TESORI D´ORIENTE || Relaxační vůně Karma

Tesori d´Oriente je dostupná značka kosmetiky v drogeriích Rossmann a DM. Nabízí bohatou nabídku nejen produktů, ale také řad, ze kterých si vybere opravdu každý. Tou nejnovější řadou je Karma. Já sama jsem o značce už mnohokrát slyšela, ale sama jsem ji pořádně vyzkoušenou neměla. Na Vánoce jsem dostala aviváž, která naprosto božsky voněla a velmi jsem si ji oblíbila. Co to ale bylo za řadu si už bohužel nepamatuji. 

Karma je inspirována hinduistickými tradicemi a naleznete v ní tóny citronu a bergamotu, harmonizující květinové nashi (čínská hruška) a zklidňující esence cedrového dřeva. Vůně je obohacena o směs aromatických olejů schopných navodit příjemný pocit štěstí a pohody. 


 Sprchový gel zanechá vaši pokožku jemnou, čistou a hebkou na dotek. Vůně je dlouhotrvající a bude vás provázet po celou noc. Jeho používání si zamilujete a nebudete chtít, aby vám došel.

Krémová pěna do koupele vytváří bohatou a sametově hebkou pěnu. Díky její intenzivní vůni nebude provoněná koupelna, ale také vaše pokožka. Uklidní vaše tělo i mysl a vy si tak náležitě užijete chvíli pro sebe a zrelaxujete.  


Používáte produkty od Tesori?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji firmě Tesori za produkty poskytnuté k recenzi

2 komentáře:

  1. Já sama Tesori nevyhledávám, ale dvakrát byl v Glanc boxu - jednou sprchový gel, jednou parfémovaná voda. Ani jeden z kousků mne vyloženě neuchvátil, ale špatné rozhodně nebyly.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď používám aviváže Ayurveda a super, i difuzér byl pecka:)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS