SALOOS || Retinol bioaktivní sérum a kokosové bio hydratační sérum na rty

Firmy, se kterými spolupracuji, chrlí jednu novinku za druhou. Ani česká přírodní kosmetická značka Saloos nezůstává pozadu. Mám tu hned dvě novinky, které spatřily světlo světa tento rok v létě. Sice od té doby uplynula už delší doba, nicméně vy víte, že já recenze přináším až po důkladném otestování. A lepší později než-li nikdy. Ráda bych Vám blíže představila bioaktivní sérum Retinol a hydratrační sérum na rty. 

Retinol už ode mě znáte, psala jsem recenzi na pleťový olej s retinolem od značky Renovality a tím všechny moje zkušenosti s retinolem skončili. Když natrefím na nějaký produkt, který mé pleti opravdu sedí, nerada zkouším něco nového. Ovšem když mi přišlo sérum s retinolem od Saloos, neváhala jsem ani minutu. U Saloos vím, že každý výběr je sázka na jistotu a nikdy nebudu zklamaná. Proto jsem se nemohla dočkat až vyzkouším i nové sérum.

 

Jak už víme, retinol je vlastně vitamín A, který vyniká schopností vyhlazovat hlubší i jemné vrásky. Ze začátku je důležité používat co nejmenší obsah retinolu maximálně 2-3x týdně. Postupně jej používáme více a více, až jsme schopni jej používat každý večer. Ano, retinol se používá večer na vyčištěnou pleť. Důležité je nezapomínat také na SPF! Retinol nebojuje jen s vrásky, ale také s pigmentovanými skvrnami. Bioaktivní sérum kromě retinolu obsahuje také bakuchiol. Bakuchiol redukuje jemné vrásky, zpevňuje kontury tváře a stimuluje vlastní syntézu kolagenu v pokožce. 

Aplikuje se pomocí praktického kapátka, kdy si dáte do dlaně přesně požadované množství. Jelikož se jedná o olejové sérum, je potřeba jej nanášet na navlhčenou pleť. Nečekejte však, se výsledek dostaví za týden. Je potřeba jej užívat pravidelně a výsledek se dostaví. Já jsem se sérem nadmíru spokojena rozhodně si jej pořídím znovu.

Retinol bioaktivní sérum 50 ml koupíte zde za 389,- Kč


Další novinkou, kterou Saloos přináší jsou bio hydratační séra na rty. Na výběr jich je hned několik - kokos, vanilka a růže. Jelikož kokos v kosmetice naprosto miluji, moje volba byla jasná.
Kokosové hydratační sérum na rty obsahuje mimo kokos také kyselinu hyaluronovou, arganový olej, aktivní výtažek z mořské řasy a bio rostlinné oleje. Sérum naprosto dokonale voní, zanechává rty vyživené, hydratované, vláčné a navíc jej můžete použít jako lesk. 

Je zabaleno v ekologickém balení z travnatého papíru. Při pravidelném používání slibuje plnější rty až o 21 % , pokud jej budete používat minimálně dvakrát denně. 


Moc se mi líbí, že se nejedná o klasický balzám na rty, ale o multifunkční produkt. Navíc pokud jste stejní milovníci kokosu jako já, budete jej zbožňovat a používat už jen díky té vůni. Na rtech je velmi komfortní, vůbec nelepí a vydrží dlouho. Nanáší se pomocí tyčinky, kterou můžete znát právě z lesků na rty. Cenově vychází také velmi dobře a dlouho Vám vydrží! 


Bio hydratační sérum na rty kokos 7 ml koupíte zde za 139,- Kč

Zaznamenali jste novinky? Zaujala Vás nějaká?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Zaujalo mne hlavně to sérum na rty, retinol má sice dobrou recenzi, ale já si zatím moc neoblíbila olejové produkty, takže ten mne tolik neoslovil.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. No velice lákavé a zajímavé produkty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Saloos je skvělá značka :-) A ten produkt na rty se mi líbí, těch není nikdy dost :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To kokosové sérum musí být skvělé, asi si ještě jedno přání napíšu Ježíškovi. :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. To kokosové sérum na rty doma mám a ta kokosová vůně je absolutně boží :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS