AROME || Březnové testování s Masquebar a Rosalique

Březnový balíček od Arome dorazil na konci března a obsahoval dva produkty. Prvním kouskem byla maska na nohy, která byla pro mě novinkou. Do té doby jsem žádnou masku na nohy neměla. Druhým kouskem byl produkt na pleť, který zastane hned tři kosmetické produkty. Stejně tak jsem neznala značky, takže jsem z produktů byla vyloženě nadšená a těšila se, že zkusím něco nového. 



Exfoliační maska na chodidla MasqueBAR je 30 minutová a má velmi příjemnou parfemaci. Jedná se o dvě "ponožky", které nasadíte na chodidla a pak už jen relaxujete. Celý proces je velmi příjemný. Poté stačí produkt z noh umýt a můžete se těšit z voňavých, heboučkých chodidel, které jsou navíc zbaveny drsné pokožky. 

Pleťový krém Rosalique 3v1 pro mě byl velmi příjemným překvapením. Jedná se o krém proti začervenání, který obsahuje SPF 50 a můžete se těšit z okamžitých výsledků. Můžete jej použít jako krém, korektor nebo jako podkladovou bázi. Má lehkou zelenkavou texturu a lehce pleť zabarví. Nemusíte se však bát, konečný efekt působí jako lehké opálení. Pokud by to i tak na někoho bylo málo, dá se vrstvit. I když má poměrně dost vysokou cenu, já si ho zamilovala. Nahradí hned několik produktů a díky němu je moje každodenní líčení rychlovka. Nanesu tento krém, řasenku, doladím obočí a jsem hotová. Naprostá spokojenost a doporučuju dál!

Zaujaly Vás produkty?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi  

3 komentáře:

  1. O maske na nohy som nevedela, ale znie to dobre. Niečo také by som potrebovala aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, přiznám se, že ke koupi by mě ani jeden z produktů nelákal :) nicméně děkuji za představení pro mě úplně neznámých značek.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS