New In: Srpen 2023

 Srpen se nesl ve znamení dárků, ale také nákupů. Zase jsem něco málo nakupovala, ovšem jednalo se o kosmetické produkty, které už jsem v zásobě neměla a nebo jsem si prostě jen chtěla udělat radost v podobě dvou knih a sportovních podprsenek. PR balíčky tu mám tentokrát jen dva, i tak se ale nejedná o skromný měsíc, nýbrž spíše o průměr. Tentokrát je tu od každého něco, tak to nebudeme zbytečně natahovat a jdem se podívat, co nového jsem si pořídila. 


Po delší době jsem zavítala do DM, kde jsem potřebovala dokoupit nějaké nezbytnosti. Brala jsem odličovací tampony od Ebelin, které používám pravidelně, dále korektor S.he, který ode mě už také znáte. Do práce jsem si vzala kartáček od značky Curaprox, který je můj oblíbený, doma jsem tyto kartáčky používala před elektrickým. Na instagramu jsem viděla hodně dobrých recenzí na řasenku od Maybelline Sky High, brala jsem tu voděodolnou a musím říct, že jsem z ní nadšená. Posledním kouskem jsou gumičky od Ebelin.



Po delší době tu mám PR balíček od Saloos, kde jsem si vybrala jejich tři novinky. Olej do aromalampy  Andílky, který voní sladce, jako bonbony. Pleťové sérum s vitamínem C má zatím skvělé recenze a já séra miluju, proto bylo jasnou volbou. A jako poslední tu mám intim pěnu, na kterou se moc těším, protože obecně pěny na intimní partie miluju.



Z Shein jsem si po delší době také něco vybrala a tentokrát jsem zkusila sportovní podprsenky. Vybírala jsem podle výkroju na zádech a musím říct, že jsem vybrala na jedničku. Každá je jiná, bohužel odkazy nemám, ale obě sedí parádně, jsou z příjemného materiálu a na sport ideální!



Druhý PR balíček je z e-shopu Víno od Bodláků, na jejichž produkty už článek vyšel (tady). V minulosti už jsem s nimi spolupráci měla a byla jsem moc ráda, když jsem tu možnost dostala znovu. Grepino už jsem měla a bylo výborné! Pak jsem vzala na zkoušku dvě prosecca a jedno zahraniční víno. 



Ještě tu mám jeden narozeninový balíček od Domči, se kterou se znám díky instagramu a každý rok si posíláme balíčky k narozeninám a Vánocům. Tentokrát jsem dostala tuhle nálož produktů a jsem z nich nadšena. Plno kosmetických kousků, které jsem ještě nezkoušela a také nějaké dobroty. 



Posledními novinkami jsou dvě nové knihy od českých autorek. Mornštajnovou mám hodně ráda, takže jsem se rozhodla její novinku pořídit. Knihu už mám přečtenou, tak se brzy můžete těšit na recenzi. Třeštíkovou úplně v lásce nemám, zatím mi od ní sedla jen jedna kniha, ale na tuto jsem četla zajímavé recenze, tak jsem se rozhodla si ji pořídit také. 

Jaké byly Vaše srpnové novinky?

Mějte se krásně!
Petra

5 komentářů:

  1. Tentokrát opravdu skromné, moc hezké dárečky a víno mě zaujalo :D Ze Shein jsem také brala podprsenku, je super, ale klidně bych asi příště snesla větší velikost, vůbec jsem nevěděla, jak vybírat.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké PR balíčky i další nákupy. Já od Třeštíkové teď četla Veselí a moc se mi to nelíbilo, takže asi chvíli žádnou daší knížku od této autorky zkoušet nebudu.
    Já měla srpnových novinek pomálu - taky dvě knížky (jedna ze spolupráce, druhou jsem si koupila), pak jsem dostala dárek od kolegů z bývalého oddělení na "odchodnou" a do nové kanceláře jsem si kupovala tác... Ostatně - mám článek už na blogu (hned ze začátku měsíce, kdy jsem narozdíl od teď ještě stíhala...)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, já se přiznám, že si srpnové novinky už úplně nepamatuju, ale spoustu krásných věcí jsem teď dostala k narozeninám. Jsem zvědavá na knižní recenze, ani jednu z těchto knížek jsem nečetla :-) a ten balíček od Domči je boží.

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se ti knížky dobře čtou, je potřeba mít pořádnou zásobu knih na podzim. Také už se na nějaké to čtení těším. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pěny od Saloos jsou super, hlavně tato intimní a pak z řady Akne :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS