New In: Květen 2023

Květnové novinky jsou poměrně dost skromné. Jsem za to nesmírně ráda, protože poslední dobou byly právě novinky poměrně bohaté. I na PR balíčky, který tu mám tentokrát jen jeden. Nicméně mám tu několik nákupů, kdy jsem po dlouhé době zavítala do DM, kde jsem koupila produkty, které doma v zásobě nemám a došly mi. Poté jsem koupila nové spodní prídlo, jedná se o samé pohodlné basic kousky a pak něco malého do domácnosti. 


Jediný PR balíček je od Arome, ve kterém jsem našla produkty od Rituals. Tělová pěna z řady Karma má konzistenci jako pěna na holení a neskutečně jsem si ji oblíbila. Ta konzistence je opravdu boží a skvěle se používá. Druhý kousek je ze stejné řady a jedná se o ochranné mléko na opalování s SPF 30. Bohužel tady je nějaká divná střička, která je buď rozbitá nebo jsme si prostě nesedly, nicméně jinak je to také moc fajn kousek, který jsem ve slunných dnech dost využívala. 



U Stáni na blogu jsem viděla, že v Pepcu pořídila krásné prostírání, tak jsem se tam vydala taky. Výběr byl bohatý, já chtěla něco jednoduchého a černého. Jedno balení obsahovalo dva kusy a stálo 60,- Kč, takže jsem hned vzala tři balení, potom válečky na chlupy, kdy tři kusy stály 30 ,- Kč a jednu keramickou misku na snídani, kdy jsem doma měla jen jednu za 90,- Kč. Stáni moc děkuji za inspiraci! 



Na závody do cen jsem potřebovala udělat muffiny, ale neměla jsem doma žádnou formu. Stavila jsem se tedy do Action, kde jsem našla tuhle silikonovou za 130,- Kč. Navíc forma není nijak hluboká, takže ideální, pokud chcete takové muffiny "akorát" :D 



V DM jsem opravdu nakoupila jen nezbytnosti v podobě odlakovaču na nehty, pleťového peelingu - ten jsem vzala od značky Bioten, byl na instagramu hodně vychvalován, řasenku od Essence a vlasovou masku od Baley. Masku už jsem v minulosti měla, ale zvětšili její objem a je pořád za stejnou cenu, takže velká spokojenost. 

 

Spodní prádlo nakupuji jedině u Tezenis. Ať už chci basic kousky, krajkové nebo bezešvé, Tezenis je pro mě nejlepší místo na nákup. Koupila jsem si tam 5 ks brazilek za 549,- Kč a dvě podprsenky bez kostic, kdy na druhou podprsenku byla sleva 50 %. Navíc mají skvělá pyžama nebo plavky, ty taky mohu jedině doporučit :) 

Kde nakupujete spodní prádlo Vy? 

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Spodní prádlo nakupuji v Primarku :) A teda opravdu skromné novinky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, to jsem ráda, že jsem tě inspirovala :). Vlasovou masku jsem si v DM kupovala taky, mám nějakou novinku s avokádem.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu jsem tam asi nezahlídla, i když já šla najisto pro tuto :)

      Vymazat
  3. Válečky na chlupy kupuji jako rohlíky. Sice máme jen čivavku, ale na tmavé sedačce je to vidět a mám v ruce váleček nonstop, takže spotřeba je velká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, taky se staly mými nejlepšími kámoši.

      Vymazat
  4. Pěkné kousky, na Tezenis taky ráda nakupuji :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Oproti tvým běžným novinkám je to opravdu skromnější :) Já spodní prádlo nakupuju tak různě, za podprsenky se nebojím připlatit, nosím buď od Calvina Kleina nebo od Victoria´s Secret :) Nejvíc kalhotek mám asi z Lidlu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podprsenku snad žádnou značkovou nemám, ale v minulosti jsem se na CK taky dívala :)

      Vymazat
  6. Ahoj, já bych Tezenis asi neoblékla vzhledem k tomu, že mám prdel jak trojský valach a jejich podprsenky by mi byly no dost možná ani na střední by mi nebyly :-D Mám ráda spodní prádlo Calvin Klein nebo Marks & Spencer.

    OdpovědětVymazat
  7. Silikonové formičky na muffiny jsou super volba, nikdy se mi nepřichytily a jdou z nich krásně vyklopit. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS