New In: Květen 2024

Květnové novinky byly bohaté hlavně co se týče PR balíčků. Ty tu mám hned tři, dále jeden svůj nákup a jednu knihu, kterou jsem dostala od známého. Opět největší zastoupení tu má kosmetika, ale tentokrát to není nic velkého, za což jsem samozřejmě vděčná. Poslední dobou jsem polevila ve spotřebě, takže jakýkoliv kosmetický přírustek akorát jen doplní zásoby :D 


První PR balíček je od Tesori a jejich nová řada Karma. V balíčku jsem našla sprchový gel a pěnu. Oba dva produkty jsem si naprosto zamilovala hlavně díky jejich vůni, která je velmi intenzivní. O pár článků níže si můžete přečíst celou recenzi. 



Druhý PR balíček je z Megaknih, kde jsem si vybrala letní oddechovku od Jules Wake. Moje prvotina od autorky, která je známá spíše jako Julie Caplin. Ovšem čtení bylo úžasné, bavilo mě a díky knize jsem se podívala do mé milované Itálie. Opět recenze vyšla o pár článků níže.



Po hodně dlouhé době nákup a ještě po delší boty. Obojí jsem koupila ve Sportisimu, kdy pantofle jsou od Alpine pro, které jsem potřebovala do práce. Jsou gumové a strašně pohodlné, navíc stály pár korun. Nové běžecké boty byly nutností. Ty moje staré, které jsem měla asi sedm let už jsou v šíleném stavu. Původně jsem chtěla adidasy, ale nechtěla jsem objednávat z netu, abych si mohla boty vyzkoušet. Proto tentokrát Nike. 



Třetí a poslední PR balíček je od Arome, kdy tentokrát dorazila sluneční péče od značky Lirene. Se značkou sice už zkušenost mám, ale se sluneční péčí nikoliv. Oblíbila jsem si hlavně olej s SPF 50.



Poslední květnovou novinkou je tato kniha, kterou jsem dostala od známého. Přesně toto je můj šálek kávy a těším se až na ni přijde řada! Kniha obsahuje i nějaké fotografie, takže to bude určitě zajímavé čtení. 

Zaujala Vás některá z novinek?

Mějte se krásně!
Petra 


Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS