SPRCHOVÉ GELY || Freyja&Beauty, Dicora, Lirene, Treaclemoon, Kneipp

 Po delší době tu mám opět několik sprchových gelů. Sprcháče jsou něco, co používám každý den, avšak nepotřebují samostatný článek, protože co víc chcete napsat o sprcháču. Stejně každý umyje, jen některý nám sedí více nebo méně, podle toho jaké máme požadavky. Některé mi sedly více, jiné zase méně a je tu několik různých značek. Některé nejsou běžně dostupné v drogerii, tak věřím že budete rádi za případné rozšíření obzorů. 

Sprchový gel Freyja&Beauty jsem dostala jako dárek. Už na první pohled mě ale zaujal luxusní obal a moc jsem se na něj těšila. Ovšem po prvním použití přišlo obrovské zklamání. Voněl po mátě, kterou já v kosmetice úplně nemusím. Navíc vůně nebyla nijak intenzivní a aby vůbec trochu pěnil, musela jsem si vypumpovat pěkně velké množství. Praktickou pumpičku jsem ocenila, díky ní člověk dostane veškerý produkt z obalu. Když jsem se dívala na internetu, kde se dá značka sehnat, jako by neexistovala. Nicméně to pro mě bylo velké zklamání a jsem opravdu ráda, že už jej nemám. 

V minulosti už jsem sprchový gel od značky Dicora měla a byla jsem s ním náramně spokojena. Vůně zeleného čaje je velmi jemná, ale přitom osvěžujícíc a příjemná. Oceňuji hlavně velké balení, které cenově vychází velmi dobře, a to, že neobsahuje parabeny a pokožku nevysušuje. Věděli jste, že extrakt ze zeleného čaje hydratuje a regeneruje pokožku? Navíc pokožku těla zanechává dokonale provoněnou. 


Letní novinky v podobě sprchový gelů od Lirene se neskutečně povedly. V nabídce najdete Mango&pomeranč a levandule&malina. Já jsem fanynkou určitě první varianty, která má neskutečně svěží vůni. V létě je to taková příjemná vzpruha, navíc hydratuje. Levandule&malina voní taky nádherně, ale spíše bych ji ocenila v chladnějších měsících. Na léto to úplně není, nicméně díky vůni levandule zklidňuje tělo a mysl, vyživuje a zlepšuje stav pokožky. Navíc obsahuje 97 % složen přírodního původu. 


Značka Treaclemoon je moje oblíbená a v minulosti už jste ji tu mohli vidět. Tentokrát se mi do rukou dostali dva sprchové gely - divoká třešeň a papája. Papája byla letní limitka před dvěma nebo třema lety, ale dostalo se na ni až teď. Má úžasnou sladkou vůni a skvěle připomíná léto. Třešňovou vůni v kosmetice nevyhledávám, nicméně růžový sprcháč si mě díky ní naprosto získal. Je jemná, ale zároveň, ale krásně sladká, jako z pohádky. Všechny sprcháče od Treaclemoon poožku nevysušují, jsou bez parabenů a silikonů a jako bonus veganské.


Sprchový gel Kneipp s vůní kakaa a pekanových ořechů si získá každého. Má naprosto dokonale intenzivní vůni, která zůstává i po koupeli na pokožce. Ideální v zimních měsících, protože je příjemně hřejivá. Vytváří bohatou a sametovou pěnu. Dodává pokožce pružnost, zanechává ji hebkou a po delším používá ji i hydratuje. Neobsahuje konzervanty, silikony, minerální oleje a mikroplasty, navíc je 100 % přírodní. Věřím, že si jej zamiluje každý. 

22 komentářů:

  1. Slušná přehlídka sprcháčů. Mne zaujaly zejména ty od Lirene a ten s vůní zeleného čaje

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem sprcháč jen od Treaclemoon, nádherně voněl :) Já nejčastěji používám sprcháče od Yves Rocher :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yves Rocher mám také ráda, teď jeden dokonce používám :)

      Vymazat
  3. Na Dicoru se chystám, četla jsem jen samé dobré ohlasy. Značku Lirene mám ráda, ale sprcháč jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dicora je opravdu super a Lirene můžeš očuchat v DM :)

      Vymazat
  4. Sprcháče Lirene jsem také měla ráda, zbytek jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný článok a fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    díky adventnímu kalendáři Kneipp jsem vyzkoušela nějaké jejich gely a byla jsem s nimi moc spokojená. Hodně mě zaujal ten gel se zeleným čajem, to je moje oblíbená parfemace.
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp mám skvělé sprcháče, mám je strašně ráda!

      Vymazat
  7. Ten kakaový sprcháč od Kneipp mi unikl, mrknu po něm, až na něj někde narazím. Tato gurmánská vůně by mi mohla sedět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní úplně božsky! Až mě mrzí, že už je v koši.

      Vymazat
  8. Žádný ze zmíněných sprchových gelů jsem nezkoušela, ale vypadají moc zajímavě. :) Miluji zejména soli do koupele od značky Kneipp, takže i jejich sprcháš by mě rozhodně lákal nejvíce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kneipp je značka, která umí snad všechno a zatím mi vše sedlo.

      Vymazat
  9. Ahoj, Dicoru, Treaclemoon i Lirene mám na seznamu, co chci zkusit. Sprcháče miluju kupovat i zkoušet :-D S Kneippem mám super zkušenosti hlavně v jejich Dobrou náladou, co voní po tropickém ovoci, tu jsem vlastně měla z jejich sprcháčů jedinou zatím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma slušnou zásobu sprcháčů, takže já si teď dlouho žádný nekoupím :D

      Vymazat
  10. Od Lirene mám melounový sprcháč, ale šetřím si ho na dovolenou u moře. :D :) nádherně voní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jediný jsem neměla, ale asi ho očuchám v drogerii :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS