New In: Srpen 2020

 Krásný  zářijový den!

Dnes už tradičně opět článek s věcmi, které se mi nahromadily za uplynulý měsíc. Mám tu knihu, kterou jsem si koupila, PR balíčky a ještě nějaké drobnosti. No ostatně se pojďme podívat, co všechno mám nového.


Jako první tu mám PR balíček, o kterém jsem vůbec nevěděla, že by měl přijít. Bylo to takové překvapení, které na mě čekalo při návratu z dovolené. Značka Lirene mi poslala jejich dvě nové masky ECO POWER, na které už vyšla recenze a ještě kokosové chipsy s javorovým sirupem. Já mám pleťové masky velmi ráda a stejně tak značku Lirene. Už jsem od ní pár produktů měla a byly moc fajn. Masky jsou k dostání v DM a stojí 119,-, takže pokud tu mám nějakého milovníka masek, tak rozhodně je běžte omrknout :)

Na instagramu jsem viděla urychlovač schnutí laku na nehty od S.he, který by měl opravdu fungovat, tak jsem si ho musela pořídit. Nehty si lakuji nonstop a opravdu mi vadí čekat než lak zaschne, tak snad bude fungovat. Cena 79,90 Kč. Dále díky neustálému lakování mi žloutnou nehty, tento lak na nehty od Essence by měl nehty vybělit, tak uvidíme jak bude fungovat. Cena 49,90 Kč.

Na www.megaknihy.cz jsem si po dlouhé době koupila knihu. Vybrala jsem si novou knihu Radky Třeštíkové Foukneš do pěny. Dlouho jsem od ní nic nečetla, tak jsem na knihu velmi zvědavá, cena 266,- :)


Na Renovality byla akce víkend bez DPH, tedy celý víkend sleva 21 % na vše. Pořídila jsem si tam sůl do koupele, která nádherně voní a hyaluronové sérum, které už mi došlo. V rámci spolupráce mi pak přišel ještě švestkový olej a šípkový olej. Tuhle značku mohu jen doporučit. Používám ji už několik let, takže když mi nedávno byla nabídnuta spolupráce, byla jsem štěstím bez sebe :)

Musím říct, že tento měsíc byl velmi skromný, ale mně to vůbec nevadí. Ba naopak jsem ráda, že mi mnoho kosmetiky nepřibylo, protože mám doma opravdu velké zásoby a je na čase je redukovat :) Co jste si za minulý měsíc pořídily Vy?

Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Tu řadu od Renovality bych také hned vyzkoušela, asi dám na tvé doporučení a něco si pořídím. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já si novinky v kosmetické poličce ani v šatníku nepamatuji - bojím se, že takový článek bych vůbec nedala dohromady :). Zaujala mne kniha, po té možná v knihovně kouknu.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS