něco hydratačního a zklidňujícího, tak by mě zajímalo jestli treba ta Balea byla na to vhodná díky :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS