New In: Prosinec 2020

 Prosinec byl na balíčky poměrně bohatý. Tři PR balíčky, dva balíčky od mých holek, které mi poslaly dárky k Vánocům a potom něco málo co jsem si koupila sama. Ke konci roku nebyl už moc čas a ani nálada nic nakupovat. Zvlášť tedy když bylo a pořád je všechno zavřené. Nehledě na to, že jsem si udělala seznam kosmetiky a zjistila, že ji mám opravdu hodně a další fakt nepotřebuji. Nehledě na to, že holky se zbláznily a poslaly mi další množství kosmetiky :D No nic, dost řečí a jdeme na to. Já jen doufám, že leden už tak bohatý na kosmetiku a celkově na balíčky nebude. 


To, že Astrid umí PR balíčky, to není žádná novinka. Astrid a Blue Gekko mi poslali balíček s novou řadou vitamin C jako poděkování za spolupráci v uplynulém roce. Byla jsem velmi překvapena, když jsem otevřela krabici a v ní na mě čekala tahle nálož. Mimo kosmetických produktů jsem v balíčku našla pomerančový čaj, marmeláda, esenciální olej a pomeranč. Navíc vše bylo v dřevěné bedýnce a zavázané mašlí, no prostě dokonalost. Co se týče kosmetiky, tak jsem dostala denní a noční pleťový krém, pleťové sérum a peelingový gel. 



Přítel potřeboval vybrat příspěvek FKSP a tak mi koupil dioptrické brýle. Doteď jsem měla pouze jedny a neustálé nošení z práce domů a naopak, mě už nebavilo, navíc když jsem si brýle zapomněla, tak jsem byla docela nahraná. Vybrala jsem si černé kovové značky Ted Baker. Jsou z Grand Optical a ještě na ně byla sleva, takže vyšly na nějakých 6200,- Kč. Jsem opravdu ráda, že mám druhé brýle a navíc takové pěkné a elegantní :)

Opět jsem udělala nákup náušnic u skvělé Andrejky. Její náušky naprosto miluju, protože je fakt šikovná. Nakoupila tam i moje sestra a máma. Na fotce máte troje náušnice, kterém jsem si vybrala já. Jedná se o motiv vloček, který se mi strašně zalíbil. Ty závěsné stříbrné nosím vlastně od té doby co mi přišly. Určitě mrkněte na Andrejky instagram, kde dává všechny vytvořené náušnice :) 


Nakladatelství Anag mě oslovilo, zda bych si u nich nechtěla vybrat nějaké dvě knihy, na které následně napsat recenzi. Výběr pro mě byl docela náročný, protože jsem si mohla vybrat jen z knih Anag. Na webu mají i knihy jiných nakladatelstvích, ale z těch jsem vybírat nemohla, takže o to to bylo pro mě horší, protože přece jen Anag má knihy hlavně právní a ekonomické. No přece jen jsem něco vybrala a to knihy Duhová džusová očista, která se zabývá zdravou stravou a recepty na různá zdravá jídla a pití. A jako druhou knihu jsem zvolila Kompletní příručku esenciálních olejů, kde je zase vypsané jaký esenciální olej je na co dobrý.


Moje instagramová kamarádka Domča ze Slovenska, kterou jsem poznala právě díky instagramu, mi poslala vánoční dárek v podobně hromady kosmetiky. Posíláme si takhle už druhým nebo třetím rokem vždy na Vánoce a narozeniny. Poslala mi krabici, která vážila něco kolem 6 kg a nacházeli se tam nějaké mňamky, ale hlavně kosmetika. Dostala jsem hodně produktů do koupele, protože je naprosto miluju. Dále svíčku a vosky od Yankee Candle, hrnek a čaj od Manufaktura, pleťové masky, sprchový gel, krém na ruce, balzám na rty, svíčku od Glade. No je toho opravdu hodně, uznejte sami.


No a moje druhá instagramová kamarádka Zuzka, kterou už jsem tu zmiňovala hlavně díky nákupům na jejím e-shopu www.na-paloucku.cz, mi taky poslala malý vánoční dárek. Poslala mi novinku od Purity Vision levandulový olej na rty, dále od Anely - Očistím tvář, levandulovou sůl do koupele od Pure Harmony a vzoreček Anely Malá čarodějka. Balíček jsem vůbec nečekala a moc mě potěšil, protože tam jsou věci, které jsem chtěla zkusit. Zuzka je moc skvělá mamča na mateřský a určitě doporučuji mrknout na její e-shop. Já ji během roku taky určitě něco pošlu :)



Poslední PR balíček a poslední novinky v tomhle článku a zároveň v roce 2020 firmy Renovality. Renovality byly v loňském roce samá novinka a vypadá to, že tento rok to nebude jiné. Ke konci roku vyšly hned dvě novinky a to Pleťový olej s Retinolem a doplněk stravy vitamín D3. Retinol jsem v kosmetice zatím nezkoušela, tak jsem zvědavá na jeho účinky, avšak na recenzi budete čekat delší dobu. Používám zatím jen 2x týdně, aby si pleť zvykla, takže výsledky budou za dýl. Vitmaín D3 jsem taky nikdy nebrala, ale v zimě ho má naše tělo nedostatek, tak je fajn, že jej mohu doplnit aspoň takhle.

Musím říct, že za rok 2020 mi přibylo doma velké množství kosmetiky. Je to hlavně díky spolupracím, kterých letos nebylo opravdu málo, na mě až dost. Sama si tento rok neplánuji kupovat kosmetiku, protože se zásoby co mám, tento rok ještě úplně v klidu vyžiju. Uvidíme jaký tento rok bude a navíc pro Vás vždy na konci měsíce chystám nově i články Spotřebováno, kde Vám ukážu, co se mi za uplynulý měsíc podařilo spotřebovat a vždy k tomu napíšu i nějakou kratší recenzi :) 

Mějte se krásně!
Petra


14 komentářů:

  1. Brýle jsou opravdu krásné :) Vitamin D3 teď taky užívám na podporu imunity. Ten pleťový olej vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné balíčky, ten od Astrid vypadá obzvlášť krasne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám jedny brýle na doma a druhé v batůžku, se kterým chodím do práce. A jedny rezervní (ty už tedy jen z drogérie) na chalupě...
    Kosmeticky se ti v prosinci sešlo fakt hodně. Těším se na recenze (ikdyž tedy třeba zrovna věci do koupele nejsou můj "šálek čaje").

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, když využíváš hlavně sprchový kout :) Ale určitě se můžeš těšit i na jiné recenze!

      Vymazat
  4. Ten Astrid balíček se vážně povedl a Andrejka dělá krásné šperky :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné produkty i balíčky, zaujala mě ta knížka s džusovou očistou - asi bych pak nepila nic jiného. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyhle šťávičky mám taky hodně ráda, tak se těším až něco podle knížky udělám :D

      Vymazat
  6. Balíček od Astridu je opravdu nádherný, hned má pak větší chuť testovat a psát... Nádhera

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou slušné kosmetické zásoby :-) jinak náušky od Andrejky jsou krásné, jiné už nenosím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ano, budu to spotřebovávat hodně dlouho :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS