Spotřebováno: Únor 2024

Zdravím Vás u únorové spotřeby. Nejtěžší zkoušky ve škole mám za sebou, tak je potřeba zase dohnat resty v podobě článků tady na blogu. Postupně publikuji, ale stále přibývají další a další články, které je potřeba sepsat. Dnes tu konečně mám únorovou spotřebu, která nebyla bůh ví jak bohatá, ale spíš taková průměrná klasika. Mám tu produkty, které jsem doma měla delší dobu a bylo načase je spotřebovat.


Největší zastoupení tu tentokrát má tělová kosmetika, kde se mi podařilo zabrat až neuvěřitelným způsobem, hlavně teda ve sprcháčích. Jeden kousek z dekorativky a z pleťovky jsou tu tentokrát jen dvě pleťové masky. Celkem tedy 11 produktů.

 

1. Bomba do koupele Soaphoria Svěžest - v minulosti už jsem bomby od Soaphoria měla a byly super. Toto ovšem byla katastrofa. Ve vodě zůstávaly kusy, které se nechtěly rozpustit, patlala se po vaně i těle. Katastrofa. (recenze)

2. Korektor S.he odst. 001 - Taková moje klasika, kterou tu mám každou chvíli. Nic co bych vytkkla. (recenze)

3. Pleťová maska Pupa regenerační peelingová - obsahuje malé částičky, které zbaví pleť nečistot a odumřelých buněk. (recenze)

4. Pleťová maska Pupa rozjasňující - plátýnko lehce přilnulo k pleti, nespadávalo, jen bylo poměrně dost velké. Pleť po aplikaci byla lehce projasněná a příjemná na dotek. (recenze)



5. Mýdlo na ruce Balea Let´s get cozy - pěkně voňavá zimní limitka, která dobře umyje, ale nevysušuje. 

6. Sprchový gel Sebamed ostružina a máta - svěží vůně, jednalo se o limitku, které má Sebamed povedené. (recenze)

7. Sprchový gel Body tip malina - opět svěží vůně, průměrný sprcháč. Dobře umyl, nic víc jsem ani nečekala. (recenze)

8. Sprchová pěna Soaphoria Unicorn - velmi milé překvapení, které jsem s radostí používala už jen díky vůni. Stačí malé množství, dobře umyje, nevysušuje. (recenze)

9. Tuhé mýdlo Bohemia gifts růže - kousek, který bych nutně nemusela mít. Jedná se o klasické tuhé mýdlo, které splní svou funkci. (recenze)

10. Deodorant Nivea Miracle garden - Nivea má tak strašně příjemné voňavé deodoranty, to je radost používat. Tato loňská limitka naprosto skvělá, fungoval. 

11. Tělová pěna Rituals Hammam - tyhle tělové pěny od Rituals mám ráda, i když co se týče hydratace jsou spíše průměrné. Na vyloženě vysušenou kůži je potřeba použít větší dávku hydratace. (recenze)

Jaká byla vaše spotřeba?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Pozerám, že tento mesiac sa ti podarilo spotrebovať naozaj veľa. Mne akurát končí sprchový gél od manufaktúry, už je len trošku na dne :/

    OdpovědětVymazat
  2. Od Rituals mi tiež sedí asi úplne všetko, najradšej mám rad Sakura.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, pěkná spotřeba, antiperspirant jsem taky měla, Nivea má tyhle limitky boží, letos si je chci více pohlídat.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Nivea deodoranty nedám dopustit, mají skvělou výdrž a krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS