PURE NATURE MASK || Pomegranate, Red Ginseng

 Krásný den.
Korejská kosmetika je něco, co zatím nemám dostatečně ozkoušené, proto jsem byla opravdu nadšená, když mi v jednom z balíčků od Nikol přišly tyto masky, které seženete na e-shopu www.alboutu.shop 
Korejské pleťové masky obsahují vysoce obohacenou strukturu. Díky harmonickému poměru základních živin navrací pleti zářivý vzhled a zajišťují absolutně vyváženou péči o Vaší pleť. Masky obsahují 7 přírodních složek, které udržují pleť zdravou a řeší Vaše problémy s pletí.

Masky neobsahují parabeny, minerální oleje, pigmenty, benzofenon-3, silikony a mastek. 

Jako první tu mám ženšenovou plátýnkovou masku. Už hned na začátku po otevření Vás práskne přes nos ženšenová vůně. Nemůžu si pomoct, ale mně to moc nevonělo. Ne, že by mi to nějak vadilo, ale nic co bych potřebovala nutně zažít znovu.
Maska je vhodná pro suchou a citlivou pleť a měla by zabraňovat stárnutí a regenerovat nové buňky.
Plátýnko je tak akorát velké a nacucané. na pleť hezky přilne, nikde nesjíždí a sérum z něj nekape. Já jsem s ním gruntovala kuchyň a celých 20 minut sedělo jako přibité. I po sundání bylo plátýnko pořád mokré. Zbytek séra jsem do pleti vmasírovala a nechala vsáknout. Pleť po něm byla krásně vyživená a hydratovaná. Jestli zabraňuje stárnutí to těžko poznám po jednom použití, maska by se musela používat častěji. Každopádně je to moc fajn maska pro relaxaci!

Jako druhou jsem dostala masku s výtažky z granátového jablka. Jedná se o plátýnkovou masku, která má velmi příjemnou a svěží parfemaci.
Maska je vhodná pro suchou a citlivou pleť a měla by pleť hydratovat, zklidnit a zpevnit. Nechala jsem ji působit 20 minut. Kolem očního okolí bylo plátýnko za tu dobu skoro suché, všude jinde bylo stále mokré. Na pleti drželo krásně, nikde nesjíždělo, sérum z něj nekapalo. 
Po sundání jsem zbytek séra vmasírovala do pleti. Chce to opravdu několik desítek minut než se sérum vsákne a přestane na pleti lepit. Ovšem ten čas stojí za to! Pleť byla neskutečně hydratovaná a pevná, takže wau, rozhodně doporučuji zkusit!

Jsem opravdu vděčná, že se ke mně masky dostaly a já tak mohla zkusit něco nového. Navíc masky nejsou vůbec drahé, jedna vyjde na nějakých 55,- Kč, což je paráda, když splní to co slibují :) 

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Já masky používám hrozně málo a ty korejské už neznám vůbec. Takže díky za rozšíření obzorů

    OdpovědětVymazat
  2. Ja také masky nepoužívam a ani nepoznám ale asi sa budem musieť po niečom pozrieť.

    MÔJ 3 TRÍMESTER // DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu s granátovým jablkem bych vyzkoušela hned! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS