POZDRAV Z ITÁLIE - Jules Wake

 Autor: Jules Wake
Počet stran: 408
Rok vydání: 2023
Žánr: román
Nakladatelství: Motto



Anotace
Zdědila ferrari... pod podmínkou, že s ním procestuje Evropu
Laurie je přesvědčená o tom, že je šťastná - má spolehlivého přítele a vysněnou práci v knihovně. To se ovšem změní, když po výstředním strýčkovi zdědí staré ferrari s dodatkem, že se v něm musí vydat do Itálie spolu s protivným průvodcem. Cameron tím taky není zrovna nadšený, má však své důvody s Laurie jet. Ani jeden z nich netuší, že strýček si pro ně přichystal pár překvapení ... Na tuto cestu nikdy nezapomenou!

Z mého pohledu
Moje prvotina od Jules Wake jenž je pseudonym Julie Caplin. Vzhledem k tomu, že Caplin patří mezi mé nejoblíbenější autory, zkusit její tvorbu pod pseudonymem Jules Wake jsem chtěla dlouho. Chválím za velmi originální nápad na příběh, kdy podmínky závěti strýčka Milese jsou velmi zajímavé a nápadité. Příběh začíná velmi zvolna a postupně se rozvíjí. Kniha je napsaná trochu jiným stylem než jsme zvyklí. Je sice rozdělená do kapitol, setkáváme se však s dvěmi pohledy - z pohledu Camerona a z pohledu Laurie. Občas se čtenář musí zorientovat, která postava zrovna vypráví, protože to autorka nijak extra neodděluje. Nicméně i tak je příběh velmi dobře napsaný, čtivý a vy si tak užijete cestu přes Evropu až do Itálie. Samozřejmě o romantickou linku není nouzi.

Pokud byste měli o oddechové letní čtení nouzi, romantické útěky od Julie Caplin jsou naprosto ideální volbou. Neméně oblíbené jsou však i knihy Jules Wake, díky kterým uniknete také do různých koutů světa. 

Co říkáte na knihy pod pseudonymem Jules Wake?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi 

3 komentáře:

  1. Z řady, kterou Julie Caplin napsala pod pseudonymem J. Wake jsem zatím nečetla nic. Předpokládám, že to budou taky takové odychovky, co se přesně hodí na léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tuto autorku ještě nezkusila. Ale jako letní čtení by se mi kniha mohla líbit. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, od Jules Wake mám většinu přečtenou a řekla bych, že tahle a Londýn mě bavili asi nejvíc, kdežto Řím se hrozně táhnul a přišel mi takový slabší :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS