BALEA || Sprej na vlasy 5v1 Hedvábný lesk

Produkty od značky Balea úplně nevyhledávám, protože ačkoliv stojí pár korun, tak ne vždy mi vyhovují a já jsem pak zklamaná. Co mají ale výborné a já sama si je kupuji opakovaně jsou sprchové gely, vlasová péče nebo deodoranty. Do rukou se mi tentokrát dostal sprej na vlasy, který má velmi příjemnou vůni a jeho používání jsem si oblíbila právě díky ní. 

Jedná se o multifunkční sprej 5v1, který zastane hned několik funkcí. Je vhodný pro matné vlasy bez lesku, protože právě lesk vaším vlasům dodá. Zároveň působí jako ochrana před teplem. Vlasy jsou po něm snadno rozčesatelné a měl by zkrotit i neposlušné vlasy.  


Aplikace je také jednoduchá, stačí jej pravidelně používat do ručníkem vysušených vlasů nebo přímo do suchých vlasů. Navíc poměrně dlouho vydrží. Co jsem se dívala na oficiální stránky DM, tak k dostání už není, nicméně šampony, masky nebo balzámy na vlasy jsou naprosto úžasné, tak dopouručuji zkusit aspoň ty. 

Používáte vlasovou péči od Balea?

Mějte se krásně!
Petra

2 komentáře:

  1. Zajímavá recenze, škoda, že už zrovna tento produkt není k dostání

    OdpovědětVymazat
  2. O takomto "lesku" na vlasy som ešte nepočula... Sama by som si ho asi nekúpila, pretože sa teraz na jar snažím zbaviť vecí, ktoré sme rok nepoužili, ale keby ho mala nejaká kamarátka rada by som si ho vyskúšala. Zaujímalo by ma, prečo sa teraz nepredáva, či kvôli vysokému dopytu alebo naopak preto, že ho nikto nekupoval...

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS