Pleťové masky || SEPHORA, TONYMOLY, ESSENCE, JEU'DEMEURE, CIEN

Pěkný den přeji.
Dnes tu pro Vás mám zase několik menších recenzí různých pleťových masek, které jsem měla doma. Recenzí bude celkem pět a můžete tu najít masky značek Sephora, Tonymoly, Cien a další. Všechno jsou to masky, které jsem měla poprvé. Recenze už jste si mohli přečíst i na mém instagramovém profilu, kam jsem je dávala hned po použití masky, aby recenze byla pěkně čerstvá :)




Do Sephory nechodím, vlastně jsem tam ještě nikdy nebyla, ačkoliv už jsem několikrát kolem ní procházela. Nicméně díky Domči, holčině ze Slovenska, se kterou si vyměňuji balíčky s kosmetikou, vyzkouším aspoň jejich masku.
Jedná se o plátýnkovou masku ze Sephora Collection. V obalu bylo hodně séra a maska v něm takřka plavala, proto jsem se obávala, že sérum bude z masky kapat ještě na pleti. Byla jsem ale mile překvapena když tomu tak nebylo.
Maska příjemně voněla a obsahovala ještě ochrannou textilní fólii. Překvapivě dobře seděla na pleti a nikde nesklouzávala. Nechala jsem ji působit zhruba 15 minut a i poté byla maska pořád mokrá. Po sundání jsem zbytek séra vmasírovala do pleti. Výsledkem byla pěkně vyživená, zhydratovaná pleť, která nelepila.


Ženšenová plátýnková maska od Tonymoly byla moje úplně první zkušenost s touhle značkou. Našla jsem ji v jednom BeautyBoxu a tak nějak jsem doufala, že by mohla být fajn, proto jsem si ji šetřila.
Plátýnko je tak akorát nacucané sérem, ale na můj obličej je poněkud velké. Jinak ale sedí dobře a nikde neklouže. Nechává se působit 20-30 minut, takže první maska u které jsem si opravdu lehla a relaxovala. Nakonec jsem ji nechala působit asi 40 minut, kdy už bylo plátýnko z poloviny suché. Po sundání byla pleť pěkně rozzářená, napapaná a pružná. Určitě si pořídím i další masky od této značky.
Seženete ji v Douglasu nebo Sephoře.


Masku Essence Prime&Last bubbly sheet jsem dostala od Nikol a byla jsem hodně překvapena. Vůbec jsem netušila, že na českém trhu něco takového je, protože zrovna od Essence, jsem masku nikde neviděla. 
Maska obsahuje černé plátýnko, které dobře sedí na obličeji a nikde nepadá. Během 15 minut, co jsem nechala masku působit, se postupně na plátýnku začala objevovat bublinky. Bylo to velmi příjemné a lechtalo to :D
Po uplynutí 15 minut jsem plátýnko sundala a zbytek "séra" umyla, což jsem úplně nepochopila, protože tak jsem smyla ten produkt. Nicméně pleť byla po masce hebká, docela hydratovaná a poměrně rozzářená. Pro sušenky by to dostačující určitě nebylo, ale mně to stačilo.


Plátýnkovou masku Eye Cream od Jeu'Demeure byla pro mě něco nového. Dostala jsem ji taktéž od Nikol a byla jsem velmi překvapena, když jsem zjistila, že plátýnko je napuštěné očním krémem.
Ze začátku jsem s plátýnkem lehce zápasila, protože díky krému bylo velmi kluzké a nešlo rozdělat.
Obsahuje vysokou koncentraci peptidů a ingredience očního krému, které posilují kožní bariéru pleti.
Masku jsem nechala působit 15 minut a byla na pleti velmi příjemná. Plátýnko dobře sedělo, nikde neklouzalo. Po sundání jsem zbytek krému vmasírovala do pleti, ale i tak mi na pleti zůstal mastný film. Co ale musím říct, že pleť byla velmi napapaná, rozzářená, hebká a hydratovaná :)


Nikdy by mě nenapadlo, že v Lidlu najdu něco jako pleťové masky. Lidl má značku kosmetiky Cien a tohle je moje druhá maska této značky. Koupila mi ji máma a jedná se o masku pro zralou pleť.
Maska má tekutější krémovou konzistenci, jemnou parfemaci a na pleti je velmi příjemná. Co mě překvapilo je to, že v balení je produkty opravdu akorát na pleť a ne jako u jiných masek, kde mi toho ještě zbyde. Maska obsahuje olej ze semen granátového jablka a růžovou vodu, které o pleť pečují a zanechávají pleť jemnou a pružnou. Dále obsahuje bambucké máslo a vitamín E, kteří podporují přirozenou funkci pokožky..
Masku jsem nechala klasicky působit 15 minut, následně setřela konjakovou houbičkou. Po sundání byla pleť jemná, hebká a zbavena přebytečného mazu. Tahle maska bohužel nenadchne, ale ani neurazí :)

Nemyslete si, že masky používám nějak často. Používám je 1-2x týdně, kolikrát použiji masku v tubě a postupně je sepisuji do článku, který potom vydám. Konečně začínám redukovat zásoby jednorázových masek, protože těch mám doma taky požehnaně :D
Určitě mi dejte vědět, zda Vás nějaká maska zaujala, nebo zda jste nějakou z výše uvedených zkoušely.

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Já svou pleť málo rozmazluju - masky skoro nepoužívám. Vlastně jen když nějakou najdu v boxu, cíleně si je nekupuju. Možná bych měla začít, pleť by to nejspíš uvítala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji nějaké používat. Nemusí to být nijak často, ale pleť to určitě uvítá :)

      Vymazat
  2. Masky na obličej naprosto miluju, stále bych zkoušela něco nového - skvělé tipy! :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS