Co jsem dostala na Vánoce 2020

 Očekávaný článek je tady, jen trochu později než jsem sama chtěla. Mezi svátky jsem se věnovala příteli a rodině a potom prostě nebyl čas. Já sama mám tyto články velmi ráda a baví mě, takže pevně doufám, že Vás tento ode mě bude taky bavit. Co jsem tak brouzdala v archivu blogu, tak loni jsem žádný takový článek nevydala a vlastně ani nevím proč. 
Musím říct, že letos jsem nedostala ani jeden zbytečný dárek. Buď jsem si vše přála nebo se mi rodina s přítelem trefili do vkusu a já byla opravdu nadšena. Jeden dárek mě dokonce rozbrečel dojetím, protože jsem si ho fakt moc přála, ale vzhledem k ceně jsem ho pod stromečkem moc neočekávala. No nic, dost řečí a jdeme na to!


Jako první tu mám dárky od přítele. Dostala jsem toho opravdu dost, vůbec jsem to nečekala a věděla jsem pouze o sladké kuchařce, kterou jsem si sama vybrala. Jedná se o třetí kuchařku Cat&Cook, kterou napsala Ivka Jindřichová. Je to její třetí kuchařka a já už mám všechny doma, navíc je sladká! :D
Dále jsem dostala termo hrnek od značky Tefal. Tento už je můj druhý, jeden už mám v práci. Je to za mě nejlepší termo hrnek. Nápoj v něm vydrží teplý klidně i 12 hodin, to mám otestované z práce. Dostala jsem také autokameru od značky Niceboy. Ta mě opravdu překvapila a jsem za ni moc ráda. Dále jsem pod stromečkem našla elektrický kartáček, o kterém jsem nedávno mluvila, že bych si ho jednou ráda pořídila a ejhle Ježíšek mě občas poslouchá :D A taky mě sleduje na blogerském profilu na instagramu a díky tomu mi pořídil poslední dárek. Tím je parfém Boucheron Serpent Bohéme, který vyšel na podzim a fakt jsem si ho moc přála. Přesně tento dárek mě rozbrečel, protože mě nejvíc potěšilo to, že přítel vnímá co říkám a co sdílím. Celkově můj muž moc dobře ví co já mám ráda a po čem toužím.

Od babičky jsem dostala žlutý svetr a hnědý klobouk z Reserved. Obojí jsem si moc přála, protože svetrů není nikdy dost a klobouk je můj první. Dále jsem dostala můj oblíbený diář Doller. Je to už můj druhý a musím říct, že je to jediný diář, který mi opravdu sedí uspořádáním. No i tady jsem dostala parfém, tentokrát Guess 1981 Los Angeles. Už ho má z předchozích Vánoc moje sestra a moc krásně voní, tak jsem ho chtěla taky :)


Od našich jsem dostala teplé ponožky, které mi rok od roku dělají čím dál větší radost a pyžamové kalhoty (nejsou na fotce). To jsou prostě věci, které oceňuji čím dál víc :D Dále jsem dostala lahev na pití, ve které je špíz na ovoce a potom nějaké kuchyňské maličkosti, které se mi budou hodit ve vlastní domácnosti. Navíc jsem od rodičů dostala nějaké peníze, protože si chci pořídit nový notebook.

Od rodičů jsem dostala ještě tuhle skvělou vestu. Už před Vánocemi jsem se na ni dívala v Lidl, ale tak nějak jsem usoudila, že by se mi sice moc líbila, ale přece jen mám oblečení dost. No a ejhle, Ježíšek ji dones :D

Do domečku jsem dostala ještě sadu 6 hrnků, které jsem si sama vybrala. Mají tento nádherný vzor, i když každý jiný. Já tenhle styl naprosto miluju a doufám, že k nim seženu i talíře, protože je to naprostá dokonalost.

Od sestry jsem dostala přírodní šampon značky Botanico, který neobsahuje silikony. Dále bylinkovou sůl do koupele od značky Body Tip, lak na nehty od Golden Rose a od stejné značky ještě Top coat. Balzám na rty od Nobilis Tilia jsem dostala od rodičů. Kosmetika je něco, co mě opravdu baví a sestra se mi se vším trefila do vkusu :)

No a poslední co tu mám je mix dárků. Hřeben jsem dostala ještě od sestry i když se moc nečešu. Vlastně je před mytím vlasů, abych ty dredy oddělila :D Parfém Calvin Klein Eternity jsem dostala ještě od rodičů. A sadu kosmetiky Love beauty and planet jsem dostala od ségřinýho přítele, kterou mě opravdu potěšil. Tuhle značku už chci dlouho zkusit, tak teď budu mít konečně možnost :)

Navíc jsme s přítelem od jeho táty dostaly zážitkový voucher na střelbu z několika druhů zbraní. Vždycky to takhle vyřeší a my máme radost, protože vždycky takhle vyzkoušíme něco nového. I když v tomhle případě to pro mě nic moc nového nebude, protože v práci mívám střelby každý měsíc. No a od jeho ségry jsme dostaly vstup do saun a wellness, tak na to se hodně těšíme, protože tohle máme moc rádi.

Určitě mi do komentáře napište, co jste dostaly Vy. Taky mě zajímá, zda jste dostaly něco, co Vás opravdu nepotěšilo. Pokud na blogu máte taky článek na tohle téma, určitě mi přijdete odkaz, ráda mrknu! :)

Mějte se krásně!
Petra

15 komentářů:

  1. Krásné dárečky jsi dostala, také mě měkké dárky těší stále víc, i když spíše takové ty maličkosti jako ponožky, u kterých se nedá šlápnout vedle. A kartáček mám úplně stejný :) Užijte si společné zážitky ;)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš, měkké dárky jsou čím dál víc fajn :) Děkujeme!

      Vymazat
  2. Dostala jsi nádherné dárečky, které tě jistě potěšily! :) Kartáček bude určitě super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartáček je moc fajn, strašně pohodlné čištění zubů :)

      Vymazat
  3. Dostala jsi krásné dárky :) Elektrický zubní kartáček jsem dostala od přítele taky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je super. Doufám, že udělal aspoň stejnou radost jako mě :)

      Vymazat
  4. Nádherné dárky :) A upřímně, to, jak tě tvůj muž zná dojalo i mě. Málo jich takhle vnímá <3 Elektrický kartáček jsem si nedávno pořídila díky spolupráci, takže radost úplně chápu, nedám na něj dopustit. Jinak jsem si zrovna vzpomněla, jak jsme jako děti byly se ségrou zklamaný, když jsme dostaly ponožky nebo pyžamo a teď jsou to naše nejoblíbenější dárky :D Musím se mrknout po tom termo hrnku, jako 12 hodin? :O My jsme se letos domluvili, že si každý dáme něco, co potřebujeme a nějakou maličkost k tomu, a že si hlavně spolu užijeme ten čas, protože jsme jinak všichni rozesetý po republice. Tak jsem dostala nové zimní boty, saténovou noční košili, peníze a Lindt bonboniéry <3

    Pauline's Tiny World


    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozně ráda, že ho mám :) Přesně tak, taky jsem vždy z měkkých dárků byla zklamaná a teď jsem úplně nadšená :D Ten hrnek je fakt super, určitě doporučuji se po něm mrknout :)
      My letos s přítelem taky měli štědřejší Vánoce než jindy, ale domluvili jsme se tak, protože jak tento rok budeme stavět, tak si nechceme dávat nějak extra drahé dárky :)
      To jsou krásné dárky.

      Vymazat
  5. Hezké dárky. Já byla taky spokojená - článek, ve kterém jsou i dárky mám ostatně na blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, tak t se ti Vánoce vydařily! :)
    Já musím říct, že jsem také dostala jen všechno úžasné. Novou jogamatku na powerjogu, poukaz na barefoot boty, veselé ponožky - ty miluju a dostali jsme je celá rodina! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také mám ráda tyhle články! Krásné dárky jsi dostala, a tak to má být. Oceňuji i odvahu, že jste dostali poukazy na střílení a wellness, já jsem se letos bála je koupit, aby mě neštvalo, že bych se na ně nebo moji blízcí mohli jen koukat, ale přeju nám všem, ať to tak není!

    Jinak mám také článek o dárcích, pokud by ses chtěla podívat, tak na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě z tohoto důvodu taky nedávali vouchery, ale zase my většinou dáváme nějaké pobyty, kdežto toto jsou zážitky a na jeden den, tak snad budeme mít štěstí :)

      Vymazat
  8. Krásne darčeky si dostala a myslim, že všetky su aj využitelne a prakticke. Táke su najlepšie. Ja som tento rok dostala notebook, nejaké oblečenie, kozmetiku, knihy.. taká klasika... ale radšej vždy darčeky dávam a teším sa na prekvapene tváre tých, čo si ich odbaluju.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS