YVES ROCHER || Limitovaná edice Sladká ostružina

Sladká ostružina byla vánoční limitkou Yves Rocher v roce 2021 společně s pomerančem v čokoládě. Jeden článek o těchto limitkách už na blogu vyšel, ale do rukou se mi dostaly další produkty z této kolekce. Trvalo poměrně dlouho než na ně došla řada, ale teď už jsou všechny spotřebované, tak je potřeba doplnit i recenzi. 

Z obou zmíněných limitek mě právě sladká ostružina zaujala více, proto jsem z dalších produktů měla opavdu velkou radost. Vůně je velmi svěží a rozhodně po ní sáhnete i mimo zimu. Je to taková univerzální vůně po celý rok. 

 

Sprchový olej jsem měla od značky poprvé a byla jsem s ním velmi spokojena. Je ideální přesně na ty dny, kdy se vám po sprše už nechce mazat a sprchový olej hravě nahradí tělové mléko. Při styku s vodou vytváří mléčnou emulzi a můžete se tak těšit z vyživené a hydratované pokožky. 
Tělový peeling je také skvělá záležitost, pokud jste milovníci hrubších peelingů. Peeling odstraňuje odumřelé kožní buňky, zjemňuje pokožku a zanechává ji nádherně provoněnou.



Krém na ruce jsem měla už podruhé. Je hutnější, ale ruce krásně hydratuje, během chvilky se vsakuje. Tím pádem jej můžete použít i během dne a nemusíte se bát mastných rukou.
Svíčka byla velmi malá, ale krásně voněla. Vzhledem k její velikosti měla i dlouhou výdrž. Byla velmi skvělou společnicí v chladných večerech.  

Velmi mě mrzí, že tato kolekce nezůstala v nabídce pořád. Naprosto si mě získala a ráda bych si ji klidně pořídila znovu. Nicméně na trhu jsou další nové kolekce, které určitě stojí za očuchání :) 


Používáte produkty od YR? Zkoušeli jste tuto limitku?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Já jsem měla krém na ruce a ta vůně je fakt skvělá, souhlasím i s tím, že se krém hodně dobře vstřevává, jen efekt bych hodnotila jako průměrný, neměla jsem pocit, že bych po něm měla ruce nějak výrazně vyživené. Ale na běžné přemazání během dne v práci byl fajn a díky té vůni bych si ho klidně pořídila znovu a docela mne mrzí, že šlo o limitku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky mě štve, že šlo jen o limitku.

      Vymazat
  2. Pár produktů jsem z této limitky měla a voněly nádherně! Byla to vůně přesně pro mě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že tato limitovaná edice se povedla. Vypadá krásně a věřím, že musí nádherně vonět! YR nikdy nezklame ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem měla tuto limitku. Byla skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty musí nádherně vonět, na léto ideální volba. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS